Skocz do zawartości

adaml

Zarejestrowani
  • Postów

    107
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330i 2001 sedan polift
    było:
    E46 320d 2002 sedan polift

Osiągnięcia adaml

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. True, aczkolwiek wymieniając modele nie wychodziłem poza bmw, co nie znaczy, że nic ciekawego tam nie ma. Wręcz przeciwnie, można tam znaleźć auta wg mnie cenowo/jakościowo/wizualnie atrakcyjniejsze niż bmw.
  2. ja swojego 330i nie sprzedaję, e46 to dla mnie ponadczasowy design. tylko e92 i seria 4 coupe (f32?) może być godnym następcą (oczywiście tylko mpak). Cała reszta, no może jeszcze z wyłączeniem całkiem ładnych f10/f11, jest co najmniej nijaka. sprzedane czy czas ogłoszenia minął? bo z otomoto ogłoszenie zniknęło :)
  3. Czy jest sens zmieniać markę oleju z VALVOLINE 5w40 maxlife na MILLERS OILS XF LONGLIFE 5W40, gdy prawdopodobnie silnik spala mi 1l/1000km? Czy w takim przypadku wymagane jest robienie płukania?
  4. Jaki polecilibyście interfejs do e46 330i (2001, pierwsze polifty). Priorytetem jest jak najszersza obsługa e46 (ediabas + dis itd.), ale jakby można użyć go w e92, też byłoby fajnie. Dodatkową zaletą byłoby jakby mógł łączyć się przez bluetooth z jakąś apką na telefon, to zdecydowanie na +
  5. Haha widzę młody ogarnia temat od małego :cool2: .Nawet dzieciak chce Ci czarne alu wymienić :8) Brałbyś lakierowanie pod uwagę? Nie orientuję się jaki to koszt. Jakie masz zimówki, alu czy stalówki?
  6. gratki wytrwałości w tworzeniu galerii :cool2: Fajne autko, a jakbyś kolor felg zmienił np. na srebrny to wg mnie byłoby zdecydowanie na + :8)
  7. O kasowaniu jakiej adaptacji piszesz? To za pomocą komputera czy jakaś operacja mechaniczna? Czy przy wyjętym vanosie można zajrzeć do silnika żeby sprawdzić np. stan tłoków, pieścieni czy cylindrów tzn. czy wyjęty vanos jakoś znacząco to ułatwia? Silnik mi zużywa 1l/1000km (valvoline 5w40), więc może warto by i ten temat od razu ogarnąć? A może vanos wymagający regeneracji może być przyczyną zużywania oleju?
  8. Ja mam przełożone na dół i nic nie lata, żadnych wkrętów itp. Ale te radia dedykowane wyglądają trochę lepiej, u mnie trzeba było dokupić ramkę i elementy potrzebne do przystosowania kanałów nawiewu (czy jak tam to się zwie). Przy mniejszym budżecie, zdecydowanie poleciłbym jakiegoś chińczyka
  9. Zależy od budżetu. Ja wstawiłem stację pioneer 8700, wygłuszyłem drzwi i zmieniłem głośniki na dls. Jeżeli te chińczyki mogą jednocześnie obsługiwać muzykę i np. yanosika oraz poprawiają dźwięk na tyle, że wraz z dobrymi głośnikami różnica w brzmieniu będzie niezauważalna w stosunku do takiego pionnera, czy alpine to chyba bym brał jakiegoś chińczyka. Choć pewnie ceny takich markowych stacji (tych trochę starszych) spadły na tyle, że warto rozważyć ich zakup. Dla mnie najważniejsze było, abym mógł jednocześnie jeździć z yanosikiem i słuchać muzyki, obsługiwać telefon przez stację i mieć obraz z kamery cofania :)
  10. Dzięki za info. Zapytam jeszcze przy okazji 1. Czy są jakieś inne rzeczy, które warto zrobić przy okazji prac przy vanosie tzn. skoro mamy już wymontowany vanos, to może łatwiej teraz będzie coś dojrzeć, sprawdzić (może nawet coś w silniku, w cylindrach itp) lub nawet wymienić profilaktycznie? 2. Czy zwykły mechanik powinien sobie z tym poradzić tzn z de/montażem vanosa i z jego regeneracją, czy może lepiej zlecić mu sam montaż a regenerację zlecić np. MEHENKER? 3. Czy po regeneracji vanosa np. przez MEHENKER mechanik montujący vanos będzie musiał wykonać np. jakieś ustawianie, synchronizacje itp, czy może zostanie mu już tylko montaż?
  11. Witam, czy po regeneracji vanosa trzeba wymieniać olej?
  12. MILLERS NANODRIVE+ NT+ CFS Czy ten specyfik wart jest swojej ceny (+/- 70zł/1l )i czy nadaje się do M54B30? (178k km) Obecnie mam valvoline 5w40. Jeżeli zamienić to na jaki: 5w40 , 10w40 lub 10w50?
  13. OZy zostaną już jako set zimowy na stałe, na lato wpadły JR21 8,5Jx18 i 9,5Jx18 + opony Michelin PS4 225/40r18 i 255/35r18
  14. za wąska felga do opony 255. Wg tabel min szerokość to 8,5J. Taką szerokość na tył zaleca producent :) Wcześniej też miałem z tyłu 255 Michelin i nic nie obcierało. Tyle, że felga była węższa, niestety z obecnego wzoru co mam, producent nie ma 9J, dlatego wziąłem 9,5J.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.