Skocz do zawartości

Generał666

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Z4 M54B22 & K1200S `08

Osiągnięcia Generał666

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. No troszkę lat minęło a furka dalej bez dzwona i służy grzecznie w słoneczne dni. Nakręcone na szpuli jakieś 160 tysi. Późną jesień, zimę i początki wiosny od lat spędza w garażu nieruszana. Porobione wszystko na bieżąco natomiast pompa dachu się skończyła i na ten element opuszczę od ewentualnej propozycji która będzie dla mnie ok. Chciałem zapytać czy ktoś nie ma ochoty na ładną niebitą i niegrzebaną sztukę?
  2. Bardzo ładny. Gustownie wykonane a nie jakiś badziew tuning :)
  3. Szanowne Pany, przymierzam się do swapa ale bezinwazyjnego w nadwozie, żeby wstawić tam tradycyjnie m50b25 i porządnie to uturbić. Znajomy zrobił coś takiego w starej e30 ze sprężarką od iveco wtryskami od saaba i wydmuchał tam ponad 500 KM :D Jak się tym przejechałem to się rozchorowałem i też chcę tak mieć :D W projekt chcę wrzucić około 10k natomiast, chcę zrobić tak, żeby bez kłopotu dało się wrócić do fabrycznych ustawień. Macie jakieś doświadczenia w przypadku swapa w z4?
  4. http://allegro.pl/bmw-z4-jak-nowa-do-negocjacji-i5846245191.html Pewnie o tej aukcji kolega pisał. Mam ten sam kolorek i auto wygląda naprawdę klawo. Myślę, że za 38 - 42 tysiące powinno być do wyjęcia. Wygląda bardzo zdrowo. Ja mam swoją zazimowaną pod Warszawą także ciężko będzie się spiknąć co by oblukać. Ale jakby co mogę podjechać obejrzeć z Tobą tę sztukę.
  5. Panowie, dobry elektryk do Z4 e85. Mam problem ze światłami, żarówy się nie przepaliły a nie świecą. Jedna żarówka w lewym kierunku a ostatnio zginęło jedno długie. Coś tam było kombinowane, brakuje jakichś kostek czy coś i potrzebny jest mi gość który to sprawnie ogarnie. Jeden jegomość już wymiękł i nie chce mi się go już dalej męczyć. Wwa i okolice.
  6. Panowie pytanko mam. Ostatnio podczas jazdy z otwartym dachem zauważyłem, że zaczyna migać kontrolka od otwierania przy przycisku. Wysiadłem z auta zerknąłem na dach i tak jakby jakiś zatrzask trzymający złożony dach po lewej stronie za kierowcą nie trzymał i jest tak lekko uniesiony o maks 1cm. Po zatrzymaniu i przytrzymaniu otwierania dach dociąga na miejsce i potem od nowa polska ludowa. Nie ma problemu z zamykaniem czy otwieraniem ale jakaś taka pierdoła się pojawiła. Druga sprawa macie kogoś w Wawie lub pod kto ogarnia takie tematy i zrobi serwisówkę posezonową dachu? Jakieś smarowania, płyn w pompie etc.
  7. http://s28.postimg.org/dyfcpptfd/DSC_1179.jpg http://s28.postimg.org/4f5nw95x5/DSC_1181.jpg Nawinąłem przez urlop jakieś 3,5 tysiąca kilometrów. Średnie spalanie około 8,3 litra na 100 km. Tryb jazdy absolutnie mieszany, raz emerycki a raz po czerwonym :) Czasem równo 100ką a czasem ponad 200. Przy tym silniczku brakuje nieco kopa, chociaż nie można powiedzieć, że auto nie jest zrywne. Zdecydowanie brakuje w nim akurat szóstego biegu w trasie. Twardo i skoczno, że czasem można fiknąć poza auto :) W górskich serpentynach dopiero wychodzą pazury z tej bryki. To nie jest napęd na cztery łapy który myśli i jedzie za ciebie. Deszcz... 2 razy już prawie bokiem poleciałem, dosłownie jak na lodowisku, człowiek pierdnie i przyczepność zrywa. Problemów technicznych żadnych. Oleju coś tam wziął od wymiany generalnie dolałem mu pół litra mniej więcej na 5 tysięcy przejechanych, może ciut więcej. Z lekką górką auto bierze mniej więcej litr oleju na jakieś 8 tysięcy. Nie raz mi się zdarzyło lecieć lewym pasem 180 - 200 a ludziska mi zjeżdżają... Lexusami, BMW 5/7, wielkimi Mercami i naprawdę mocnymi furami, a tutaj już klops pedał w dechę i bida :D Nie mniej jednak jak to auto się pojawia komuś w lusterku to budzi respekt :) Zaczęły mi migać jakiś czas temu na żółto informacja na desce o końcówce hamulców. Dzisiaj lampka zapaliła się już na czerwono i nie znika po restarcie zapłonu. Z krótkiej perspektywy silnik 2.2 to miły kompromis pomiędzy oszczędnością i dynamiką. No i mata siedzenia pasażera jest walnięta, głupieje kontrolka poduszki, albo nie zapięty pas, albo oba na raz :) także będę musiał spruć fotel i zrobić podmiankę. Ludziska mówią, że to kwestia najczęściej naciśnięcia na siedzenie kolanem i ponoć typowa przypadłość dla BMW.
  8. Dzięki śliczne, jutro postaram się to ogarnąć i dam znać wtf. Edit. Ok, zajrzałem do środka, powyciągałem żarówki. Wysuszyłem lampę żyrandol suszarką tak, żeby ani kropelki nie zostało. Później jeszcze machnąłem chłodnym powietrzem, żeby ewentualna skroplina się zrobiła. Faktycznie ta uszczelka na plastikowym deklu, tym domykanym na drucik już jest powyginana i lekko sparciała, także problem pewnie będzie wracał. Póki co natłuściłem ją wazeliną to zawsze powinno nieco wyizolować.
  9. Panowie, pojawiło się u mnie parowanie prawego reflektora, patrząc od kierowcy. Tak ni z gruchy ni z pietruchy. Było ładnie, przeszło parę ulew i delikatnie zaparowała, później po kolejnych myciach, płukaniu słabym karcherem patrzę a tu już mocno zaparowana od środka :/ Nie przeszkadza to w oświetlaniu ale estetycznie mnie to wkurza jak jasna cholera. Macie jakiś pomysł co to może być? Czy jedynie wymiana reflektora czy może jakieś macie pomysły? P.S. Żeby nie było to na fotkach w galerii jeszcze jest wszystko pięknie i nawet kropelki nie ma. P.S. 2 Zamontowałem dzisiaj wkładkę filtra K&N. Pierwsze odczucia mam mieszane, wrażenie jakby silnik bardziej brzmiał tak bardziej basowo i auto jakby szybciej reaguje na pedał gazu ale też nie jestem pewien czy to nie kwestia oczekiwań. Po za tym dupy nie urywa :)
  10. Klika fotek mojej Zetki :) http://s29.postimg.org/lxenh9fr7/IMG_3844.jpg http://s29.postimg.org/dvv0d3mdf/IMG_3848.jpg http://s29.postimg.org/vogkkz3lv/IMG_3911.jpg http://s29.postimg.org/f9mn8elmr/IMG_3912.jpg http://s29.postimg.org/4f576h2ir/IMG_3914.jpg http://s29.postimg.org/w8r09x7gj/IMG_3915.jpg http://s29.postimg.org/9f2nef85f/IMG_3927.jpg 24 lipca wyginam w góry więc postaram się dorobić trochę dobrych widoczków oczywiście z jedną aktorką w roli głównej :)
  11. W sumie też się chętnie spotkam :) Na mazurach siedzę regularnie.
  12. Dzięki piękne za pomoc w konfiguracji INPY. Kolega papa41 ma dobrą wersję softu i ogarnął temat piorunem. Wszystko śmiga bez zastrzeżeń. Jeśli ktoś ma kłopoty w Wawie to serdecznie polecam!
  13. Podpinam się pod temat bo mnie zaraz wuj ciężki strzeli. 3 dzień siedzę magluję inpę w lewo i w prawo i [BAD] zbita. Do zarobienia jest 100 zł jeśli ktoś ma ochotę proszę o info na prv. Kaskę wypłacam jak się podłącze do auta i ustawienia będą hulać. Męczyłem wirtualki, różne porty, win xp na starym pentiumie III na lapku z ósemka i [BAD]. Frustracja moja już sięga zenitu. HELP! W Wawie mogę z komputerem podjechać do kogoś.
  14. Jako chłop nie rozróżniam kolorów :D Wg mnie niebieski no jasno niebieski. Na bank nie granatowy :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.