Skocz do zawartości

mr999

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e39 525tds

Osiągnięcia mr999

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zapomniałem dodać, że właśnie jak odpiąłem ten przepływomierz to dymienie dosłownie jak ręką odjął ;) Także pozostaje tylko kwestia przepływki. Tą postaram się oddać w ramach gwarancji. Tylko mnie zastanawia jedna rzecz. Nim wymieniłem przepływke to jeździłem na odpiętej i po wymianie nie powinienem podpiąć go po kompa czy coś? Bo może jest nadal sprawny tylko trzeba mu coś tam pozmieniać.
  2. Podpiąłem pod kompa i już wiem co jest nie tak. Okazało się, że silnik dostaje za dużo powietrza bo aż 66 jednostek gdzie normą z tego co mi wiadomo jest 10-16. Winny był dopiero co kupiony i założony przepływomierz niestety. Teraz tylko nie wiem co mogło być przyczyną, że tak szybko padł. Jeszcze teraz pytanie czy kupić znowu zamiennik za 350zł czy też oryginał za 1000?
  3. W tygodniu będę go podpinał także dam znać co i jak.
  4. Witam, Na początku było faktycznie lepiej ale teraz kiedy zrobiłem kilka km to niestety znowu zaczyna dziać się to samo.
  5. Ok, zajęło to kilka godzin ale wyczyściłem odmę itp, cały kolektor, egr, pozakładałem nowe uszczelki, wymieniłem filtr powietrza i jest o wieeele lepiej jeżeli chodzi o kopcenie. Teraz oczywiście też zakopci na czarno jak zrobię mu mocną redukcję w czasie jazdy albo przycisnę ale na całe szczęście to nie jest już zasłona dymna przy ruszaniu ;) Planuję jeszcze wymienić mu filtr oleju i paliwa i wymienić olej a na sam koniec podpiąć pod komputer. Swoją drogą jaki polecasz olej wlać? Z tego co mi wiadomo to wcześniej był zalany mineralny. A jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia, miałem okazję spróbować zaślepić po tej całej operacji egr więc to zrobiłem. Nie wiem dlaczego tak było ale po odpaleniu to dopiero zaczął kopcić bez dodawania gazu i na dodatek strasznie rzucało silnikiem. Nie wiem dlaczego tak było ale po zabraniu zaślepki wszystko jest w normie.
  6. Ok, jak tylko to zrobię to dam znać czy zadziałało ;)
  7. Witam, Mam niestety pewien problem, auto dość mocno kopci mi na czarno tak już od około 2000 obrotów. Ma już najechane około 280tys. Oleju mi nie ubywa, turbina nie gwiżdże, nie ma spadku mocy i ogólnie po za konkretnym kopceniem nic się nie dzieje. Zauważyłem wycieki i zapocenia przy kolektorze ssącym i egr więc rozebrałem by zobaczyć co się tam dzieje i ogólnie kolektor,egr aż do intercoolera jest wilgotny w oleju. Dodam, że zrobiłem ostatnio w ciągu dnia dość sporo km bo gdzieś około 300 i nic się nie działo oczywiście po za dymieniem. Ostatnio też wymieniałem przepływomierz bo stary niestety zdechł ( nie wiem czy to ma znaczenie). Szukałem ogólnie w internecie co może być powodem oraz rozmawiałem z różnymi ludźmi ale co człowiek to inna opinia od czujnika doładowania po regeneracje głowicy. Także liczę, że uzyskam od Was pomoc :) Z góry dziękuję za każdą rade!
  8. Wielkie dzięki! Na moc od razu zadziałało i jest tak jak wcześniej a nawet minimalnie lepiej. Niestety nadal ma problem z odpaleniem. Zauważyłem, że jak postoi przez noc to rano normalnie odpala, jednak kiedy jest ciepły to wtedy ma problem z odpaleniem.
  9. Witam, To mój pierwszy post na tym także proszę o wyrozumiałość :) Od kilku dni mam niestety problem taki, że auto strasznie mi muli, od zera do setki rozpędza się prawie 18 sekund. Na 5 biegu maksymalna prędkość to 160km/h i maksymalna ilość obrotów jakie wyciągnie to 3,5tys. Niestety nie mam pojęcia w czym może tkwić problem. Nie wiem czy to masz też jakieś znaczenie ale mniej więcej w tym samym czasie odkąd zaczęło tak się dziać to również ma problemy przy odpalaniu, muszę go dłużej przypiłować nim zaskoczy i odpali ok. 4-5 sekund. Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję za każdą rade.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.