Skocz do zawartości

tyxck

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tyxck

  • Urodziny 20.01.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 520i 2001r.

Osiągnięcia tyxck

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Hej. Ja na winxp instaluje Disa i mam problem z głowicą doszedłem do momentu gdy trzeba się połączyć przez diagnostic head. Wyskakuje mi sieć 192.168.68.1 zaznaczam biorę ok ale skala w górnym rogu nie pokazuje się. W ifhsrv32 mam ip 192.168.68.30. Potem w connection setup przycisk connecting jest nie podświetlony. Wszystko zrobione jak na filmikach . Ktoś pomoże???
  2. Można jeszcze ramki zamówić???
  3. Już wszystko działa poducha skasowana. Dzięki wielkie za stworzenie manuala.
  4. Zamontowałem dziś mfl zgodnie z manualem i nic cisza w eterze. Podłączam pod kompa żadnych błędów nic a świeci się poduszka
  5. Ponawiam prośbę. Jak ktoś ma w całości opis proszę na mejla pawelj0@wp.pl
  6. Też proszę o opis ze zdjęciami na mejla pawelj0@wp.pl . Pozdrawiam.
  7. Witam wszystkich :) Jest to moje pierwsze BMW zakupione 12.06.2014. Wcześniej posiadałem Vectrę B oraz Mondeo IV. Dane mojej buni: Numer podwozia GY51836 Kod typu DT11 Typ 520I (EUR) Typoszereg E39 () Seria 5 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy LL Drzwi 4 Silnik M54 Pojemność skokowa 2.20 Moc 125 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor COSMOSSCHWARZ METALLIC (303) Tapicerka STOFF RIPS DIAGONAL/ANTHRAZIT (F4AT) Data prod. 2001-05-17 Wyposażenie: S210A Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy S320A Brak napisu modelu S401A Dach przesuwno-uchylny elektryczny S428A Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S441A Pakiet dla palących S465A System załadunku S473A Podłokietnik przedni S494A Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S508A Park Distance Control (PDC) S534A Klimatyzacja automatyczna L801A Wersja krajowa Niemcy S863A Spis dealerów, Europa S879A Literatura pokładowa, niemiecki S915A Dummy-SALAPA S520A Lampa przeciwmgłowa S548A Licznik kilometrów S851A Wersja językowa, niemiecki S464A Worek na narty http://images67.fotosik.pl/171/efe2ccf0c324d53fmed.jpg http://images66.fotosik.pl/170/32ffad0a65097868med.jpg http://images70.fotosik.pl/170/ebc187713ef34df7med.jpg http://images70.fotosik.pl/170/6822a49907e0bf5fmed.jpg http://images68.fotosik.pl/170/76362ac613db0746med.jpg http://images68.fotosik.pl/170/3d782af21a3fd884med.jpg http://images68.fotosik.pl/170/1cea98ecae7dc4d5med.jpg http://images68.fotosik.pl/170/4a8e672be9a85aa9med.jpg http://images69.fotosik.pl/170/d3da33c2eb85f6f7med.jpg http://images67.fotosik.pl/171/bd5ee614bbd4c75cmed.jpg http://images70.fotosik.pl/170/fec03a3053829c03med.jpg http://images66.fotosik.pl/170/981474f21f39d462med.jpg Wymienione: - olej BMW SEA LL04 0W40 - filtry: powietrza, kabinowe, oleju wszystkie firmy Mann - pasek wieloklinowy klima + alternator - świece Bosch FGR7DQP - klocki przód Bosch - uszczelka pod obudową filtra oleju - alu ramki na zegary Wymieniłem też radio bo był zwykły JVC, nie bardzo mi pasowało do wyglądu więc kupiłem oryginalne radio business. Plany: - felgi 17'' - kierownica multi - wymiana przednich lamp na białe kierunki.
  8. Jest sporo informacji na ten temat na tym forum np: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=253891&hilit=g%C5%82o%C5%9Bniki
  9. I jak w każdym temacie zdania podzielone :D :D :D :D Jak sam nie sprawdzę to się nie dowiem. :?: :?: :?:
  10. Zalecany LL01 lub LL04 więc taki wleje 0w40 LL04 zobaczymy co będzie.
  11. Tzn. taki jaki jest 10w40 czy taki jaki powinien być LL01 czy LL04
  12. Więc SAE BMW 0w40 LL04 c3 jest dobrym wyborem. Ale poprzedni właściciel wlewał 10w40 i czy nie będzie problemu .??
  13. Pytam bo niektórzy straszą, że jak zmieniasz z połsynt. na fullsynt. to może uszczelniacze rozwalić i będzie olej wyciekał.
  14. Czytałem prawie cały temat i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Czy jak do e39 520i m54 wlano SAE 0w40 LL-04 C3 to będzie kłopot z silnikiem??? Czy przy takiej dużej ilości różnych firm produkujących olej to czy duże ma znaczenia klasyfikacja ACEA? Czy jak silnik był od nowości zalewany 10w40 to czy będzie problem ze zmianą na 0w40?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.