Skocz do zawartości

Pover

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pover

  • Urodziny 14.11.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 1998
  • Lokalizacja
    Białystok
  • Zawód
    kierowca- mechanik

Osiągnięcia Pover

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. jak mówiłem, wystarczy trochę pokory i rozwagi, i będzie jeździł. niemało też widziałem dzieciaków w Astrach I czy starych Clio jeżdżących jak wariaci, więc i moc nie ma tu za wiele (a 2.0 to jeszcze nie jakiś potwór), a umiejętności nabędzie z czasem i przejechanymi kilometrami.
  2. no tak, ale dobrej ceny Ci nie da i powie, że Ci robi przysługę "za te pieniądze". a jak jeszcze nie daj Boże mu pokażesz, że zależy Ci na sprzedaży to już po Tobie.
  3. ja kupiłem swoją jak miała 355 k km. teraz ma 396. wsadziłem w nią kupę kasy i jest w stanie 5/6. podejrzewam że już się z nią nie rozstanę, bo jej po prostu nie sprzedam za normalne pieniądze, a kombinacjom z przebiegiem się stanowczo sprzeciwiam. ewentualnie młodszy się ucieszy z prezentu :-P także jak już kupujesz BMW z dużym przebiegiem to raczej z myślą, że zostanie na dużo dłużej.
  4. bullshit. moja obecna bunia to mój pierwszy samochód i jakoś żyję. kumpel 2 miesiące temu kupił 2 litrową E30 i to też jest jego pierwszy samochód. i też jeszcze żyje. a w Twoim poście gość zap*** na pałę i tak to niestety się kończy. moja odpowiedź to nadaje się jak każdy inny. podejrzewam, że cenisz sobie własne życie i zdrowie i nie chcesz rozbić auta, więc nie będziesz raczej nadmiernie kozaczył, przynajmniej na początku. jedyne co to do tylnego napędu należy raczej podchodzić z respektem i pewną pokorą, nawet mimo tego, że 1.8 czy 2.0 to nie jakaś bestia.
  5. - > polecam Biblię Driftu. wszystko przystępnie wytłumaczone i poparte przykładem.
  6. Witam. Z racji tego, że w końcu pociekł mi amortyzator, mam okazję do wymiany paru gratów w zawieszeniu. Na seryjnym zawiasie stoi trochę moim zdaniem za wysoko, ale nie chcę od razu zrzucać jej na glebę, raczej wystarczy mi obniżka -30/ -20. Przeczytałem kupę forów i opinii, i większość z nich się wzajemnie wyklucza. Jedni twierdzą, że gwinty załatwią sprawę, a inni że to nie ma sensu i wystarczą same krótsze sprężyny. Do tego dochodzi dobór części. Wiadomo że chińszczyzna odpada, ale nie mam też zamiaru ładować od razu kilku tysięcy. Jakby ktoś mógł coś podpowiedzieć o częściach ze średniej półki to byłbym wdzięczny.
  7. Pover

    Spalanie Bmw e39 benz diesel

    520i '97 396k km przelotu: miasto 12- 14l zależy od ruchu i nastroju kierowcy :norty: trasa 7.5- 9l (czasem i ponad 12 :) ) średnie teraz jest 10.5, ale głównie po mieście najmniej "na emeryta" udało mi się zejść do 6.2 wyniki z teraz, czyli kupa śniegu na ulicy i połowa skrzyżowań bokiem :)
  8. w zawiasach masz łezki, więc wystarczy poluzować delikatnie śrubki mocujące klapę i można ustawiać. a zawiasy masz proste? jak nie to nie ustawisz prawidłowo. a co do wymiany łańcucha to jak dobrze pamiętam chyba przy 390k km.
  9. to nieźle, ja odkąd kupiłem swoją 520i (czyli końca maja) już wylatałem jakieś niecałe 22 000 km :lol: co prawda pierwszy wkład był całkiem spory, bo oleje, filtry, świece, przewody z cewkami i tarcze z klockami to wyszło jakieś 3200 zł. ale oprócz tej przygody z chłodzeniem za 550 zł nic poważnego się nie działo (odpukać) i bunia śmiga aż miło. przebieg 382 200 km a pracuje jak złoto. ale miło jest się przynajmniej choć trochę zorientować w kosztach 530d bo w niedalekiej przyszłości zamierzam sobie taką kupić.
  10. mi akurat 150KM wystarczy, przynajmniej póki co. średnie spalanie z ostatnich 1000 km to 11.4l, z czego 70% to jazda po mieście. w trasie wskazówka od chwilowego waha się między 7 a 9. oczywiście benzyny. w przyszłości chciałbym się przesiąść na 3.0d, ale muszę się najpierw zniżek jakichś dorobić. 2700zł rocznie to nieco za dużo :roll:
  11. Pover

    Podlaskie

    siema wszystkim. mógłby ktoś polecić dobry warsztat blacharsko- lakierniczy w B-stoku? chodzi o naprawę progu i detailing.
  12. znaczy że go tam nie ma? raczej niemożliwe. zaglądałeś do środka? może kostka zaśniedziała albo się poluzowała.
  13. Pover

    Montaż Gazu.

    jeśli chodzi o mój egzemplarz to na gazie miał takiego muła i dusił się, że aż mi go żal się zrobiło i jeżdżę tylko na benzynie. z resztą ceny spadają więc póki co nie jest tak źle;) w sumie ta instalacja jest taka fajna, że im mniej o niej napiszę tym lepiej.
  14. sorry że odpisuję po takim czasie, ale dopiero wróciłem z delegacji z Rosji. jak się okazało to jednak BYŁA wina akumulatora. i prostownika, bo cokolwiek nie podłączyć to pokazywał full.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.