Skocz do zawartości

Rafallm94

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318 2.0i 143km 2010r.

Osiągnięcia Rafallm94

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Na tą chwilę nie mam u kogo podpiąć się pod dobrego kompa. Po prostu liczę na to, że ktoś miał podobny problem. Może polecicie kogoś w warszawie kto podepnie pod kompa lepszego i to zczyta ?
  2. Witam. Bardzo wasz proszę o pomoc, bo nie wiem już co robić. A więc od początku jak kupiłem samochód we wrześniu to temperatury były dodatnie to żaden błąd mi nie wyskakiwał, samochód przycinał się przy 1,5-2tyś obrotów na wysokim biegu, szarpał. Jak przyszły zimne dni, samochód postał noc, zaczął mi wyskakiwać błąd 'engine fault reduced power', po zgaszeniu samochodu i ponownym odpaleniu kiedy trochę się nagrzał check się nie pojawiał. Podpiąłem pod kompa i wyszły błędy: -czujnik tlenków azotu - usterka elektryczna -czujnik tlenków azotu - liniowa sonda lambda -czujnik tlenków azotu - binarna sonda lambda -korelacja między wałem korbowym, a wałkiem rozrządu zaworów dolotowych. Teraz tak wymienione zostaly w tej kolejności następujące rzeczy: 1. Cały rozrząd, 2. Oba czujniki położenia wałka rozrządu, 3. Sprawdzony został vanos i wymieniona główka jedna, Za każdym razem po wymianie tych rzeczy samochód jak postał noc i temperatura wynosiła 0 stopni i niżej to check wyskakiwał a szarpanie nie znikało. Po pewnym czasie zauważyłem, że jak odpale samochód rano kiedy jest ujemna temperatura i samochod postoi z 5-10 min to check nie wyskakuje, jak ruszę od razu to wyskakuje po przejechaniu 200-500m. Postanowiłem wymienić świece, okazało się ze to była przyczyna szarpania samochodu, ale dalej wyskakuje check jeśli odpale samochód po nocy, potem jak w dzien odpale samochód po paru godzinach stania check się nie pojawia. Ewidentnie problem leży w temperaturze, jak wynosiła powyżej 0 to mogłem go odpalać i od razu jechać i nie było problemu. Wszyscy rozkładają ręce i nie wiedzą w czym leży problem, mechanizm wygląda na sprawny, samochód był rozbierany i oglądany. Czy naprawdę BMW tak się zepsuło, że nie można znaleźć przyczyny ? Czy wina może leżeć w złym paliwie? Ponieważ samochód nie traci żadnej mocy ani nic, jeździ normalnie, jakby po prostu błąd zczytywał jakąś złą mieszanke i stąd ten błąd. Tankuje na takiej stacji w miescie firmy krzak. Jakie paliwo wy byście polecali z jakiej stacji ?
  3. Witam. Odświeże temat. Sprawa wygląda tak że mam takie bmw od 3 tygodni i 2 razy kręcił mi tak z 2-3sekundy a raz zakręcil i zgasł. Stało się to wtedy gdy silnik był zimny. Auto czasami jak dochodzi do 2tys obrotów to się przydusi ale to bardzo delikatnie. Poza tym praca silnika bez zarzutu. Pewnego razu wyskoczył mi błąd "engine fault, reduce power" też na zimnym po zgaszeniu silnika znika i się nie pojawia. Komputer pokazał takie błędy: 1. Czujnik tlenków azou-usterka elektryczna 2. Czujnik tlenków azotu, liniowa sonda lambda 3. Czujnik tlenków azotu, binarna sonda lanbda 4. Korelacja między wałem korbowym, a wałkiem rozrządu zaworów dolotowych. Znalazłem film który pokazuje co miałem za problem https://m.youtube.com/watch?v=SWovPp-xySY
  4. Dzięki wielkie. Jutro napisze czy się udało.
  5. Jesteśmy tu, żeby sobie pomóc czy oceniać ludzi? Mogę być wiejskim chłopcem spod remizy, ale Ciebie to nie powinno interesować. Dodatkowe koszta? kluczyk 300zł, a moduł 60zł.
  6. Ale wracając, jeżeli ktoś zna barwe kabli od kierunków, to prosiłbym o napisanie :)
  7. I takie odpowiedzi lubię. Krótkie i konkretne :). Dzięki. Reasumując moj kumpel ma problem bo swiece ma 12v, a sterownik zamówił 5v :p.
  8. Witam. Mam pytanie, co się może stać gdy podłączę sterownik 12V, a świece 5V, albo odwrotnie? Czy coś się może stać? Pytam orientacyjnie. Pozdrawiam
  9. Już zrobione. Dzięki za pomoc! Pozdrawiam.
  10. Reasumując.. Mam w samochodzie 5W-40, kupiłem 5W-30 i nie wziąłem paragonu [wiem głupota]. Dam go, a na wiosne wleje 0W-40. Nic nie przeszkadza ?
  11. Został tylko ten 'bolec'. Płytka w częściach.
  12. Nie pobiera mi oleju. A czym się różni 0 od 5?
  13. Postaram się jak najprościej to przedstawić. Mam w samochodzie centralny zamek i posiadam kluczyk ROMB. http://kluczesamochodowe.com/img/p/1/8/7/187-large.jpg Posiadałem 2 sztuki: 1. Zniszczył mi go pies(labrador) mojej dziewczyny (niesprawny) 2. Został mi tylko ten, ale w nim jest zepsuty akumulatorek i nie łapie pilocik. @EDIT: nie wymienie akumulatora bo elektryk powiedział, że go rozkoduje, a jak mam jeden to lepiej nie ryzykować. Wiec zakupiłem ten o to moduł. http://allegro.pl/uniwersalny-sterownik-noxon-t5-klasyczne-piloty-i4718761675.html Podpiąłem go pod centralny w samochodzie i teraz mam tak jakby DWA CENTRALNE w samochodzie. 1.Fabryczny 2.Moduł NOXON. W tym module są dwa kable, żeby przypiąć do kierunków i moje pytanie brzmi. W kostkach przy bezpiecznikach jest dużo kabli, każdy za coś odpowiada, różnią się tylko kolorami. I PYTAM JAKIE KOLORY MAJA KABLE ODPOWIADAJĄCE ZA KIERUNKI???
  14. Witam. Potrzebuje szybkiej odpowiedzi. Zawsze w samochodzie miałem Olej Castrol Edge 5W-40, dziś chce go wymienić i kupiłem przez przypadek Castrol Edge 5W-30. Czym się różni? Mam e46 2.0d 150konna, z 2004. Dzięki z góry.
  15. Samochód odebrany od mechanika. Sterownik nie podgrzewał aż 3 świec :). Temat do zamknięcia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.