Skocz do zawartości

pitu90

Zarejestrowani
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 520d

Osiągnięcia pitu90

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. pitu90

    Zawieszenie Nivo F11 2013

    Opis kodu błędu Jednostka sterująca wykryła zbyt niskie napięcie. Wartość napięcia poza tolerancją. Warunki kodów usterek Ogólne warunki Napięcie pojazdu od 9 do 16 woltów. Stan terminala Warunki jazdy Stan czasu usterki Przechowywane w ciągu 500 ms Plan serwisowy Gdy wprowadzony kod usterki „podnapięcie” jest przechowywany w kilku jednostkach sterujących, odnosi się to do systematycznej usterki w pojeździe. (Na przykład stan baterii nie jest OK). Sprawdź następujący moduł testowy: AT6100_UNTSPA - Rozwiązywanie problemów w przypadku zbyt niskiego napięcia Jeśli wpis kodu błędu zbyt niskiego napięcia jest zapisany tylko w jednej jednostce sterującej, oznacza to, że występuje problem z zasilaniem tej jednostki sterującej. (Połączenie wtykowe, bezpiecznik) Serdecznie dziękuję za nformację, sprawdzę.
  2. pitu90

    Zawieszenie Nivo F11 2013

    Witam, podepnę się pod temat, bimmertool wyrzuca mi błąd 480DC6 co on oznacza ?? dodam ze zawieszenie kilkukrotnie opadło mi z prawej strony ale wróciło do normy. chociaż wydaj mi się ze może cały tył minimalnie siedzi za nisko.
  3. Ok dzięki dałem narazie 0.3, zobaczymy czy coś zmniejszy się przebywanie sadzy bo jak narazie po regeneracji zrobiłem 100km i już jest 28g szadzy:/ przebieg auta 245 tyś.
  4. Witam Panowie gdzie w bimmer tool ustawia się parametry tego egr' u? W adaptacji ?
  5. Witam, jestem właścicielem Bmw e91 320d 2007r które zakupiłem z przebiegiem 200 tys. potwierdzone w ASO, aktualny przebieg na dzisiaj ok.256 tys. Robię przeglądy u jednego diagnosty, i 20.11.2017 roku gdy pojechałem na przegląd, okazało się na końcu ze w systemie cepik "szanowny" pan diagnosta w poprzednim roku 2016 podczas przeglądu pomylił sie i wpisał przebieg o 100 tys za dużo. okazuje się teraz że nie ma możliwości edytowania tego wpisu ani nawet dodania jakiejś adnotacji w systemie cepik, tak twierdzi diagnosta... Może ktoś miał podobny problem,do kogo mogę zgłosić taką pomyłkę????, bo sam juz nie wiem co zrobić, przy ewentualnej sprzedaży samochodu będę miał problem jak się z tego wytłumaczyć, tym bardziej że mamy czasy gdzie co 2 auto ma przekręcony licznik......
  6. Witam, i udało się komuś to zrobić w e 91, bo będę wymieniał siłowniki i zastanawiam się czy próbować coś takiego zrobić ? na youtube https://www.youtube.com/watch?v=95zmY4S2urIwidać ze komuś się udało. tylko gdzie można kupić takie sprężynki ?
  7. Witam. Panowie może ktoś z was wie jaką średnica ma puszka po dpf w środku ??? bo niestety usunięty mam również katalizator i trochę przeszkadza mi zapach spalin i chciał bym wrzucić jakiegoś kata do puszki po dpf'ie.
  8. U mnie w e91 jak wymieniłem sprężyny Kilen auto wyglądało podobnie jak u ciebie, już chciałem kupować sprężyny obniżające ale po przejechaniu w tej chwili 2 tys km wygląda tak jak powinno jak oryginał czyli sprężyny musiały się ułożyć. Może zrób trochę kilometrów i się ułożą.
  9. z tym et jeszcze bardziej się schowają, ja u siebie w e91 zamontowałem et20 8" i z oponami 225 jest ładnie.
  10. Osobiście proponował bym kupić mało używany oryginał albo nowy oryginał ja u siebie zamontowałem corteco i niestety mam lekkie wibracje na nadwoziu. Mógł bym reklamować koło ale musiał bym unieruchomić samochód a nie mam takiej możliwości.
  11. Panowie czy ta membrana powinna być przyklejona do tej części którą się ściąga ? czy luźno latać? dlaczego pytam? bo jakieś 2 lata temu wymieniłem nową oryginalną odmę i ostatnio powiło się dużo oleju w dolocie czego wcześniej nie było, więc wykręciłem tą odmę i jak dmuchnę w ten otwór gdzie jest mem bramana nie ma żadnego oporu natomiast przy tej starej jest, bo rozebraniu obu w starej membrana trzyma się jakby przyklejona do tego plastiku natomiast w nowej wyleciała po otworzeniu. Teraz zamontowałem starą obudowę z nowy separatorem i tego oleju w dolocie już tak dużo nie ma, ale widzę trochę oleju koło odmy ...
  12. a co z czujnikami które zamontowane są w puszcze dpf, bo jest ich w sumie 3 najprościej byłoby zamontować katalizator z starszej wersji ale od ma tylko miejsce na sonde a zostaje jeszcze czujnik temp. i cisnienia.
  13. Orientuje się ktoś czy katalizator w bmw e91 320d m47n2 ma tą samą średnice co później montowane dpf'y czy była by opcja wycięcia wkładu puszki z katalizatora i zaspawania go w puszcze po dpf ? ?? Jednak zapach spalin jest trochę drażniący, no i dźwięk wydechu z pustą puszką po dpf'ie też rewelacyjny nie jest, dla tego zastanawiam się albo zamontować downpipe, albo pokombinować z katalizatorem z wersji bez dpf tylko chciałem upewnić się co do rozmiaru zanim wydam kasę na kata.
  14. Jeszcze poczytam i zastanowię się nad tymi ATE, fakt że chciał bym żeby tez dobrze hamowały, w tej chwili mam 184 KM i 400Nm, lekko moc zwiększona, ale nie chciał bym takich klocków jak teraz mam a są to chyba TRW. a wracając do mojego pytania to jak jest z tymi osłonkami na tych prowadnicach ? występują czy nie?
  15. zależy mi na tym aby bardzo nie pyliły bo aktualnie mam tragiczne klocki po umyciu kilka hamowani i felga cała czarna...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.