Skocz do zawartości

Krzysiek325e

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e30 325e, e34 325d, e46 330d

Osiągnięcia Krzysiek325e

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Kto był ??? Jakie wrażenia ??? PS Sorki za post pod postem, lecz nie widać edycji.
  2. Odświeżę troszkę, bo coś zaczyna się dziać w temacie. Chętnych zapraszamy :D http://www.bmw-klub-lodz.com.pl/forum/index.php?topic=24559.0 W razie konieczności można się dopisać tu w temacie a w miarę możliwości przeniosę wpis.
  3. Krzysiek325e

    Koła e46!

    Tak rok produkcji opon. Zdarza się że opony są tego samego modelu, ale innej daty produkcji i się różnią rzeźbą bieżnika. Jest prawie taki sam, ale inny. Masz dwie marki, więc i dwa różne bieżniki więc może być różnica w wadze, a i jeden rodzaj może szumieć, a inny nie. A może ktoś Ci odwrotnie założył bieżnik (inside na zewnątrz, lub co mało prawdopodobne kierunek w drugą stronę) A ta waga to jaka jest różnica ?
  4. Krzysiek325e

    Koła e46!

    Jak już zadajesz takie pytania, to jeszcze napisz kilka konkretów. Zapewne temat zostanie zamknięty przez moderatora, ale... Napisz: rozmiar czy są jednej marki czy jest jednakowy model zużycie bieżnika rok produkcji Dotyczy to wszystkich 4 sztuk
  5. Tak bo przecież o to pytałeś. Maniek dał lepszy link, masz w nim wszystko kolejno.
  6. W tym samym miejscu viewtopic.php?f=69&t=216872
  7. Takie pytanko, czy ktoś z Was miał styczność z którymś serwisem z Łodzi, lub śląska w sensie Gliwice i okolice ??? Jeśli tak to proszę o opinię do którego najlepiej się wybrać ???, no może jakie macie wrażenia odnośnie tych w których byliście ??? Będę wdzięczny za takie informacje :)
  8. Kurczak wcięło mi odpowiedź :evil: Pisałem to samo co Maniek. Pisałeś że już przejechałeś trochę, no i stało Ci się to po tym jak jechałeś na rezerwie. Więc może to mieć związek z syfem w baku. Nie wiesz co lał i gdzie tankował (jakość paliwa) poprzedni właściciel i jak wygląda bak w środku.
  9. A może by warto zacząć od wymiany filtra paliwa (zależy kiedy to robiłeś) Jeśli chodzi o sterownik, to jest jeden użytkownik, który się tym zajmuje przynajmniej mi znany. memberlist.php?mode=viewprofile&u=36648 znajdziesz również na allegro
  10. Dzięki za odpowiedź, bo właśnie dzisiaj jak już się pokusiłem, to sobie zadzwoniłem do dwóch serwisów z różnych miastach i jeden powiedział, właśnie że sprawdzają jakieś tam numery (na poduszce), a drugi zaraz żeby zadzwonić w środku tygodnia bo mają jakieś obsunięcie z poduszkami, czyli po prostu ich brak, co mogło by sugerować, że jednak podlega wymianie, a nie tylko weryfikacji czy się do niej kwalifikuje. Jak by ktoś mógł to wyjaśnić to by było fajnie, tzn jak to jest z tą weryfikacją, czy mając VIN zaraz wiadomo czy podlega wymianie, czy nie. Jak nikt, to jeszcze napiszę do BMW POLSKA i dopytam o to, bo albo jeden z serwisów niema pojęcia o tym co robią, albo mają niewykwalifikowany personel .
  11. To w takim bądź razie po VIN byli w stanie stwierdzić, że masz do wymiany poduszkę, czy nie, bo w moim przypadku powiedzieli, że podlega kontroli w sensie że są na nich numerki, po których dochodzą czy się wymienia czy nie. Czy taka informacja serwisu jest właściwa czy...
  12. Pokusiłem się aby dzisiaj zadzwonić do serwisu i uzyskałem informację, że mój jest objęty akcją, pomimo braku mojego nr VIN w wykazie jaki był zamieszczony no poprzedniej stronie ( VIN PH ) Więc te wszystkie spisy są można by powiedzieć do kosza. Najlepiej zadzwonić
  13. Hmm to czekają mnie jeszcze pozostałe wężyki, a powiedz jeszcze czy przy jakiejś prędkości obrotowej no powiedzmy na czwartym biegu nie zaobserwowałeś spadku mocy (chwilowego zmulenia) no choćby przy 2000 obr/min z "gazem" w podłodze :?: PS Bo skończyła mi się robota przy jednym złomku, to idę chyba jeszcze przeczyścić ten zaworek od turbo w kolektorze :P
  14. To 13 / 18 jest jakoś rozbieralne, jak te elektrozaworki, czy jak to czyścić ? Pytam, ba wiecie, że ja się coś robi pierwszy raz to łatwo zadbać, by iść kupić nowe.
  15. Ja kolektor zdejmowałem, bo inaczej to chyba by trzeba mieć ręce po heinego medina, lub mieć dziecko i żeby jeszcze żona pozwoliła mu rączki pobrudzić w smarach. Te 3,2, to jakieś przelewowe gates Czyli że te 3 (jak fabrycznie było 3,5) nie będzie za mały :?: Maniek możesz podrzucić z real gdzie jest dokładnie ten czujnik ciśnienia doładowania, bo jak zdejmowałem kolektor to jakoś nie kojarzę jego umiejscowienia ? Tak idę sobie metodycznie po tej ścieżce odzysku, ale dalej jest spadek mocy przy 2000. O tym zapomniałem, albo lepiej zostaw dwa dni. Te preparaty niewiele dają, przynajmniej według mnie, same niczego nie ruszą. Ja to zamoczyłem w tzw. kalfasie (czarny plastik) z tym środkiem, w ciepłej wodzie (około 45 stopni) na jakieś 1,5 godziny i dodatkowo szczoteczką jak pisał Maniek, no i bez karcher się nie obyło żeby ten syfik ze środka wymyć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.