Skocz do zawartości

damiankck

Zarejestrowani
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    320d e91
  • Lokalizacja
    Kraków/Kłobuck

Osiągnięcia damiankck

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. jestem w trakcie - dam znać jak zamkniemy sprawę
  2. Dzięki już rozumiem Jeszcze pytanko dotyczące naprawy M57N2 w e83. Pytanie bardziej do osób, które już są po naprawie m57n2 po urwanym łańcuchu, czy trzeba wyciągać cały silnik, czy można zrobić to na samochodzie? (zakładając że do wymiany tylko wałki, głowica do planowania i zawory) pozdro
  3. a jak z dostaniem się do rozrządu, trzeba wyciągać motor czy nie? i czy to jest ten sam łańcuch co w przypadku 3.0sd? gdzieś znalazłem info, że w 2.0 M47 jest grubszy i bardziej odporny nić w M57, a wg katalogu części to jest to samo, więc jak?
  4. a jakie są takie realne koszty profilaktycznej wymiany?
  5. Koledzy pytanko i prośba o radę. W domu mamy dwa BMW, e91 i x3 e83 W X3 właśnie parę dni temu strzelił rozrząd przy przebiegu 240 tys, motor 3.0 sd 286km M57n2, ten z aluminiowym blokiem. W tym przypadku już po ptakach i nic się nie zrobi, ale teraz nasuwa się myśl, aby nie powtórzyło się to w przypadku e91 z tym, że jest to 320d M47TU2 163km (przebieg 190 tys, czy prawdziwy czy nie, cholera wie, sprawdziłem przed zakupem, zrobiłem już 60 tys. i nic nie wskazuje że może być inaczej) Patrząc po nr części łańcuch rozrządu jest ten samo co w M57, czy to jest prawda? Czy też występują problemy z rozrządem w M47? jak wygląda wymiana tego rozrządu, jest bardzo utrudniony dostęp? co polecacie? robić ? jeździć? ogólnie żadnych odgłosów niepokojących nie słychać, wszystko wydaje się być w porządku- ale w e83 też było wszystko ok, a jednak strzelił. Pozdrawiam
  6. Problem niestety powrócił dzisiaj. Pierwsze mrozy w okolicach -2 stopnie i falowanie znowu wystąpiło. Przez całe lato jeździłem i nigdy nie było problemu. Ogólnie dzieje się tak jak silnik się rozgrzeje. Może ktoś rozwiązał problem?
  7. Odświeżę nieco temat. Czy ktoś ma doświadczenie z doważaniem kół na samochodzie. Czy jest sens to robić w przypadku jazdy z dystansami. Podejrzewam, że to one mogą powodować wibracje u mnie. Czy są jakieś opcje aby się pozbyć drgań i zostawić dystanse. Czy komuś pomogło takie doważanie???
  8. z tego co się orientuję to silni obecnie jest częścią zamienną i nie ma problemu z kwestią prawną. Nasuwa się jedynie pytanie po co takie coś robić.. taniej wyjdzie sprzedać 318i i kupić takie auto jak chcesz.
  9. ja do swojego e91 zrobiłem poza ASO za 550 zł- serwis specjalizujący się w dorabianiu kluczy samochodowych w Częstochowie. Robiłem to ze 3 miesiące temu, do tej pory bez problemu.
  10. a może ktoś kupował konkretnie od tego sprzedającego? Nie chce jakoś na siłę szukać oszczędności ale jeżeli można kupić coś taniej to czemu nie :)
  11. może ktoś powiedzieć coś konkretnego na temat zestawu Bosch? używa ktoś?? http://allegro.pl/bosch-tarcze-klocki-przod-bmw-e81-e87-e90-300mm-i5962654068.html potrzebuje tarcz i klocków do normalnej eksploatacji, nie jeżdżę szybciej niż 150-160 km/h raczej spokojnie bez szaleństw. Pozdrawiam
  12. ja się zdecydowałem na Uniroyal, mam w tym samym rozmiarze z przodu.
  13. miałem podobny przypadek. u mnie było słychać coś ewidentnie w środku samochodu a na zewnątrz nie. długo nie mogłem znaleźć co jest nie tak, okazało się, że plastikowa jak zakładałem plastikową pokrywę silnika to nie trafiłem jednym "bolcem" w miejsce mocowanie (w podszybiu) i przeniosiło to drgania do środkka. możesz sprawdzić jeżeli to ruszałeś :)
  14. a ten problem nie dotyczy przypadkiem silnika benzynowego???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.