Skocz do zawartości

Darek524TD

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Koło

Osiągnięcia Darek524TD

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Nie wiem czy to ma jakis znaczenie ale zaczeło mi sie to dziać zaraz po wymianie paska rozrządu, wymienione zostało również sprzęgło. Jak wziąłem samochód od mechanika to wtedy zaczęło sie to dziać. Moze to miec jakis wpływ??
  2. Witam! Posiadam BMW 524 TD 1988 rok. Mam pewien problem, a mianowicie podczas jazdy auto traci moc tak jakby paliwo przestało dochodzic a na koncu gasnie. Gdy odpale chwile jest ok i zaraz to samo - zaczyna szarpać, przerywać i gaśnie. Tak stało się 2 dni temu. Wczoraj rano odpaliłem samochód bez problemu, zrobiłem około 100 km i stało się tak samo. Doszedłem do w wniosku, że dzieje sie to chyba na rozgrzanym silniku. Zaprowadziłem do mechanika, on przejżał cały układ paliwowy i wszystko jest niby ok, później wziął wąż i pociągnął paliwo bezpośrednio ze zbiornika. Na końcu stwierdził ze to pompa wtryskowa (przy rozgrzanym silniku nie podaje odpowiedniego ciśnienia na wtryski) - ale ja nie jestem przekonany. Jakis rok temu miałem podobny problem, chodziło o to samo tylko mi nie gasła tylko przerywała podczas jazdy. Inny mechanik tez mówił że to pompa wtryskowa. Wtedy zwróciłem się o poradę na forum i zalecono mi założyc zaworek zwrotny. Po założeniu było wszystko ok. Dlatego zwracam się z gorącą prośbą o pomoc... Pozdrawiam serdecznie...
  3. Witam! Jednak to był zaworek. Na początku gdy go wymieniłem było tak samo bo był strasznie zapowietrzony.Teraz jest juz wszystko ok. Dzięki wszystkim za porady. No i za kawą w Murowanej Goślinie. :)) Pozdrawiam; Darek524TD
  4. Witam! Założyłem zaworek zwrotny, wymieniłem olej i filtr oleju i jest tak samo.Gdy przeciąłem wężyk żeby założyć zaworek to w wężyku nie było paliwa. Teraz paliwo nie schodzi ale jest tak samo. Gdy pierwszy raz odpaliłem samochód wskakiwał na wysokie obroty a później sam gasł. I tak kilka razy. Teraz gdy odpale nie gaśnie, odpala na dotyk ale skacze na obrotach. Pomóżcie???
  5. Tak. Z odpalaniem nie ma żadnego problemu czy samochód jest zimny czy ciepły zawsze odpali...
  6. Ok. Sprawdze to. Jutro kupię ten zaworek. Dzięki bardzo.Pozdrawiam
  7. Witam! Jeżeli chodzi o odpalanie to najprawdopodobniej pompa wtryskowa. A jeżeli chodzi o rygielek to pewnie siłownik Ci się zawiesił. Ja miałem tak samo. Rozebrałem siłownik i go nasmarowałem. Do tej pory jest ok. Pozdrawiam; Darek524TD
  8. Ok. Dzięki. Może być też tak, że zrobił się już z niego budyń bo nie był dawno wymieniany i jak się rozgrzeje to zrobi się rzadki i wtedy dopiero chodzi dobrze??
  9. No właśnie jest juz chyba czas na wymiane.. Jutro wymienie i zobacze czy sie cos zmieni. Pozdrawiam;
  10. Filtr powietrza zmieniłem wczoraj a filtr paliwa zmieniłem ok 2 miesiące temu tylko, że ten kranik plastikowy co jest pod filtrem paliwa mi się ułamał i zakleiłem to na stałe.. Czy to może dziać się przez ten ułamany kranik?? Do czego on służy???
  11. Świece są ok. Też były wymieniane... Podrawiam
  12. Witam serdecznie wszystkich użytkowników. Mam problem z BMW 524 TD. Chodzi o to, że gdy odpalę zimne auto (odpala bez problemu) to praca silnika strasznie brzmi (przerywa, nierówne obroty, kopci).Jak przejadę ok 1 kilometra to wszystko jest w porządku. Później gdy odpalam przez cały dzień na ciepłym silniku wszystko jest ok. Najgorzej jest rano. Dodam, że wtryski, pompa wtryskowa są sprawne (pompa była sprawdzana na symulatorze w serwisie BOSCHA). Podobno miał to być sterownik główny silnika.Wymieniłem sterownik i jest tak samo. Bardzo proszę o pomoc. Z góry wszystkim dziękuję. Pozdrawiam; Darek524TD[/b]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.