Skocz do zawartości

Sebe

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    ---

Osiągnięcia Sebe

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. W mojej opinii. Diesel, co jest oczywiste lubi duże przebiegi, dłuższe trasy i spokojne traktowanie po rozruchu, dobre oleje i paliwo. Jeśli zdarza się okres, że jeździ się mniej, trzeba na siłę wybrać się w trasę i auto 'przedmuchać'. Miałem przykładowo N47 2.0 143km z przebiegiem około 210 tys. Wymieniona była tylko przepływka, pasek i napinacz paska. Reszta to typowa eksploatacja, filtry, oleje, płyny, klocki, tarcze. raz przednie amortyzatory, i tylne wahacze. A jestem z tych co słyszą każdy dźwięk odbiegający od normy. Jeśli miałbym to auto dłużej, to miałbym świadomość pierwszych poważnych wymian. Przy około 200 tys. zaczęło pocić się minimalne turbo i uszczelniacz na skrzyni. Turbo mogło objawić się w przyszłości jako problem z DPF, który też do końca mojej eksploatacji był w super stanie. Wnętrze było w bardzo dobrym stanie, lekko wyślizgana dźwignia biegów i siedzenie kierowcy. Na tle innych marek, jak nowe, a jeździłem solidnie i często. Dlatego wszystko zależy od sposobu używania. Od tego czy kupione auto ma przede wszystkim prawdziwy przebieg i czy właściciel obsługiwał auto należycie. Na pewno jeśli samochód ma około 200k przebiegu sprawdzałbym go dokładniej, ale wolałbym prawdziwy przebieg plus świadomość napraw przy tym przebiegu, niż skręcone 'coś' z niepewną przeszłością. Zadbane BMW solidnie służy. Były też irytujące rzeczy jak skrzypiące słupki i podłokietnik, które po nasmarowaniu olejem wazelinowym na szczęście uciszyły się.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.