Skocz do zawartości

szewi

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    335i E93 M cabrio

Osiągnięcia szewi

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. szewi

    [E9x] Dystanse

    pytanie dot dystansów do e93 335i kola: 19" tyl 9" ET40 (opona 255/30) 19" przod 8" ET29 (opona 225/35) z zaznaczneiem ze tyl niestandardowa piasta pod hamulce performance, ktora juz wypchnela kolo ok ~8 mm w stosunku do serii) Moje pytanie czy dystanse 12mm przod i tyl beda ok ? (zawieszenie M sport)
  2. nie ma mowy o zadnym katowaniu. Auto tylko na lato ;) nawet jak jest te 500 to mi wiecej nie potrzeba. Sporo z tych modow gdzie jest ponizej 500 konczy sie z powodu za malej ilosci paliwa (stokowa pompa w baku, czy braku kilku koniecznych modow, istniejacych jakis waskich gardlach, slabym paliwie, albo tego ze cos niedomaga: HPFP, kolektor zawalony itp). Jak jest wszystko cacy, jest paliwo, dovra pompa, to mysle ze 500 koni z plusem to nie jest problem. Dla mnie KM nie sa jednak tak ważne, ile ich jest.
  3. odebrałem auto po modyfikacjach: - zainstalowano hybrydowe turbiny - wieksze aluminowe outlety do turbo od strony cieplej - zawor PCV rb turbo - TMAP sensor N20 3.5 bar - nowa wieksza chlodnica oleju - wymieniony olej i sportowy filtr oleju - wyieniony plyn chlodniczy - wymienione puszki podcisnienia wraz z wezami podcisienia do turbin - na koniec flash komputera pod nowe graty => customowa mapa na bazie MHD pod pb98 (zaatakowane 500 koni, konkretnie na tej mapie celujemy w 500-550 (ile jest w rzeczywistosci sprawdzimy, chociaz bardziej ciekawy bedzie pomiar RL) Bajka jak to jezdzie teraz i jak zasysa powietrze......;) Temp oleju na tej nowej chlodnicy (rdzen 4 razy wiekszy od serii) nizsza o jakies 10-15 stopni od seryjnej, wiec jest ok.
  4. zobaczymy jak sie bedzie sprawować. Według kolegi Its77 daje radę w podobnym setupie. pojemnosc x4 w stosunku do fabrycznej chlodnicy oleju.
  5. lotkę kupowałem dawno (allegro), wiec już nie pamiętam dokładnie.
  6. według mnie sa roznice w spojlerach tylnich do e92 i e93 (zakonczenia pokrywy bagaznika sa inne). W e93 tez masz inny ksztalt swiatlel z tyłu niz w e92
  7. zapomniałem jeszcze o tym, swieżo założone, ale to już detal:
  8. niby pierdółki, ale jednak ważne: - zawór PCV od RB turbo w miejsce fabrycznego plastikowego... - TMAP sensor do 3,5 bar
  9. outlety przyjechały: mozna montować turbo ;)
  10. Jasne. N54 pomodzony bardzo ładnie brzmi przy otwartym dachu :) dodatkowo dociązenie tylnej osi tymi dodatkowymi kilogramami w postaci zlozonego dahcu robi robotę (mimo szpery ;) Dzięki. Orientujecie sie w kwestii montażu wiekszej chlodnicy oleju ? Jakieś sugestie co do konkretnej chlodnicy ? Wybrac uniwersalna i modzić ? czy jakis p'n'p kit. Planuje to zrobić albo jeszcze przed strojeniem, albo zaraz po. Tylko musze sie wczesniej przygotować do tematu. planuje tez w przyszlosci zrobic maly dystans z przodu i z tylu zeby wypchnac troche kola (montaz hamulcow i piast pod nie troche temat poprawil, ale nie do konca). Wychodzi mi jakies max 12mm tyl i ok 5mm do 1 cm na przod czyli przy tych parametrach przelotowe. NO i zastanawiam sie czy jest sens, bo przelotowe + duza moc i wieksze sruby to moze byc tak sobie. W tym temacie tez prosze o podpowiedź.
  11. Lubie cabrio, wiec tak miało być od początku :) Strojenie bedzie najpewniej w TC. Mysle ze sprawdzimy RL, bo dlaczego by nie ;)
  12. Czesc, Gratuluje projektu ! Wynik zacny! Jestem przed strojeniem (w zasadzie zostalo tylko zalozyc turbiny), stad mam kilka pytań przed: - gdzies wspominales ze chcesz zalozyles mocniejsza chlodnice oleju ? jesli tak to jaką? - wymieniales trzpien termostatu na cos takiego, czy tylko wieksza chlodnica ?: http://www.burgertuning.com/sport_oil_cooler_valve.html - Na jakim oleju jezdzisz po strojeniu ? Jb4 pisales ze bedziesz sie pozbywal, ale jak czytam ze dolozyles wtrysk metanolu to pewnie zostawiles sobie jako kontroler ? Dzieki za podpowiedzi.
  13. mowisz o czyms takim ? https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1454794 trzeba chyba przerabiać piny 3 na 4? Co to daje ? chyba reflash jest potem potrzebny ? Fajnie, ze przecierasz szlaki na rodzimym rynku.
  14. Zhamuja mi ja po strojeniu, bo teraz to nie ma sensu. Co do tego trzpienia termostatu to caly czas sie zastanawiam czy jest sens to montować. Mam to w pudelku narazie... Generalnie ma to sens pewnie w letnich miesiacach jak sa upaly, korki jazda po miescie i jesli ktos lubi track daye, na zime i do jazdy autostradowej juz srednio. (W zimie np podczas jazd autostradowych czytalem ze ludzie za oceanem pisali ze mieli niedogrzane auta temp ponizej 90 stopni...). Przykladowo jb4 wlacza sie dopiero jak olej osiagnie 90 stopni. Z drugiej strony ja nia zimną praktycznie nie jeżdżę, wiec sam nie wiem... w polaczeniu z wyzsza moca / modami wieksza chlodnica zalatwi temat, ale byc moze zmaontuje ten wynalazek i wtedy podziele sie spoztrzezeniami. Tymczasem takie cos znalazłem w temacie: https://www.e90post.com/forums/showpost.php?p=19043894&postcount=28 https://www.e90post.com/forums/showpost.php?p=19044376&postcount=33 A ty jak uważasz ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.