Skocz do zawartości

damianbuli09

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O damianbuli09

  • Urodziny 17.09.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E36 316i Coupe
    m43b16 Automat
    Rok 1994
    Kolor czarny !!
  • Lokalizacja
    Połczyno
  • Zawód
    Mechanik,Electro Mechanik
    Wulkanizator...

Osiągnięcia damianbuli09

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. mam sterownik juz zamontowane + kolektor ssacy... tylko nie mam wiazki orginalnej .. dlatego pyutam pod jakie wyjscie z sterownika podłaczyc ten krokowiec ..
  2. Prosil bym o schemat sterownika
  3. Jak nie pasuje . Widzę ze kolego słabo się znasz . Podesle zdjęcia. To zobaczysz .
  4. Jak by ktos podesłał schemat sterownika . a dokładnie wysjc pinowych ..
  5. Czemu ?? kolektor już zamontowany. wszystko pasuje wtryski tak samo pasują ... tylko został ten korkowiec. jest 3 pinowy a stary był na 2 pin a nie mogę nigdzie znalesc gdzie podłączyć kabel do sterownika silnika ; ;(
  6. Witam. Mam m43 b16 z starym silnikiem krokowym . 2 k Pinowy . Zamierzam wstawić kolektor ssacy z innego modelu młodszego. I teraz pytanie czy można podłączyć to wszystko . ?
  7. Witam .. Ostatnio padł mi wtryskiwacz .. Mam w domu dróri silnik tyle ze jest to M42B18. Czy moge z niego przezucic cała listwe ? Czy wtrysli sa takie same czy tez maja wieksza dawke paliwa ??
  8. Wypalone zawory. I pekniety oring na 3 wtrysku eh. Po naprawie wszystkie dolegliwości minęły .
  9. Tak sobie myślałem może mam uszkodzona uszczelke pod gliwice. Bo ogrzewanie w aucie . TeŻ słabo działa.
  10. Tak dokładnie strzałką stoi na wskaźniku 90. Miecze już nie wiem czego się czepic. Chyba podniose gliwice i się upewnie
  11. Hym.. w sumie masz racje to co opisujesz . może miec wpłym na prace silnika... ale juz dawno sprawdziłem zawór odmy. i gume (rure) od przepływki.. . Sprawdziłem juz na prawde wszystko nawet opornosc kabli od sterownika do poszczegulnych czujników. i nic nie znalazłem... Ale jest jedna rzecz która mnie zastanawia.. jak podłacze bmw pod komputer . odpale silnik i czekam az sie nagrzeje... do 90stc. to nie wyrzuci zadnych błędów ;( tylko jedno mnie dziwi dlaczego w parametrach komputer pokazuje mi temperature 130stc ??? !! Zagadka ? ( Podkreslam obydwa czujniki sa nowe ( Orginał OME Bmw ) ?? tak sie zastanawiam czy nie podniesc głowicy.. Może tam jest problem ??
  12. Witam jak i w temacie mam problem z moja bmw.. silnik jak sie rozgrzeje . do 90stc. to po jego zgaszeniu i po ponownym odpaleniu jak by sie zadławił i zgasnie tak dzieje sie 3 razy potem juz pracuje.. tak jakby paliwo nie dochodziło... przez chwile . spotkał sie juz ktos z takim problemem.... Komputer nie pokazuje zadnych błedów ! przewody swiece nowe. przepływomierz . ok pompa paliwa sprawna filtr paliwa nowy bosch. regulator cisnienia palia nowy. kompresja jest ok. Sonda lambda nowa bosch dedykowana do tego modelu ! czujnik połorzenia wału tez jest ok... juz brak mi pomysłów. czy to moze byc wina głowicy ??? dziwne jest tylko to ze auto zrobi to tylko na ciepłym siniku. samochud jedzie normalnie ma moc.. nie przerywa. jak ktos moze cos doradzic to bede wdzieczny . .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.