Skocz do zawartości

Bossss

Zarejestrowani
  • Postów

    123
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d 2000
    E46 330d 2001
    E46 330xd 2003

Osiągnięcia Bossss

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Aktualizacja Auto rozebrane zdemontowany rozrzad valvetronic walki rozrzadu vanosy itp... walek mikosrodowy i dzwigienki pośrednie pojechały do tokarza w celu precyzyjnego pomierzenia. Dodam że silnik nawet już z odpietym vvt źle pracuje następny post napisze jak coś ustale.
  2. Nie polecam usuwania klap jak i nie popieram ich montażu przez producenta pojazdu. Sam w sowim 330d usunolem klapy i po 7 miesiącach spowrotem wróciły na swoje miejsce, jeżeli producent dostosował silnik do pracy z klapami wirowimy to powinny one tam być wpływają one na pracę silnika w pewnych zakresach jego pracy. Nie będę tłumaczył dlaczego moja wypowiedź jest taka a nie inno znaczna. W sieci jest mnóstwo informacji o tym systemie o tym jak działa itp. Itd.... wiadomo ekologia ale nie tylko ekologia. Już kilka bmw przerobiłem głównie diesel od 2.0 na pompie i CR po 3.0d i żadne usuwanie klap wirowych i zaślepianie egr na dłuższą metę nie wyszło mi na korzyść po dłuższym czasie.
  3. Co było przyczyną? Nie śledziłem tematu od początku ale napisze na koniec że ważna rolę odgrywają termostaty egr i drożność przewodów do czujnika różnicy cisnienia dpf/ same jego działanie. Nie wsponme już o tym jak silnik spala olej bądź leją wtryskiwacze wtedy dpf nigdy nie będzie w odpowiednim stanie. Do prawidłowej cyklu pracy dpf musi być spełnione kilka warunków i koniec. Ogólnie bmw nie ma problemów z dpf w porównaniu do konkurencji
  4. Witam aktualizacja znowu wszystko rozbierane walek lekko jest podtarty w miejscu styku z dzwigienka pośrednia ale nie widać wytarcia na krzywce. Auto nie reaguje na żadne kalibrację oraz sytuacja się pogorszyła nawet na odpiętym vvt wypadaja zapłony zmierzone ciśnienie na wszystkich cylindrach po 15 bar wymieniłem świece cewki sprawdzone i podmieniane od kuzyna ale od e60 2.5 żadnego efektu pozytywnego wyciągnąłem listwę wtryskowa i kręciliśmy silnikiem na wyciągniętej listwie wszystkie wtryski pyla jednakowo dolot niby szczelny brak mi już pomysłów i nerwów czy wytarty vvt nawet po odłączeniu może tak wpływać na pracę silnika? Bo jeżeli nie to chyba tylko zostaję glowica i wypalony zawór ale znowu z drugiej strony trzyma ciśnienie na każdym cyl. Dodam że na wysokich obrotach silnik pracuje rowno i przy bardzo delikatnym dodawaniu gazu także wchodzi na obroty płynnie.
  5. Rozebrałem wszystko jeszcze raz dzwigienki były wymieszane te z klasą 2b dałem na zawory ssące a te bez klasy na wydech żadne sprezyny w vvt nie pospadały itp.. poskładałem wszystko do kupy zrobiłem adaptacje valvetronica i dalej to samo brak mocy wypadanie zapłonów... ale odpiąłem wtyczkę od valvetronica ta obok wlewu oleju i silnik pracuje normalnie z wypięta wtyczka. Więc co jest nie tak z tym valvetronic wytarty walek pośredni będzie winowajcą??
  6. Rozbiorę wszystko od nowa sprawdzę dokładnie vvt oraz obejrzę dokładnie te dzwigienki. A czy jest jakaś procedura odnośnie ustawienia vanosow wiadomo walki na blokady i na tarcze vanos pryzma. Czy jeszcze jakaś procedura dochodzi?
  7. Vvt miałem dobrze pospinane podczas demontażu nie zauważyłem aby coś zleciało ale sprawdzę to jutro wszystko mozliwe. A po co wogole dzwigienki mają oznaczenia? W katalogu INA też są wyszczególnione oznaczenia np. 2 2b 3 itp. Oraz przeznaczenie na dolot albo wydech i dolot. No i że niby w silnikach z valvetronic te dzwigienki muszą w odpowiedniej kolejności wrócić na swoje miejsce takie info słyszałem więc nie wiem sam już teraz. A
  8. Witam. Mam problem z silnikiem N46B20B mianowicie silnik nie ma mocy, wypadaja zapłony na biegu jałowym. Stało się to po wymianie uszczelniaczy zaworowych wiem że w tym silniku dzwigienki zaworowe muszą wrócić na swoje miejsce bo mają oznaczenia klas. Podczas rozkręcania dzwigienki były poukładane w kolejności ale jak pech chciał mój kocur czepił się kartonu na którym leżały owe dzwigienki w efekcie czego wszystko się pomieszało poskładałem to w kolejności jakiej się dało ale po złożeniu występują objawy takie jak opisałem wyżej. Więc czy ktoś jest w stanie pomóc może ma jakąś serwisowke na jaki zawór ma trafić dzwigienka z danym oznaczeniem...? Dodam że świece cewki wtryskiwacze vanosy valvetronic wszystko 100%ok przed robotą wszystko pracowało jak należy.
  9. Bmw jest bardzo czule na wydajność wtryskiwaczy przykładowo renault 1.9/2.0 dci z lat 2000 2005 na wysranych wtryskiwaczach będzie wmiare pracowała ze względu na prosty sterownik silnika który będzie dążył do ustabilizowania pracy silnika gdzie przy bmw małych odchylkach dawek pilotażowych i biegu jałowego oraz przelewowego będzie tragedia w pracy. Upewnij się co do sprawności wtryskiwaczy oraz wiązki elektrycznej z wtyczkami do wtryskiwaczy o do czujnika na listwie CR bo sprawiały problemy no i wydajność progowej pompy miałem podobny problem z trzęsieniem silnika ale tylko na wysokich obrotach winna była pompa progowa i wiązka wtryskiwaczy. A co do stukotu o którym mówisz to jest bardziej słyszalny na zimnym silniku czy ciepłym i czy stukot dąży za obrotami silnika czy jest trochę opóźniony?
  10. Sprawdzałes poziom oleju ulb go wymieniales?? Temat rzeka przyczyna moze byc konwenter, elektrozawory lub cala plyta sterujaca. Moze pompa oleju pada. Ja obstawiam na konwenter. Najlepiej podepnij autko do kompa na poczatek i zczytaj bledy/parametry a tak dokladniej to stuka ci podczas jazdy jak zmienia biegi czy na postoju jak ty zmieniasz pomiedzy P R N D.... itp
  11. Coś mi się poylilo ze pompe wyciagales. A pod sterwonikiem zalozyliscie nowe uszczelki ida tam dwie? Zrob live data i postaraj sie tez podczas jazdy i na jalowym na zimnym i na rozgrzanym wszystkie wartosci nagraj te z danymi przeplywki tez do nagrywania ekranu polecam hyperCam
  12. Od stania to by mula nie dostał. Pompa napewno dobrze ustawiona?? Czym smierdzi z rury?? Zobacz czy plyn nie ubywa. Co do zaworka egr to potrzebny i nie potrzebny jak masz sprawny uklad egr i niech zaworek taki bedzie jesli nie to zaslepic egr i zaworek na upartego wsio i podcisnienia zaslepic ale bedziesz mial blad egr. A turbina sie nie zalacza tylko pracuje caly czas zobacz czy sztanga pracuje przy turbo i zrob live data w inpa najlepiej filmm nagraj i wrzuc na youtube
  13. zamontujcie tak jak byl ja tam regulacji nie widzialem i nie slyszalem o przesuwaniu tylko montaz w swoje miejsce przesuwanie nic nie da a raczej jego niepoprawny montaz moze sie bardzo zle skonczyc dla pompy
  14. o jakie ustawienie ci chodzi?? w pomie?? jezeli tak to przykrecasz go tam gdzie byl (tam nie ma regulacji) w miare mocno sruby dociagajac. Mowiles ze aso robi auto to tam nie wiedza??
  15. Po numerach na bmwstore wychodzi ze do m47n jest ten sam. Ile za taki zaworek chcesz?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.