Skocz do zawartości

meniawaw

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 46 touring 325i 2001r

Osiągnięcia meniawaw

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. meniawaw

    nagle wysoka temperatura

    I co nikt mi nie pomoże ?? Nie wiem czego się chwycić
  2. meniawaw

    nagle wysoka temperatura

    Proszę o pomoc , jakiś tydzień temu podczas wyjazdu na narty rozsadziło mi zbiornik wyrównawczy , oczywiście go wymieniłem , również chłodnicę gdyż była napuchnięta i dodatkowo termostat gdyż pomyślałem że to on był sprawcą , zalałem nowy płyn prestone itd. Wszystko ładnie odpowietrzyłem (tak mi się wydawało) i tak jeździłem aż do dziś aż pojechałem do stolicy i korek po około 20 min. wskaźnik temp. nagle zaczął rosnąć prawdopodobnie wiatrak (elektryczny) nie zadziałał jedynie ogrzewanie na max. (climatronik) potrafiło wyrównać wskaźnik ale szyby pootwierane . Potem zatrzymałem odczekałem ze 30 min. odkręciłem korek i stan płynu był . Nie bardzo wiem czego się chwycić pod komputerem błędu nie ma, wiatrak pod kompem jak test robię chodzi , dodam że moja e46 2.5i m54 (192km)2001r . Nie jestem pewien czy mam dodatkową pompę wody , gdyż jak mi rozwaliło zbiornik to jakieś pukanie słyszałem jak przekręciłem kluczyk teraz nic . Nie rozumię dlaczego wiatrak mi się nie załączył , jeżeli chodzi o ogrzewanie to jest aż za bardzo , wymieniłem panel climatronika i wydaję mi się że ten nawet na 20 stopniach daje za bardzo . Prosiłbym o poradę co jutro z rana sprawdzić zanim wyjadę , podczas jazdy nawet przy 200 nic złego się nie dzieje z temperaturą . z góry dziękuję i pozdr. Sylwek
  3. Pomóżcie bo nie wiem czy to wina gazownika ? Dodam że zrobiłem dzisiaj 600km. a pierwszy błąd po 200 km. drugi na sam koniec
  4. Potrzebuję pomocy , mianowicie mam e46 325i i 1000 km. temu zagazowałem (BRC) a dzisiaj podczas jazdy zapalił się chek , żadnych objawów oprócz kontrolki , po podłączeniu pod komputer (delphi) wyskoczył mi błąd 227 nieznany kod usterki ale najdziwniejsze jest że w sterowniku silnika M43B19-194E1 1.9L -BMS 46 , po skasowaniu wszystko wróciło do normy , aż tu nagle po przejechaniu 170 km. i akurat kiedy brakło gazu znowu to samo tylko że tym razem jeszcze nie chodzi na wszystkich i znowu po podłączeniu błąd 227 i dodatkowo 240 oba jako nieznane kody usterek i znowu w tym sterowniku M43B19 a w M54b25 wszystko gra , i znów błędy wykasowane i wszystko działa jak należy . Pomocy pomóżcie co to może być . Jestem tu nowy więc przepraszam jeżeli popełniłem jakąś gafe . pozdr. Sylwek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.