Skocz do zawartości

bajer12

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bajer12

  • Urodziny 27.03.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 2000 Touring m52TU
  • Lokalizacja
    Nakło nad Notecią

Osiągnięcia bajer12

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Na pierwszym filmiku od 1:01 do 1:32 sonda przed katem na drugim banku pokazuje około 0,3V a powinna skakać od 0,2 do 0,8V z tego co mi się wydaje. Rusza dopiero później.
  2. Na tych filmikach widać, że sonda przed katem na drugim banku stoi, spróbuj ją podmienić, może to ona miesza. Niech jednak się wypowie ktoś mądrzejszy.
  3. Świece mają około dwóch tygodni. Gdzieś czytałem, że jak ciśnienie wyższe na zimnym, to jakieś uszczelniacze po woli puszczają, ale czy to prawda to nie wiem.
  4. Po prostu zdjąłem listwę zasilająca z wtrysków i problem z laniem załatwiony. Możecie mi napisać co myślicie o wynikach jakie mi wyszły? Dlaczego ten jeden tak odstaje? Dlaczego na zimnym wyższe ciśnienie? Jakie mogę wyciągnąć wnioski po tych pomiarach?
  5. Proponuję skasować błędy, pojeździć trochę bez odpinania niczego i wtedy sprawdzić jakie błędy wróciły. Błąd 18 signal camshaft sensor outlet oznacza uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu od strony wydechowej, albo mogą to być uszkodzone przewody idące do tego czujnika. Błąd 123 avtivate grid-controled cooling odnosi się do termostatu z tego co znalazłem w necie. Pozostałe błędy dotyczą sond, składu mieszanki. Najlepiej gdyby napisał coś ktoś, kto się zna na odczytach kompa i potrafi połączyć błędy. Jak masz od kogo, to czujnik położenia wałka możesz podmienić, zajmie to 5 minut czasu.
  6. Ciśnienie na zimnym wyszło następujące: 1,2,3,4,5 - 12,5 6 - 12,8 Wnioskuję z tego, że silnik jest zdrowiutki, mam rację? Tymbardziej, że na ciepłym ciśnienie kilka miesięcy temu też było w porządku. Zmierzę jeszcze popołudniu na ciepłym, ale nie wiem czy jest sens. Zabieram się za czyszczenie starej odmy, bo jak ją wczoraj otworzyłem, to nie wyglądała tak źle. Zamiennik, który mam wsadzony(chyba febi), jakoś mnie nie przekonuje. Edit: Ciśnienie na ciepłym wyszło następujące: 1,2,3,4,5 - 12,0 6 - 12,8 (dwa razy mierzone)
  7. Myślałem, że gdzieś na wierzchu, to łatwiej wyjąć przekaźnik. To ten zielony?
  8. Spróbuję się tam dostać, a jak nie pójdzie to odłączę tylko pompę. Jesteś pewien, że u mnie będzie właśnie w bagażniku, bo według rozpiski znalezionej w necie jest w schowku przed pasażerem(pięć bezpieczników pompy paliwa)?
  9. Rozumiem o co chodzi, ale u mnie jedna śruba od pokrywy dme się obraca i nie mogę jej odkręcić, dlatego zastanawiam się jak inaczej wyłączyć wtrysk paliwa. Jak odłączę pompę(bezpiecznik czy bezpieczniki pompy) to właściwie wyjdzie na jedno i to samo? Mam rację?
  10. Widzę na rozpisce pięć bezpieczników od pompy, a wtryski chyba nie mają oddzielnego bezpiecznika, przynajmniej na rozpisce nie jest wyszczególnione. Obojętnie który od pompy wyciągnąć czy wszystkie?
  11. Paliwo będzie się lało na tłok i doszczelni pierścienie?
  12. Trzeba jakoś rozpiąć wtryski, żeby nie lały przy kręceniu?
  13. Jutro będę miał sprzęt i we wtorek sprawdzę, na rozgrzanym silniku było ok. o Czym należy pamiętać przy sprawdzaniu kompresji w m52tu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.