Skocz do zawartości

placek

Zarejestrowani
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    318i E46 99' touring

Osiągnięcia placek

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. wsadz tam srubowkret przez ten korek i sprobuj napinac lancuch na kole zebatym, jak bedzie w miare sztywno, to nie lancuch, jak bedzie sie ruszal mocniej, to napinacz.
  2. ale poruszac na zapietym czy na luznym biegu?
  3. u mnie przy starcie bylo slychac gruchot, ale przez pierwsze minuty pracowal elegancko.
  4. placek

    M43 odpal i gaśnie....

    odpalila, nie wiem czemu, ale odpalila. zauwazylem ze na postoju obroty delikatnie wzrastaly, do okolo tysiaca, innym razem stopniowo spadaly, innym razem rowno chodzilu. czyli pewnie krokowiec. ma ktos link do softu oraz kabli do beem? bym sobie sam to zdiagnozowal, czegos sie naucze.
  5. aa jak jedziesz tak 50 i wrzucisz na luz to ile Ci pokazuje? u mnie to samo, na 1 i 2 to wskazowka non stop praktycznie na 20 litrach. viewtopic.php?p=166798#p166798
  6. placek

    318d nie pali

    padl kluczyk, ale to bylo takie kompletne nic, zero rekacji silnika na krecenie kluczykiem w stacyjce?
  7. placek

    M43 odpal i gaśnie....

    czyli, rozumiem ze ten jeden czujnik jest tak w zapasie, tak?
  8. weź pod uwagę, że olej a płyn chłodniczy to dwie rózne substancje różniące się lepkością, olej jest bardzoej lepki, wiec lepiej sie przylepia do pancerza, a płyn jest mniej lepki i nie musi się przylepiać do pancerza. a gdzie tutaj jeszcze opcja taka ze jak płyn chlodniczy dostaje się do oleju, to jak to wszytko pracuje, to się miesza... a dzieje sie dlatego ze woda miesza sie z olejem, musial bys popytac chemika o szcegóły. czesto jezdzisz krótki dystanse? takie w których silnik nie zdazy sie nagrzac? viewtopic.php?f=69&t=171732
  9. tak, o vavletronic, ale tam w tych silnikach padają zespoły regulujące... ciemnota, panewki, jesli myślimi o tym samy dzwięku. u siebie miałem to samo, podesłałem linka do tematu, tam na pierwszej stronie sa dwa filmiki, posłucha i porównaj, jeśli podobnie, to panewka. ale jak moze warto zajrzeć do łańcucha rorządu, ale nie wiem czy tam sa łańcuchy czy paski.
  10. jesteś pewny ze to ciecz a nie masło? jak wygląda ta ciecz, kolor i konsystencje opisz. jak kopci na niebiesko czyli jak by spalał olej, na bagnecie może być ok, bo jeszcze nie spalił oleju wystarczająco dużo... skąd wiesz ze go nie ma w misce?
  11. wsłuchaj się w taki warkot przy zdejmowania nogi z gazy, przy gazuj ja na 3tysie i wsłuchaj się, nie masz dostępu do gazownika od silnika? ja tam nie wiem ale w n42 to słyszałem ze padają te .... cos tam od wałków rorządu, te prze stawiacze czy coś.
  12. viewtopic.php?f=69&t=252169 najlepiej przyłóż ucho blisko koło przedniego i drugiego, jak będziesz słyszał ten dzwięk przy kołach, ze dźwięk będzie wyraźniejszy, to panewki masz do wymiany. przeczytaj temat powyżej, jak masz podbne objawy, to niestety, albo kupisz używany inny silnik w którym panewki będą też nie wiadomo w jakim stanie, a swój sprzedasz na cześć (silnik 1400+wymiana), albo wyremontujesz swój silnik (1800 za całość całość) i będziesz nim latał do następnej awarii .... słychać coś jak mu odejmiesz gazy, wkreć silnik na 3tysi obrotów, szkoda ze na filmiku nie nakreciłeś co się dzieje jak mu gazujesz.
  13. weź najpierw nagraj własny film, a nie... stukocze jak traktor, wiec pewnie panewki...
  14. Czyste! wolał bym zalać czyste 95 niż brudne 98. shell i orlen.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.