Skocz do zawartości

DuDziAs

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DuDziAs

  • Urodziny 28.12.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320i 1999r.

Osiągnięcia DuDziAs

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie mam pytanie czy dyferencjał z przedliftowych 316i lub 318i podejdzie do przedliftowego 320i???
  2. Widocznie przeoczyłem lub tak jak piszesz słabo szukałem :P Jeszcze pytanie do jakich silników w E46 byl fabrycznie montowany dyfer 3.38?
  3. Witam mam problem ze znalezieniem dyferencjału do mojego bmw E46 z silnikiem M52TUB20 z tego co wiem dyfer do mnie powinien mieć przełożenie 3.45 lecz bardzo trudno taki dostać więc zastanawiam się nad kupnem dyfru o przełożeniu 3.38 lecz nie wiem czy bd pasował do mojego auta bez żadnych przeróbek i jak się bd on u mnie sprawował, przeczytałem wiele debat w necie o takich przeszczepach lecz nic sensownego nie znalazłem więc zwracam się do was o podpowiedż jaki dyfer podejdzie bez przeróbek do mojego samochodu?? A może ktoś z forum miał taki problem jak ja?? lub ma taki dyfer do opchnięcia w dobrym stanie?? Pozdrawiam :)
  4. Dzięki za podpowiedz :D hehe wiem gdzie jest disa itd podstawy mechaniki i budowy tego silnika w miarę ogarniam więc spoko luz :p Jutro może przyjdzie wąż także bd wymieniał :) Jeszcze raz dzięki :)
  5. Witam :) Mam błache pytanie ale chce sie dowiedzieć czy aby wymienić gumowy wąż idący od przepływomierza do przepustnicy w E46 z silnikiem M52TUB20 trzeba zdejmować kolektor ssący? jest bardzo trudny dostęp do miejsca gdzie ten wąż łączy się z przepustnicą stąd te moje pytanie. Liczę na szybką pomoc.Pozdrawiam :)
  6. Wąż już zamówiłem dziś firmy febi
  7. Teraz to wiem że nie odpowietrze, śrube org mam ale nie da się jej wkręcić bo poprzedni właściciel lub mądry jego mechanik wkręcił na siłe zwykła metalowa srube z innym gwintem no i uszkodzil gwint w obudowie, mam zamiar osadzić tą metalową śrubę na silikonie żaroodpornym i jeśli nie bd ciekło odpowietrzyć układ i zobaczyć czy nic nie wyjdzie jeszcze oprócz tej nieszczelności, jeśli bd ok to kupuje cały górny wąż z odpowietrznikiem bo samej obudowy się kupić nie da tylko z tym wężem i bd wtedy tak jak trzeba. Jeśli ktoś ma lepszy pomysł niech się nim podzieli.
  8. Nie nie było mi szkoda, nie bd się tłumaczył czemu jezdziłem z wyciekiem powiem ci ze jak sie przychodzi prawie w nocy z pracy to sie takie szity wykreca, teraz mam wiecej czasu bo martwy sezon w mojej branży to mam czas na zajmowanie się samochodem. Oczekiwałem odp na poje pytania zadane w pierwszym poscie ale widze ze sie nie doczekam
  9. Tak na zakręconej śrubie, sruba jest nie orginalna tylko taka zwykła metalowa, zmieniłem tylko uszczelke pod nią na taką jaka powinna być bo była zmęczona i ciekło przez nią, teraz nie wiem czy cieknie dalej bo wszystko jest mokre... Co dopiero byłem jeszcze zobaczyć co i jak i to chlapanie ze zbiorniczka było spowodowane mocnym strumieniem wody po dodaniu gazu, gdy scisnolem waż na wlaczonym silniku to tak wlasnie tryslo w krawedz gdzie sie wkreca korek. Zauważyłem że spod śruby dalej cieknie więc nic nie dała ta nowa uszczelka. z nawiewu leci zimne powietrze ale mysle ze to przez zapowietrzony uklad.Zrobilem z ta cieknaca sruba ok 4-5tys km wiec nie mysle ze to uszczelka pod glowica ale moze sie mysle, moze ktos z was mnie oswieci..
  10. Witam serdecznie mam taki problem otóż wywalało mi płyn chłodniczy przez padniętą uszczelke pod śrubą odpowietrzającą na górnym wężu niby nie dużo bo 0,5l na ok 1tys km ale zawsze coś więc zakupiłem nową śrubę z tą uszczelką ale nie spasowała więc podmieniłem tylko uszczelkę i zacząłem odpowietrzać i coś poszło nie tak gdyż na otwartym korku wlewu płynu gdy zwiększyłem obroty na 1200 zaczęło tryskać płynem z tego to wlewu do góry, wydaję mi się że poprostu żle to odpowietrzam więc pytanie do was: - czy uciskając górny wąż śruba odpowietrzająca ma być zakręcona a korek wlewu odkręcony czy na odwrót? -ile mam uciskać ten wąż, po czym poznam że wystarczy? -mam uciskać wąż na włączonym silniku czy wyłączonym oraz zimnym? -gdy odkręciłem śrubę odpowietrznika poziom płynu się podniósł czy to normalne? -gdy silnik był na wolnych obrotach nie było strumienia w zbiorniczku dopiero się pojawił gdy zwiększyłem obroty do wspomnianych 1200 ale wtedy zaczął ten płyn wytryskiwać więc musiałem przestać po tej przygazówce strumień już był ale taki troche wydaje mi się słaby i chwilami bardzo słabł na ułamek sekundy, o co to więc chodzi? jak to powinno prawidłowo wyglądać? czy to wina zapowietrzenia układu? Proszę mnie nie odsyłać do tematów z odpowietrzaniem bo już ich przerobiłem kilkanaście i każdy się różni a co niektóre są wgl niejasne dla amatora. Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedz.
  11. DuDziAs

    Ubywający płyn w M52TUB20

    Witam mam problem z ubywającym płynem chłodniczym tzn pierwszy raz dolalem ok 0,5l gdyż zaświeciła się kontrolka od tamtej pory do dnia dzisiejszego dolalem jeszcze może 1,5l podejrzewałem nieszczelny zbiorniczek wyrównawczy gdyż był niekiedy mokry, dziś po krótkiej trasie postanowiłem znowu dolać bo już poziom zbliżał się do min, zbiorniczek był suchy, myśle sb pewnie wysechł od ciepła silnika, odkręciłem korek żeby sprawdzić poziom i gdy odkręciłem nagle troszke płynu polało się w okolicy korka tzn niżej pod wężem gdzie jest umiejscowiony zbiorniczek i po nim spłyną płyn. Z tąd pytanie do was czy uszkodzony korek od zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy może powodować takie coś, wydaje mi się że ciśnienie nie ma gdzie ujść i wywala płyn, dolewałem ok 0,5l na ok 1tys km...może więcej tych km było, nie pamiętam, od pierwszego dolania zrobiłem ok 4tys km więc nie sądze aby to była uszczelka pod gł lub sama głowica, płyn w zbiorniczku nie bąbelkuje i nie ma masła pod korkiem wlewu oleju...miał ktoś podobny problem??? chcę się dowiedzieć od was jakie podzespoły wpływają na taką usterkę gdyż może z waszą pomocą usunę ją sam. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.