Skocz do zawartości

tomgli

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X6 35d

Osiągnięcia tomgli

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. U mnie był walnięty czujnik temp w przepływce- różnice sięgały nawet 30 stopni między temp na zewnątrz a w przepływce( a przecież puszka filtra nie ogrzewa tak powietrza) co w efekcie końcowym dawało zbyt dużą róznicę miedzy temp w przepływce i temp w intercooler. U Ciebie to wygląda bardziej ewidentnie na walniety przepływomierz skoro po odłączeniu jest lepjej. Proponuję jeszcze przejechać się z INPA i zobaczyć jak wykresy się zachowują. P.S. około 600zł w Carsie nowy
  2. To były bardzo przydatne grafiki , niestety zniknęły ... :( Więc prośba do moderatora o przywrócenie.
  3. Miałem podobny problem, 3FF0, Sprawdź różnice temperatur w przepływomierzu i w dolocie. U mnie w było np 18st w przepływomierzu a za IC 4st przy mrozie na zewnątrz. Inpa nie pokazuje temp za intercoolerem
  4. w inpa w zawieszeniu jest opcja Calibracion, klikasz i jak robisz minus10 to się podnosi o 10mm potem wył/wl zapłon i powinno być ok w E53 bylo OK
  5. Przede wszystkim sprawdź połączenie, a potem to już może być brak bibliotek do twojego modelu. czy kabel masz k+dcan? Powinien być już taki który wykrywa zaplon i nie powinno być mostka na pin7 i 8
  6. Co ci nie działa/ło , zrobiłeś? Pewnie padła ta od strony przodu jeśli dołu nie ciągnęła.
  7. Więc c.d. Elektrozawory po zakładane, błąd wyskakiwał nadal( zbyt duża masa powietrza), ręce opadają .... Zdjalem przepływomierz z filtra i błąd nie wsakiwal :shock: , z obserwacji pozostałych parametrów moją uwagę przyciągnęła temp powietrza zasysanego. Bez filtra po odpaleniu rosła do poziomu około 35st , i spadała do 17 wtedy pobór powietrza z 600 spadał do 400 oczekiwanych i OK- w tym momencie słychać było jakby jakaś klapa przełączała się w biturbo Po włożeniu przepływomierza w obudowę filtra po odpaleniu parametry przeplywka jak wyżej i za 2sek błąd i wskazanie z 400 ciach na 500. Temperatura zasysanego powietrza z obudową wtedy również rosła ale spadała wolniej i komp już zdążył wychwycić błąd, więc wymieniłem czujnik w dolocie za IC ale nic to nie dało, dopiero odłączenie go całkowicie przestało wywalac check. Dziś po podpięciu innego komp. diagnostycznego przy -5 na zewnątrz temp w przeplywce nie spadła w trakcie jazdy poniżej +5st , dopiero przed zatrzymaniem pokazała 0 a potem w trakcie rozpedzania znowu zaczęła rosnąć i zupełnie nie pokrywała się z tym czujnikiem za IC. Na postoju w trakcie przgazownia rosła wraz ze zwiększaniem obr nawet do 17st mimo że dolot był wypięty z obudowy fitra Wygląda jednak na to że jest coś nie tak z czujnikiem temperatury w przepływomierzu i przekłamania w masie powietrza.
  8. Mało składnie napisałeś Jeżeli egr podlozyles na zewnątrz to się nie otworzy bo brak ciśnienia spalin. Swój możesz sprawdzić jak odpalisz auto i w okolicach 2.5 tys obr zagniesz lub zdejmiesz wężyk podciśnienia wtedy na inpie powinno być widać spadki ciśnienia w kolektorze i przeplywka zwiększa ilość powietrza( o ile naprawdę ktoś go programowo nie usunął) W jakim stanie jest czujnik ciśnienia spalin k kat, bo mi pokazał zapchane, potem zdechł.
  9. Wężyki są 3 https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=FG01-EUR-11-2009-E71-BMW-X6_35dX&diagId=11_3985 Wyciągnąłem wczoraj elektrozawory , paskudny dostęp,i jeden uszkodzilem, ten pierwszy od kabiny, to do 3tys obr na 5 i 6biegu wogole nie ciągnie. Przeczyść czujnik doładowania- w kolektorze ssącym koło bagnetu, siedzi na wcisk Zobacz czy wężyk nr 12 chowa cięgno po zapaleni auta.
  10. No cóż ... Kliknij i ten poproszę :) , L335267
  11. U mnie wyskakiwał błąd dpf na wyświetlaczu a po tygodniu czujnik padł na amen.
  12. Tzn? Między przeplywomierzem poprzez IC do przepustnicy? Auto jeździ, przyspiesza raczej normalnie. I ten komunikat o podwyższonej emisji spalin.... A ja dalej na niczym... Wymieniony elektrozawór podciśnienia od egr, wyczyszczony czujnik ciśnienia doładowania, jest jakby lepiej (błąd się pojawia rzadko i check się nie zapala) ale poszedłem za ciosem i chciałem zamienić przetworniki ciśnienia geometria łopatek<>sterowanie biturbo ale niestety ulamalem króciec i stoję do wtorku.
  13. Ktoś mówił że do +/- 1 jest w miarę dobrze. Chyba najlepiej wyjąć wszystkie i sprawdzić, bo jak leją to dziurę w tłoku wypali i będzie kłopot, o ile już jej tam nie ma.
  14. U mnie nie łączy ze zworką, i kabel Dcan musi być
  15. Ja kupiłem na Allegro za 99zl z przelacznikiem mostkujacym pin7i8, K+ Dcan i w E71 działa na cic, bynajmniej diagnoza inpą, nie sprawdzałem jeszcze w e53
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.