Skocz do zawartości

adeksus

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 318d 2002

Osiągnięcia adeksus

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Sprecyzuje wymienilem silniczek servomot + czujnik walka mimosrodowego. W sterowniku brak bledów ale auto ma mula , nie robilem adaptacji jedynie jakims kompem serwisowy usunelismy apatptacje ECU ale czuje ,ze to za malo i mysle ,ze walek silniczka jest w zlej pozycji po wymianie .
  2. Witam jestem po wymianie czujnika walka mimosrodowego i wariatora valvetronic. Dokonalem wymiany zgodnie z opisem, tzn ustawilem wałek silniczka valvetronic w takiej samej pozycji w jakiej byl stary wariator. Kompem skasowalismy nastawy ECU . Co mnie martwi mam wrazenie jakby auto jezdzilo na przepustnicy nie na valvetroniku . Wedlug odczytów komputera po dodaniu gazu wartosci vanos zminiaja się.... Moglem cos zrobic zle ? Pozdrawiam
  3. Witam mam zdjeta kierownice chce wymienic caly modul skretu jak zdjac plastik (obudowe) pod ktora znajduja sie manetki od bc wycieraczek kierunkow. Sa jakies zatrzaski ?sruby?
  4. witam u mnie taki bład . na kompie kola ida rowno kierownica sie kreci poprawnie wedlug kompa https://naforum.zapodaj.net/aca6720b87ad.jpg.html
  5. Tak, tak wszystko super tylko gdy rura prowadzaca do termostatu jest letnia nie mozliwe jest przejscie na duzy obieg ,powietrze z nagrzewnicy nie jest gorace nawet przy 28c na klimatroniku...
  6. Witam u mnie to samo temp w granicy 105-107 stopni, co mnie irytuje najbardziej to fakt ,ze przy tak duzej temp i nominalnej wartosci 105 C otwarcia termostatu dolna rura ktora prowadzi wlasnie do teromstatu jest zaledwie letnia... Hmm wiec pytanie jak ma zadzialac termostat skoro rura jest ledwo ciepla?? Nie wiem czy jest oki czy wymienic term.???
  7. viewtopic.php?f=73&t=153312 Witam , nosze sie z zakupem BMW konkretnie intersuje mnie e60 530 d lub 530 i lub e39 rowniez w tych motorach , teraz pytanie jezdze duzo po europie i potrzebuje auta krtore mnie nie zawiedzie bedzie wygodne . Duzo czytalem na temat e60 zdania sa podzielone co do jednostek nie ma wiekszych problemow ale elekrtonika ... wiec tu tez wpdal mi do glowy pomysl aby kupic e39 z tego co wiem te auta to "czolgi" pewnie ktos powie wszystko zalezy od stany itp . doskonale rozumiem ,ze do auta trzeb bedzie dolozyc . kwota to 40 tys ktora chyba nie jest wystaraczajaca na zakup porzadnego e60 . dodam ,ze auto bede kupowa w niemczech lub szwajcari.
  8. chodzi Ci o przekrecenie kilka razy kluczyka? aby pompka podala paliwo? myśle nad zaworkiem zwrotnym miedzy filtrem a pompą .... moze to wina cofającego sie paliwa. Co do tego zarzucanai silinikiem ,nie ma roznicy czy gasze na sprzegle czy nie wiec to chbya nie dwumasa ?
  9. wydaje mi sie ,ze dwumasa byla by slyszalna i czuć by bylo pod pedałem i lewarkiem drgania ... ale kto wie... ale co z tym cieższym rozruchem ?
  10. Witam , kupiłem bmw 318d 204d1 na pompie v44 z 2002 roku z przebiegiem 240 tys od pierwszego wlasciciela lakierniczo jestem auta pewny na 100 % uklad jezdny zawieszenie rownież , lecz nurtuje mnie jedna sprawa. Mianowicie auto odpala ciezko ( kreci dobrze tylko lapie nie od "strzała") pozniej odpala od przysowiowego strzału. Przy wymianie filtra paliwa zauważyłem drobne opiłki plywajace w pliwie.... z auta jestem super zadowolony bo ciezko jest kupic nie bite bmw w dobrych pieniążkach ... dodam ,ze autko ladnie przyspiesza nie faluje obrotami nie dymi !!! silnik such nic nie cieknie . kolejne pytanie przy gaszeniu zarzuca silnikiem , jest jakas klapa gaszaca jak np w tdi audi moze jakas poduszka jest zerwana? jest to moje pierwsze bmw prosze o wyrozumiałość... pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.