Skocz do zawartości

KTM71

Zarejestrowani
  • Postów

    258
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F20

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KTM71

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Czy zamontuję hak (może być wpinany) pod ten dyfuzor (ori Performance- carbon)?
  2. Silnik ogarnięty: - robocizna 2000zł - części (3 łańcuchy, 4 koła, napinacz, uszczelka rozrządu, głowicy,misy pokrywy rozrządu, uszczelniacze wału - przód i tył, 24 szt. popychaczy hydraulicznych, cztery dźwignie zaworów, cztery zawory, uszczelka głowicy, uszczelniacze zaworów, pompa wodna, napinacz, paski wieloklinowe, płyn chłodniczy, uszczelki wydech, profilaktycznie panewki korbowodowe - 4000zł - regeneracja turbiny małej i sprawdzenie dużej - 1500zł - wałki rozrządu udało się kupić okazyjnie za 400zł ( moje były skrzywione ) RAZEM ok. 8000zł ( popychacze hydrauliczne kupiłem 24 szt. profilaktycznie)
  3. Myślałem o kupnie słupka, ale czy to ma sens? Silniki przebiegi pewnie ponad 300 tys. , no wiadomo w opisie po 100tys , rozrząd wymienić i tak trzeba, pytanie jak wał i panewki no i jak głowica , dużo niewiadomych. Robiąc swój wiem jaki przebieg. Jak ogarnę dam zanać.
  4. Robię, jak ogarnę cały temat to napiszę o kosztach. Narazie wiem, że cztery zawory. Najbardziej mnie martwią wałki rozrządu, czy nie krzywe i czy krzywki się nie poprzestawiały. Bo kupić uzywane to loteria - z reguły to co mówił mechanik 90%, że "po łańcuchu" krzywią sie te wałki.
  5. 280tys i pękł łańcuch :evil: , 286KM, olej wymieniany co 10tys. (Motul) , spokojna jazda i jebs......, zero wcześniejszych objawów (cisza, silnik pracował idealnie).
  6. Czy kolega mógłby sprawdzić mój VIN LC29863 pod kątem akcji ?! Z góry bardzo dziękuję.
  7. Jeżdziłem na oleju Castrol , dla mnie olej dno ! Po wyminaie na olej Castrol silnik głośno pracował i napierdzielał mi jakiś popychacz. Przed wymiana zrobiłem płukankę, wlałem 400ml moly liqui, następnie zalałem olejem VALVOLINE SYNPOWER MST 3 5/40 (LL04) i ...... rewelacja silnik pracuje cicho hydrauliczne popychacze przestały 'nawalać' . Ogólnie zawsze podchodziłem sceptycznie do opowiadań, że po zastosowaniu 'jakiś" środków pojawiłą się diametralna poprawa. Na chwile obecną przed każdą wymianą ( co 10000km) będę stosował płukankę i olej Valvoline. Nie jest to żadna krypto reklama środkó i oleju. Piszę to co zauważyłem.
  8. Bardzo Ci dziękuję kolego za pomoc, czyli muszę ogarnąć taki specjalistyczny klucz albo dorobić coś w tym stylu :wink: .
  9. Witam, czy ktoś z kolegów wie jak wymontować boczną szybę ( E81)? Padł mi mechanizm podnoszenia szyby ( pękła linka) i chcę go wymontować, jednakże nie wiem jak wyjąć szybę z tych prowadnic. Są tam takie imbusy (gwiazdka 20) jednak za cholerę nie mogę odkręcić ( pękła mi jedna gwiazdka). Ma ktoś może opis demontażu mechanizmu tego podnośnika. Z góry za pomoc bardzo dziękuję.
  10. KTM71

    Xenon- led

    Dziękuję. Już ogarnąłem :D
  11. A czy elektryczna magiel podejdzie? Może ktos z kolegów ogarniał taki temat? Czy dużo kombinacji? Bo nie mogę słuchać, że kiera cieżko "chodzi" :wink:
  12. OK. czytałem tego posta, tylko tam jest o xdrive, ja mam sdrive i dlatego pytam. Chyba powinna podejść ?!
  13. Witam, czy podejdzie maglownica ZF (servotronic) zamiast TRW (taka jest w samoochodzie). Chodzi o sdrive. Żona narzeka na wspomaganie (słabe) w związku z czym chciałem zmaienić na ZF servotronic. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  14. KTM71

    Xenon - LED

    OK. Mam FRM - max , chodziło mi o te ledy cą dają światło na ringi ( zasilane przez "jeże"). Nie wiem czemu tak się uparłem, że wystarczy dać masę i pin 5 do sterowania xenonem ( przysłoną). Miałem przed sobą te schematy "postoju e84" i nie spojrzałem na ustawienie pinów 1 i 6 w lampie :evil: . Z uporem maniaka nastawiłem się na schemat e90. Zacząłem sprawdzać piny 1 i 6 w lampie z pinami w FRM i ...... nic się nie zgadzało???? Nawet do tego stopnia, że musiałem wykorzystać przewód od sterowania lampami ( korekta góra-dół) ponieważ końcówka pinu w FRM była inna (szersza). Ale najważniejsze, że temat opanowany :D . Dziękuję wszystkim za pomoc i sugestie :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.