Skocz do zawartości

8marcin5

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 kombi 320d 150KM 2003r

Osiągnięcia 8marcin5

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. pompa poszła do regeneracji,a przebieg jest już 300tyś...
  2. witam.dziś rozmawiałem z mechanikiem,wtrysk 1 i 3 poszedł do regeneracji i do tego doszła jeszcze pompa paliwa.za kilka dni auto będzie gotowe,czy olej będzie wzrastał,zobaczymy...
  3. nie mam innego wyjścia jestem za granicą z autem coś się dzieje więc żona musi odstawić samochód do mechanika,tylko że w mojej okolicy ciężko o dobrego fachowca.tak jak pisałem,jeden powiedział że się tego nie podejmie,na stacji diagnostycznej powiedzieli że nie moją odpowiednich przyrządów,a trzeci zażyczył sobie 2500zł za zrobienie wtrysków,tylko że nie jestem pewny czy to jest wina wtrysków,a to nie sztuka zapłacić 2,5tys i problem nie będzie rozwiązany.za trzy tygodnie będę w Polsce,sam bym pojeździł po mechanikach tylko żeby nie było za późno,a druga sprawa to będzie okres świąteczny więc naprawa się wydłuży a ja nie będę miał auta na święta :mad2:
  4. Dziś jeden mechanik powiedział że się nie podejmie naprawy auta,bo podobno w tym modelu Bmw wadliwa jest pompa (chyba wtryskowa,żona nie potrafiła mi powtórzyć o jakiej pompie mówił,twierdząc że się na tym nie zna ;D ) myślicie że wadliwa pompa może powodować przypływ oleju? co robić? pozdrawiam
  5. Witam ponownie. wtryski sprawdzone,mechanik napisał żonie na kartce takie oto parametry: 1) 51,11 2) 49,64 3) 49,48 4) 49,74 powiedział ze pierwszy do wymiany bo nie może przekraczać "50-tki" czy to może być przyczyna wzrostu poziomu oleju? a co z pozostałymi wtryskami? pozdrawiam
  6. Dzięki panowie za tyle odpowiedzi,podejrzenia się "zawężyły" :) maniek21112 nie ma problemu z rozruchem na ciepłym silniku... wyślę żonę do mechanika z zamiarem sprawdzenia wtrysków i zobaczymy co z tym fantem. Może ma ktoś jeszcze jakieś podejrzenia co to może być? pozdrawiam
  7. Witam Panowie Od jakiegoś czasu moje auto zaczęło mocno dymić na czarno,zauważyłem że dzieje się tak jak obrotomierz zbliża się do 3-ki (ale auto nie straciło na mocy). wypuszcza taką czarną chmurę że nie widzę w lusterku wyprzedzającego samochodu.Dzieje się tak już od około 2 miesięcy, jakieś 3tyg temu sprawdziłem poziom oleju,który był podniesiony o 1cm ponad max,olej został wymieniony razem z filtrem,ale poziom dalej się podnosi,co może być przyczyną? nie ubywa płynu chłodniczego,więc to pewnie disel dostaje się do oleju,ale którędy? żona podjechała (aktualnie jestem za granicą) do mechanika który bez podnoszenia maski stwierdził że to wtryski.tylko czy to jest jedyna opcja? słyszałem że to może być uszczelka pod głowicą albo DPF a może jeszcze coś innego? co najpierw sprawdzić? znajomy mówił mi żeby sprawdzić ciśnienie na cylindrach,czy to da mi odpowiedź? Z góry wielki dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam
  8. Witam. wczoraj poskładałem wszystko do kupy i odpaliłem i ....... gra gitara :lol: wszystko jest dobrze,widocznie tej uszczelki nie było,albo tak spadła gdzieś że nie mogłem jej znaleźć. a teraz trochę o wywaleniu klapek.na pierwszy rzut oka myślę że minimalnie "zbiera" się szybciej,a gaszenie silnika może i trochę bardziej się odczuwa ale to nie robi mi różnicy.klapki miałem w bardzo dobrym stanie,zero luzów.przebieg 276tyś. teraz mogę spać spokojnie :lol: Dzięki wszystkim za udzielenie się w temacie i za pomoc. pozdrawiam
  9. też tak myślę i ten gościu z kamerką też mi tak powiedział,bo jedne z tych miejsc gdzie te uszczelki dolegają jest lekko zaśniedziałe a reszta (cztery) świecą się i są gładkie.no ale to jest 50 na 50. dawajcie jeszcze jakieś pomysły bo już tęsknie za jazdą swoją Bestią :)
  10. teraz to żałuję trochę że sam się za to wziąłem :x ,ale mechanikowi też mogło to się zdarzyć,tym bardziej że w mojej okolicy nie słyszałem o dobrym mechaniku BMW który znałby temat nieszczęsnych klapek,a oddać do pierwszego lepszego który by robił to pierwszy ras to też bym miał obawy.po długich poszukiwaniach dziś (miasto Działdowo) znalazłem jednego mechanika który ma kamerkę,ale oczywiście nie miał czasu i przysłał mi swojego znajomego który robił to pierwszy raz,zajrzał do każdego otworu po dwa razy i uszczelki tam nie widział a zawory niby były pozamykane.ile te zawory w ogóle się otwierają? Zamówiłem nową uszczelkę 35zł oryginał i nie jestem jeszcze na 100% pewny czy ta zagubiona nie siedzi w środku :mad2: sam już nie wiem co robić a koszt ściągnięcia głowicy dla samego sprawdzenia trochę duży. macie jeszcze jakieś pomysły???
  11. 'zabieg' z odkurzaczem nic nie dał,nic nie wyciągnął z otworów cylindra.a ciąg ma dobry.zrobiłem jeszcze tak że do końcówki odkurzacza przyczepiłem izolacją wężyk,który ciasno wchodził w otwory,wsunąłem go jakieś 5-6cm i włączyłem odkurzacz i nic.myślicie że mogła uszczelka jeszcze dalej wpaść,aż do tłoka? czy zawór aż tak by się otworzy?
  12. właściwie to spadły mi dwie te dwie ostatnie ale tą jedną od razu znalazłem.też tak pomyślałem że mogło już jej wcześniej tam nie być przed moim rozebraniem ale to jest 50 na 50 a ryzyko odpalenia auta może się okazać bardzo kosztowne :x a z tym odkurzaczem dobry pomysł,zaraz idę wypróbować.dzięki
  13. jestem z okolic Mławy-miejscowość Narzym woj.warm-mazurskie jak narazie poszukiwania uszczelki dalej trwają ale już wszystko przejrzałem po kilka razy :mad2:
  14. witam.od miesiąca posiadam E46 320d 2003r.wczoraj postanowiłem usunąć klapki zawirowań,zdjąłem kolektor i okazało się że brakuje jednej okrągłej uszczelki (tej z metalową podkładką) obawiam się że mogła wpaść do wlotu powietrza do cylindra,szukałem wszędzie,odkręciłem osłony silnika od spodu,nigdzie jaj nie ma.co mam teraz zrobić? czy kamerka pomoże?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.