Skocz do zawartości

pawelpc

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i 1990

Osiągnięcia pawelpc

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. pawelpc

    [M40]Niskie obroty na LPG

    Sęk w tym że ta śruba od regulacji napięcia membrany parownika jest już ustawiona aby osiągnąć najwyższe wolne obroty na gazie, każda regulacją tą śrubą tylko zmniejsza obroty, ale dzięki za szybką odpowiedź.
  2. pawelpc

    [M40]Niskie obroty na LPG

    Witam. Mam problem z wolnymi obrotami w M40B16 z LPG 1 generacji (wiem że to nieporozumienie ale montował ją poprzedni właściciel). Aby silnik w miarę poprawnie pracował podkręcił przepustnicę na śrubie regulacyjnej. Na początku usunąłem nieszczelność w dolocie i naprawiłem przerwany przewód od czujnika położenia przepustnicy co zredukowało falowanie obrotów i wyeliminowało nierównomierne przyśpieszanie na benzynie. Po poprawnej regulacji przepustnicy silnik na benzynie pracuje normalnie, za to na gazie ma strasznie niskie obroty poniżej 250obr/min. Po lekkim otworzeniu przepustnicy obroty się stabilizują na dopuszczalnym poziomie. Dodam że wymieniłem przepływomierz, wyczyściłem regulator wolnych obrotów, mam zregenerowany parownik i wyregulowaną instalację. Tak pracuje obecnie silnik z zamkniętą przepustnicą(musiałem muskać pedał gazu aby nie zgasł): https://youtu.be/nx1fegV3CbY, a tak pracuje silnik z podpartą przepustnicą: https://youtu.be/FaBfw5-fyGo. Chciałbym się spytać co może powodować takie zachowanie silnika? Proszę o nie pisanie odpowiedzi w stylu "wywal ten gaz", tylko o rzeczowe odpowiedzi. Przeszukałem wiele wątków, i nie znalazłem w nich odpowiedzi na mój problem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.