Skocz do zawartości

elec

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E60 530D

Osiągnięcia elec

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Otóż mam problem z zakodowaniem świateł na powitanie. LM zakodował się dobrze a CAPPL nie przyjmuje VA_WELCOMELIGHT na aktiv. Po przekodowaniu ciągle jest nicht_aktiv. Inne rzeczy jak mp3 czy aux przyjmuje bez problemu. Z góry dzięki za sugestie.
  2. To może bardziej jakieś gwiazdy czy coś bo co ma to wspólnego z drganiem karoserii.
  3. elec

    E60 - poziomowanie xenonów

    To że jest to wiem bo pisze o tym, że wskazania na kompie pokazują działanie obydwu bez zastrzeżeń. Nurtuje mnie czemu samo dociążenie przodu nie wpływa na ustawianie poziomu świateł.
  4. Witam. Mam pytanie odnośnie poziomowania świateł. Czy udział w tym bierze tylko czujnik na tylnej osi czy jest to jakoś wyliczane z dwóch. Pytam ponieważ pamiętam, że w e46 czy to nacisnąłem na maskę czy tył auta to lampy reagowały. Tu sprawa ma się inaczej bo lampy reagują jak dociążę tył a dociążenie przodu nie zmienia ich pozycji. Nadmienię, że obydwa czujniki sprawne.
  5. Temat do zamknięcia. Tak jak podejrzewałem i ty też piszesz błąd odnosił się czujnika temp. przed dpf a nie ciśnienia ale dis pokazuje co innego. Także wskazówka dla innych ma przyszłość. Pozdrawiam
  6. Mam pytanie... Czy błąd 4020 dotyczy tego czujnika czy czasami nie jest to czujnik temperatury spalin bo dis w teście chce właśnie taki czujnik testować
  7. Witam. Otóż pojawił się błąd czujnika ciśnienia spalin: 4020 DDE: Exhaust backpresure sensor before particulate filter, signal Open or short circut to positive Czujnik podstawiony i nic, napięcie na czujniku 5V a sygnał na środkowym pinie 2,65V na odpalonym. W teście dis niby pokazuje że czujnik mierzy i porównując do czujnika doładowania mieści się w granicach. Z góry dziękuję za sugestie bo nie wiem gdzie szukać. Dodam że mierząc piny wtyczki wykazuje połączenie z ECU. Pozdrawiam
  8. Witam Czy udało się komuś rozwiązać problem?
  9. No ale właśnie u mnie ciśnienie jest igła na CR podczas kręcenia, moment im 300 nabite a auta dalej kręci kręci i w końcu odpala. Jak jest zimne to od strzała, tak samo jak jest rozgrzane. Problem jest jak jest letnie i to też nie zawsze np. teraz nie ma tego problemu, a co najciekawsze, że nigdy błędu żadnego nie pokaże... Co do dpfa to ciśnienie wsteczne jest idealne, nie ma z nim żadnego problemu i to jest właśnie zabawne. No i zauważyłem że silnik jakby trochę głośniej chodził podczas tych zjawisk a tak normalnie jak tego nie ma to bardzo miękko pracuje. Patrzyłem na korekcje wtrysków i zawsze jest taka sama. I tak się zastanawiam czy to skrzynia czujnik czy coś innego, ale co, skoro raz jest igła nawet silnika nie słychać a czasem jak w starym golfie...
  10. To może faktycznie mapa, skoro masz to samo co u mnie. Jest to bardzo dziwne i nie wiem czym to tłumaczyć. Np ostatnio problem jakby znikł prawie przez miesiąc nie było z tym problemu, od tak. Nadmienie, że wtryski robione, skrzynia 80 tys temu, poduchy, koło pasowe i wiele innych. Czasem zamiast buczenia są wibracje nasilające się np po otwarciu drzwi, a czasem właśnie te buczenie i tak samo zatkanie końcówki pomaga. Zastanawiałem się jeszcze nad jednym. Otóż czasem się zdarzy że ma problem z odpaleniem ale na letnim. Odpala ale długo kręci. Standardowo myślałem że problem z paliwem, ale właśnie nie. Silnik kręci ciśnienie na CR 300 a on dalej kręci i w końcu odpala. Na zimnym problemu nie ma i na gorącym ale na letnim tak. I tak się zastanawiam czy to może nie jest czujnik położenia wału? Nikt tego nigdy nie wymienia a może ma delikatny odchył bo skoro paliwo jest a ciężko pali i błędu nie ma to się zastanawiam czy on może nie przekłamuje stąd tak trudno usterkę namierzyć a nie jeden próbował. Pozdrawiam
  11. Zastanawiam się czy to może wina samego ECU? Coś mu się z mapą porobiło i silnik raz chodzi tak a raz inaczej. Niemożliwe jest, że tyle osób ma problem i nikt tego nie rozwiązał.
  12. Ale ja mam 530D i nie mam tego aktywnego wydechu. Co ciekawe zauważyłem, że auto zachowuje się normalnie jeżeli na wolnych obrotach ciśnienie na CR jest około 306 barów i żądane i mierzone. W momencie problemów ciśnienie jest na poziomie 298 barów zarówno zadane i mierzone. I teraz o co to chodzi że raz komp chce mieć na postoju 298 a raz 306. Czym to jest spowodowane. Dodam że wtryski są OK.
  13. Czyli wychodzi, że nie tylko ja mam ten problem. Mnie się wszystko zaczęło po długiej trasie. Dojechałem na miejsce wszystko ok. Za parę godzin chce jechać, odpalam i się zaczęło. Robiłem wszystko nie ruszając ani nie myśląc o skrzyni bo całą robiłem jakieś 56-60 tys km wcześniej. Teraz mam podejrzenie tylko do niej bo już nie mam innego pomysłu. Jedynie co udało mi się zauważyć że np. jak jest moment właśnie tego buczenia i wibracji, to wystarczyło aby auto zaczęło się poruszać i to nie ważne czy był wrzucony D i auto bez gazu powoli się odpycha do przodu czy nawet jest na N i auto delikatnie się stacza bo jest z górki. Wtedy objawy ustępowały. A jest dzień że nawet na kierownicy nie poczuje wibracji stojąc na wolnych obrotach. Ot taki urok
  14. Witam. Mam identyczny problem i nadal sobie z nim nie mogę poradzić. Wtryski robione, koła pasowe, poduszki silnika i nie wiem co można więcej. Zastanawiam się nad konwerterem skrzyni ale nie wiem czy jest to możliwe. Czasem prócz buczenia są jeszcze wibracje na wolnych obrotach, raz ogromne a raz ich nie ma wcale.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.