Skocz do zawartości

jim8

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia jim8

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. No właśnie to by tłumaczyło dlaczego u mnie widać tylko dwie:) Czyli w DISie można także podejrzeć pracę sond oraz dawek krótko i długoterminowych tak jak w inpie?
  2. Wlaśnie dobrze się przyjrzałem i widzę wg schematu 2 katalizatory zaraz na kolektorze i przed nimi i za jest sonda u mnie w ogóle tych katalizatorów nie ma i nie są wycięte bo widać kolektor oryginalny, jest dalej jeden katalizator i jest sonda przed i za nim, może pierwsze generacje tego silnika miały 2 sondy?
  3. witam, mam pytanie ile jest sond lambda w tym silniku dokładne jego oznaczenie to N42B20 patrząc ze schematów układu wydechowego widzę 5 sond, wchodzę pod auto i naliczyłem dwie, czy mam coś poprzerabiane czy jest błąd w schemacie? w inpie mam odczyt z jedynie z BANK1 drugiego banku w ogóle nie odczytuje wywala błąd, czy oznaczało by to iż jedna z tych dwóch sond jest uszkodzona? jeżeli tak to która sonda to będzie BANK2? dodam, że na benzynie auto jeździ normalnie, może na zimnym ma moc większą odrobinę. Z góry dziękuję za pomoc:)
  4. Witam, wie ktoś może dlaczego nie mogę wejść w zakładkę Analog 3 w INPIE wywala mi błąd: ApiCheckJobStatus: Job Status error [NEG_RESPONSE] instead of [OKAY], i nic nie może wyświetlić z tej zakładki, dodam ze mam normalnie dwie czarne kropy i reszta działa normalnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.