Skocz do zawartości

Karonball

Zarejestrowani
  • Postów

    165
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Karonball

  • Urodziny 16.03.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2013-2020: E90 330i / 2006 rok / N52 w automacie / Wersja US
    2020: G20 330i
  • Lokalizacja
    Trójmiasto
  • Zawód
    Spedytor

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Karonball

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Bingo! U mnie to samo, duża różnica temperatury ( czyli po nocy ) , jak przejeżdżałem przez próg który miałem na wyjeździe z osiedla się odzywała.
  2. Cześć! Ja już to przerabiałem i nawet na forum wrzucałem filmik. Zarzucę jeszcze raz. Z ciekawych rzeczy. Wymienili mi magiel, nic się nie zmieniło. Pojechałem do innego serwisu. Wymienili mi amory. Przestało tłuc ( Na moje to ja miałem 2 różnej rodzaje dźwięków: stuk i chrobotanie ), ale chrobotanie nadal jest :). Swoją drogą pod shortem z YT co wrzuciłeś powyżej jest komentarz autora, że winnymi były wahacze dolne. Tutaj link do moich objawów. Tam 3 razy w prawo kręcę na początku i jest cisza.
  3. Hey, dowalą Ci VAT🙂, a przy zamówieniu powyżej 1000€ musisz mieć brokera do oclenia. No chyba że ja to 'przerzucę z UK do PL' Ciekawe czy jest VAT 0 u nich jak się bierze f-vat na PL NIP.
  4. Troszke sprostowanie do tego co napisałem. Ja zakupiłem zestaw przód + tył. Ale do roboty miałem tylko tył :). Przód jeszcze pierwszy montaż.
  5. Powrócę do wątku. Tylne klocki zaświeciły się przy 60160km ( że niby zapas na 2000km) , zrobiłem już 2400km i widzę że jeszcze troszke mięsa na nich jest. Aczkowiek zakupiłem sobie już cały zestaw, klocki, tarcze i czujniki na obydwie osie. Wyszło mi 6712,03gr brutto. Myślę że niezła cena.
  6. Oczywiście, a Polska granica od strony Białorusi jest szczelna i żaden migrant się nie dostał 🙂 To mniej więcej Twoja logika. Jak dbasz tak masz. Ale też jeżeli ślubu nie bierzesz z autem i masz w tyłku, bo niech się następny martwi to może i masz racje.
  7. Wymiana jest bajecznie prosta. Pamiętaj by zlewać olej z otwartym korkiem i wyjętym wkładem filtra, by się lepiej odpowietrzało. Na sam koniec jak już prawie przestaje oliwa lecieć, to tak jeszcze sobie z 500mil właśnie powoli spływa. Uważaj jak wkładasz do podstawy wkład filtra oleju, tam jest taki zawór z Oringiem, który musi wejść w slot. Słyszałem nawet o przypadkach, że to się komuś ułamał i przytarł się silnik ( ale to jednostka N20 ) Jeżeli będziesz między interwały wrzucał też wymianę w własnym zakresie polecam płukankę taką delikatną co pracuje 15-20min przed zlaniem starej oliwy. Ale na wymianę po dotarciu oczywiście to bez sensu skoro z silnika można jeść 🙂
  8. Hey! U mnie też bardziej chrobotanie przy skręcaniu na postoju w lewo ( chociaż wydaje mi się że mikrofon telefonu też wyłapywał jak skręcałem w prawo ) oraz stuki jak wycofywałem na skręconych kołach w lewo. Przy jeździe na wprost bardzo bardzo rzadko przy przejeździe przez poprzeczną nierówność. Skończyło się wczoraj zatwierdzoną wymianą magla 🙂 Ale w wersji 330i. Własnie czekam na info z BMW jak przyjdzie magiel. Jakby ktoś chciał się dowiedzieć jak to było słychać w kabinie to porzucam link do YT. Z ciekawy rzeczy. Jak się stało na zewnątrz auta to tego w ogóle nie było słychać tego dźwięku. Wyłącznie w kabinie można było się jarnąć, że coś jest nie tak z autem. Pozdrawiam
  9. To jest niesamowite ile to kosztuje 🙂 Aż z ciekawości spojrzałem ile kosztowały mnie lejzory...8.953PLN przed rabatowaniem. Rozumiem, że coś tam odzyskasz z sprzedaży starych lamp, ale wstawione też pewno nie są nowe. Nie zmienia faktu że laserki są warte w sumie każdej złotówki.
  10. Lasery mam i sobie chwalę ( aczkolwiek jest jeden minus o nim dalej ). To prawda, że włączają się w określonych warunkach i czasami bywa jak jest duży ruch , że przez dłuższy czas jedzie się na samych ledach. Natomiast jak się włącza...o Panie 🙂 Dla mnie nawet troszkę za mocno świecą do tego stopnia, że odblaski z przy drogowych tablic oślepia i mnie. Ale to ma miejsce raczej na drogach szybkiego ruchu. Pozdrawiam serdecznie
  11. Uszanowanie koleżanki/koledzy Dzisiaj pozwoliłem sobie wyczyścić kierownicę z racji , że się już troszkę świeciła... Regularnie czyszczę produktami marki ADBL do czyszczenia skóry. Moją uwagę zwróciło odbarwienie/przetarcie tam gdzie najczęściej trzymam wieniec. Jak wygląda kwestia zużycia w waszych bolidach ? Moje autko ma 52k km Link z zdjęciami: https://photos.app.goo.gl/x7hhELZXLRDhN7KG9 Pozdrawiam serdecznie
  12. Hey Albo ja coś źle liczę, albo się pomyliłeś z numerami części Dla mnie tarcze + klocki p/t to koszst 8232 PLN brutto
  13. Ahhh te turbiny w G20. Śpieszmy się je kochać, bo tak szybko odchodzą.... Moja siadła przy 37300km, zjadła z litr chłodziwa bo się rozszczelnił kołnierz chłodzący.
  14. Hey Przecież to żadne poszerzenie nadkoli. Poszerzenie nadkoli to między innymi rolowanie błotników lub wymiana na inne poszycie takie jak np od M3. Toć to zwykłe nakładki do nadkoli. Druga sprawa bym tego nie założył, siedlisko piasku i wilgoci. Nawet na te oryginalne nadkola od G20 z przodu była akcja serwisowa wymiany kołków mocujących bo podobno przecierały błotniki. Pozdro
  15. Najlepiej wydane złotówki w pre-LCI w kwestii jazdy nocnej "ever" na lasery. Problemy w sumie są tyko dwa: -Są tak jasne , że znaki które się mija odbijają tak mocno te światło , że aż oślepia Ciebie samego. -Jeżeli jedzie się na wzniesieniach, to szoferzy z ciężarowych mają "przeje***" i walą długimi bo wycinanie myśli że są osobówką. Na początku się śmiałem z tych lamp, że można las podpalić jak się jedzie w środku nocy tak mocno święcą. Nadal nie rozumiem dlaczego nie ma ich w LCI bo są warte ile za nie żądali w katalogu pre-LCI.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.