Skocz do zawartości

mkrystian90

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia mkrystian90

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Uzupełniać uzupełnia ale nie można spuscic komputerem tylko manualnie
  2. Odkręcałem wężyk przy sprężarce i bez problemu schodzi.
  3. Po wymianie prawej poduszki zawieszenia nastąpił problem z wyświetlającym się błędem podwozie, po dokonaniu kalibracji zawieszenia nadal występuje ten sam problem a ponadto prawa strona jest wyżej od lewej (tak jakby układ nie opuszczał powietrza z prawej strony celem wyrównania). Na chwilę pomogło całkowite spuszczenie powietrza (2 dni) z układu ale nadal powrócił ten problem. Diagnosta przy kalibracji zawieszenia podawał wysokość tylnego zawieszenia od rantu felgi do błotnika, z tym że z lewej i prawej strony był róże wysokości, czy nie ma być tak że powinien wpisać te same wartości dla wysokości zawieszenia? np 63,5 cm.- wysokość z lewej strony zawieszenia Czy ktoś z forumowiczów spotkał się z takim problemem ?
  4. Może być wina egr, często pada w 520 d.
  5. W ścianie grodziowej masz taki prawie kwadratowy otwór w który wchodzi plastikowa obudowa która nitowana jest do tego otworu która powinna być uszczelniona. Woda spływając do otwaru gdzie masz serwo może dostawać się przez nieszczelność do środka. Miałem taki problem ale w lewej strony, który był spowodowany delikatną fałdą przez kolizję drogową przez co zrobiła się nieszczelność. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=5J31-EUR-02-2014-F11N-BMW-520d&diagId=41_1868
  6. Proszę o sprawdzenie akcji serwisowej VIN: D072749
  7. Zrób adaptacje przepłwomierza , u mnie pomogło.
  8. Witam podpinam się do tematu ten samo objaw występuje w mojej bmw e91 nowe opony fulda sportcontrol
  9. No coś podobnego jak na tym filmiku Dokładniej to jak na tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=rpQhaIUjAQQ
  10. Witam Mam pewien problem jaki zauważyłem dzisiaj iż po gwałtowniejszym przyśpieszeniu (obroty ok 2000-2300) i następnie spuszczeniu nogi z gazu z silnika wydobywa się coś w stylu syczenia albo zasysania powietrza. Macie może jakieś pomysły w czym może tkwić problem??
  11. Opisze problem jaki tkwi w mojej BMW 320d e91 163 km. Mianowice z rana na zimnym silniku z okolic turbiny dochodzi głośne „wycie”, po wciśnięciu pedału gazu jeszcze bardziej jest słyszalne, ustaje trochę w momencie kiedy silnik osiągnie temperaturę, ale w dalszym ciągu jest słyszalny ten dźwięk lecz nie w takim stopniu jak na zimnym. Ponadto w trakcie przyśpieszania po osiągnięciu ok 2000 rmp dochodzi głośny ”gwizd”, ustaje w momencie kiedy ściągnę nogę z pedału gazu, w przypadku kiedy chce kolejny raz przyśpieszyć ponownie ujawnia się „gwizdanie”. Nadmieniam iż od zmiany oleju na którym zrobiłem już 10 tyś km. Dolałem ok 1,25 litra oleju do silnika. Ponadto zauważyłem iż zaczął „pocić” się olejem Przewód powietrza doładowującego w rejonie opaski, i w łączeniu tego przewodu z EGR-em *ok 1 miesiąc temu wymieniałem uszczelkę która znajduje się w tym łączeniu). W trakcie wymiany tej uszczelki zauważyłem iż znajduje się olej w przewodzie powietrza doładowującego i zaworze EGR, a z tego co orientuje się to w zaworze egr ma być sadza a nie olej. Czy ktoś z użytkowników może zdiagnozować w/w objaw ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.