Skocz do zawartości

wielkabiesiada

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e30 było
    e34 było
    e36 było
    e39 jest
    e38 jest

Osiągnięcia wielkabiesiada

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. w bmw kazali nalac ATF 22 Spezifikation Dexron II (D) czyli sie potwierdziło, obojętne jaki atf II. ale z tego co sie dowiedziałem występują poszczególne modele w których jest stosowany płyn chf7 lub 11- ale to wersje nivo
  2. no tak, wszystkiego to tam nie ma, bo nie ma podanego numeru orginału jaki płyn do jakiego układu, no nic w poniedziałek udam sie do salonu, i opisze swoje tego co sie tam dowiedziałe co powinno byc, i jaka cena
  3. No wszystko wszystkim, dalej nie ma odpowiedzi na temat, nikt nie zna specyfikacji oleju jaki powinien byc wlany? czy to jest syntetyk pół ? chf 7 chf11 ? atf II III ? numeru orginału ? juz zmiłem 4 pompe i po paru tysiacach kilometrów autostrady coraz wiecej wyje i wyje, rózne płyny ale za kazdym razem wiem ze to nie ten co ma byc?
  4. jak w temacie poszukuje wydruku z hamowni. z fabrycznego silnika m52b20.
  5. witam. dokonałem dzisiaj zakupu kolejnej e39 . niestety tylko z kluczykiem awaryjnym. i mam takie pytanie czy każda miała otwieranie z pilota? jest to model przed liftowy. zamyka i otwiera kluczykiem wszystkie drzwi, ale żaden pilot nie chce się do nie zaprogramować.?
  6. wielkabiesiada

    540iA m62b44 Spalanie.

    dobrze powiedziane radośc z jazdy +5 . a co do spalania, troche poza tematem, ale ten sam silnik, od jakiegos czasu poruszam sie w solne dni e38 740. i jestem pozytywnie zaskoczony aspalniem trasa (autostrada) predkosc 160km/h dokładnie 11.5 l. miasto 15l. to na trasie wychodzi identycznie co moja e39 2.0 a w miesice dwa litry trzeba dołozyc, no ale tak jak było juz powiedziane V8przyjemność !!!
  7. no powiem tak, w tej chwili chyba 2 na allegro, jeden jakiś śmietnik, druga za 3000tys. to już dużo za dożo, a pyzatym mam w tej chwili dwa siloniki v8, jak jeden sie uda to łatwiej będzie z drugim cos sobie zrobić, aha, jeszcze jedna sprawa, czy wytrzyma ? już doszyłem do wniosku przeglądając internet ze wytrzyma, czy otorbiając silnik r6 ktoś zmienia skrzynie?? nie... wiec wytrzymuje większą moc, a 6 biegów fajna sprawa. zawsze te 20-30 km/h możesz sobie doregulować dyferencjałem odpowiednim,
  8. tak z tym się zgadzam. sprzęgło v8 nie podejdzie na wałek r6 potrzebna redukcja, flansza tez jest inna, także wymagana redukcja... pracu jest przy tym,.. zaoszczedzone moze 1000zl bedzie, nie duzo, ale za to duzo wiedzy .. teraz jestem na atapie poszukiwania koła zamachowego z manuala v8 moze ktos ma ? najlepiej dwie sztuki
  9. jest jakas odpowiedz... rozumiem, a sprzegło z v8. wiec trzeba zrobić próbę i opisac wrazenia,
  10. nie wiem o jakim silniku mowa, ale ja w swoim 2.0 benzyna zastapiłem dwumasa sztywnym kołem i jest super, znaczy sie jezdzi sie tak samo, ani słabszy ani mocniejszy, sprzegło bierze tak samo, ale jedna rzecz mnie do zepsucia sie..
  11. tak bedzie 5 biegów przy v8... po co mi taka rzeźba? takimi słowami sugerujesz ze nie będzie to dobrze zrobione? co będę ściemniał, cena i dostępność części jest na pierwszym miejscu. to jak wie ktoś jak wytrzymałość ?
  12. Witam tak jak w temacie, chciał bym wiedzieć czy ktoś robił albo może wie, jak do silnika v8 4.0 dołączę skrzynie biegów od cylindrowej benzyny, czy jest ona wstanie wytrzymać ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.