Skocz do zawartości

luki19951

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e36 2.0i vanos 150 km

Osiągnięcia luki19951

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. wymieniłem te wszystkie oringi od odmy i korkowca co idzie ten plastik i od podciśnienia co idzie do reguratora ciśnienia :D mówisz ze to cewki a jak je sprawdzic :D
  2. tak kupiłem ale przyjdzie mi w pon i zobacze czebedzie lepiej a dlaczego strzela :D na zimnym
  3. jeszcze mam pytanie jak ją od pale i chce dodać gazu to strzela :D do kolektora ssącego czemu tak jak by miała chyba za mało paliwa czy to wina przepływki i faluje na obrotach a dolot uszczelniony
  4. ok już zamówiłem czujnik połozenia wałka rozrządu :D i zobacze czy cos sie zmieni
  5. moja od pala na zimnym czy na ciepłym nie ma problemy i równo chodzi tylko te wtryski słychac cały czas stawiam na ten czujnik położenia wałka :D i silnik tak jakos twardo chodzi i jak się doda gazu to zaciąga tak dziwnie powietrze do kolektora ssącego aż słychac a jak patrzyłem na inne silniki to tego nie ma od razu wchodzi na obroty i nie słychać tego zadławienia i sania powietrza na niłe tak jak by go zalewało :D wymienie czujnik i przepływkę to się odezwę czy pomogło bo juz zamówiłem kolektor uszczelniłem itp :D wymienie te część co na dniach przyjdą i się okaze :D
  6. a u mnie właśnie równiutko chodzi :D czujnik wału jest z taka blaszką żebrowaną na wieszku a wałka sam plastik ogólnie to na simensie jakie powinny być pewnie z tymi tulekami blaszanymi jak na wale
  7. z tym nie ma problemu czy zimny czy ciepły tylko jak stoi 2 dni to od razu a jak ciepły to tak z 5 obrotów silnika z palenie moim zdaniem nie ma problemu :D tylko z tym wchodzeniem na obroty tak od 1.5 tys do 3.300 tyś :D
  8. a są takie kompy żeby sprawdzić tez cewki :D a no i dziś odpaliłem swoją bunie która stala 2 di od szczał i odrazu jej dodałem gazu nie ten samochód wariatka ale tylko dwa razy tak szybko wskoczyła na obroty od dołu po prostu powruciła na 20 sek i znowu muł z dołu naj gorzej jest tak 2.5 tys obrotów wskazówka na moment stani i dopiero ruszy dalej a jak się dodaje z dołu gazu to w tumniku takie trrrrrr i dopiero po woli tak jak by dopiero przepaliła :D jak sprawdzić cewki bo może zapłon wypada przy opciąrzeniu
  9. czyli wypada któraś cewka a jak sprawdzić :D czy to cewka :D??
  10. aha czyli od tego czujnika strzela w kolektor ssący i wydech jak sie rozgrzeje bo przez te strzelanie przepływomierz mi rozwalił :D czyli wymienie na orginal te 2 rzeczy i napisze czy pomoglo
  11. hej mam taki problem jak w temacie dławi sie od dołu do 3 tyś a potem jest w miare dobrze bo cięgnie głośno też chodzą wtryski i strzela w rurę po rozgrzaniu i wstawianiu jej czyli palenia kapcia >>>> itp ... wymieniłem sondę kompa wtryski ROBIŁEM vanosa podmianiałem przepływkę ale nie ma ruznicy zostały tylko czujniki wału i wałka ja stawiam chyba na czujnik wałka ale nie wiem pomocy bo już tyle sie męcze i nikt nie daje rady a kasy tyle poszło w błoto że masakra pomocy z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.