Koledzy pytanko i prośba o radę. W domu mamy dwa BMW, e91 i x3 e83 W X3 właśnie parę dni temu strzelił rozrząd przy przebiegu 240 tys, motor 3.0 sd 286km M57n2, ten z aluminiowym blokiem. W tym przypadku już po ptakach i nic się nie zrobi, ale teraz nasuwa się myśl, aby nie powtórzyło się to w przypadku e91 z tym, że jest to 320d M47TU2 163km (przebieg 190 tys, czy prawdziwy czy nie, cholera wie, sprawdziłem przed zakupem, zrobiłem już 60 tys. i nic nie wskazuje że może być inaczej) Patrząc po nr części łańcuch rozrządu jest ten samo co w M57, czy to jest prawda? Czy też występują problemy z rozrządem w M47? jak wygląda wymiana tego rozrządu, jest bardzo utrudniony dostęp? co polecacie? robić ? jeździć? ogólnie żadnych odgłosów niepokojących nie słychać, wszystko wydaje się być w porządku- ale w e83 też było wszystko ok, a jednak strzelił. Pozdrawiam