Skocz do zawartości

darkglimmer

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O darkglimmer

  • Urodziny 06.10.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318Ci coupe
  • Lokalizacja
    Wrocław/Opole

Osiągnięcia darkglimmer

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam! Jadąc dziś moim BMW, po przejechaniu kilku kilometrów mrugnęła mi na czerwono kontrolka akumulatora i jednocześnie samochodem szarpnęło (stała prędkość - ok. 80 km/h, stałe obroty). Jakieś dwa kilometry dalej samochód zgasł w czasie jazdy, przy ok. 90 km/h, i nie chciał odpalić. Po odczekaniu 15 minut jednak zaskoczył. Przejechałam następnie jakieś 30 kilometrów i nic się niepokojącego nie działo. Zaparkowałam więc samochód, wróciłam po pół godziny. Odpaliłam, jednak auto od razu zgasło. Spróbowałam drugi raz - podobnie. Za trzecim razem zapłon zaskoczył. Zaświeciły się jednak kontrolki: EML, kontroli trakcji i ostrzegawcza kontrolka hamulca. Towarzyszyło temu również falowanie obrotów. Przy próbie ruszenia z użyciem gazu, obroty minimalnie rosły, samochód niby ruszał, ale zaraz później obroty momentalnie spadały i auto gasło. Nie wiem, czy może to mieć jakiś związek, ale jakieś trzy tygodnie temu w samochodzie była wymieniana pompa paliwa oraz filtr. Jakieś pomysły, cóż to może być?
  2. Akumulator kupiłam taki, jak zalecany dla tego modelu
  3. Akumulator jest właściwie nowy - ma dopiero niespełna dwa miesiące. Ale może rzeczywiście...
  4. Witam! :) W czasie jazdy (autostradą) zapaliła się na chwilę czerwona kontrolka akumulatora, zaraz potem zgasła. Jakiś czas później zapaliły się trzy żólte kontrolki - ABS, kontrola trakcji, lampka ostrzegawcza hamulca, one również po chwili zgasły. Po zjechaniu z autostrady samochód został zaparkowany na kilka godzin. W czasie jazdy po mieście (w godzinach szczytu) znów zaczęły się zapalać kontrolki, tym razem na dłużej. Efekt był taki, że akumulator się prawie całkowicie rozładował (nie działały wycieraczki, szyba otwierała się jak w zwolnionym tempie) i samochód zgasł. Domyślam się, że winny może być alternator? Czy jest możliwość, że to jednak coś innego? I druga sprawa - gdzie we Wrocławiu znajdę dobrego (ale może niekoniecznie najdroższego) mechanika zajmującego się BMW? Pozdrawiam! I z góry dzięki za każdą pomoc!
  5. Dzięki za pomoc - to rzeczywiście wina zamka.
  6. Zamykanie z konsoli centralnej działa jedynie na drzwi pasażera i bagażnik
  7. Witam! Jakieś 1,5 miesiąca temu kupiłam autko. Od samego początku drzwi kierowcy musiałam utwierać silnym szarpnięciem klamką. To jednak nie jest specjalnie uciążliwe, choć gdyby dało się coś z tym zrobić, na pewno byłoby dobrze. Ostatnio zamknęłam auto z pilota, ale kiedy po kilku godzinach chciałam otworzyć je tym samym sposobem, czekało na mnie zaskoczenie. Po jednym naciśnięciu przycisku otwierania na pilocie, słychać charakterystyczny dźwięk odryglowania drzwi, jednak to nie następuje. Po drugim naciśnięciu otwierają się drzwi pasażera i bagażnik - tak, jak być powinno. Drzwi kierowcy mogę otworzyć używając kluczyka, więc dostać się do auta mogę, ale jest to jednak pewna niedogodność. Zamknąć samochód mogę z pilota - zamykają się wszystkie drzwi i bagażnik. Więc problem jest głównie przy otwieraniu. W aucie jest ustawione automatyczne ryglowanie drzwi (przy 20 km/h), ale od czasu pojawienia się problemu z drzwiami kierowcy, działa ono tylko na drzwi pasażera i bagażnik albo nie działa wcale. Próbowałam na nowo zakodować kluczyk, to jednak nie pomogło. Jakieś rady?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.