Skocz do zawartości

kuba_b

Zarejestrowani
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: '07 E92 335i Manual, '10 E91 320d Auto

Osiągnięcia kuba_b

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Żaden z tego polift, model przejściowy. Przy tym przebiegu i N57 zainteresowałbym się już stanem rozrządu,
  2. Auto zmieniło właściciela. Zegarów nie robiłem, zostały mi w takiej formie jak były i są na sprzedaż.
  3. Nie do końca jest tak jak mówisz. Przepustowość IDE to jedno, ale w przypadku CIC ważniejszy jest czas dostępu do danych, a tu SSD w porównaniu do HDD nawet przy tej samej przepustowości kanału to niebo a ziemia.
  4. Sprawdź stabilizator, wymień gumy w obejmach mocujących. Załóż je na wcisk (ew na wodzie) bez żadnych smarów. Miałem problem z luźnym układem kier.. Kierownica na dziurach jakby chętniej skręcała, poddawała się i auto łatwiej zmieniało kierunek. Okazało się, że mechanik u którego zmieniałem gumy stabilizatora, założył je na jakimś smarze. Po wyczyszczeniu stabilizatora i mocowań ze smaru oraz założeniu nowych gum - jak ręką odjął - nowe auto. Polecam bo zabieg niedrogi a może oszczędzić dodatkowych kosztów.
  5. Wszystkie są z chin. Mówisz pewnie o turbo lab of america (bmwracing_6) - oni mają po prostu stock w us - nie mają własnej produkcji. Widać to choćby po tym, że jakiś czas temu w zestawie, dokładnie w tym samym czasie co w zestawach z chin+ ich wykończenie jest identyczne jak to na aukcjach z chin ;) Btw. sprowadzenie do PL to 100$ + 33$ przesyłka z us vs 89$ +15$ chiny ;) Ps. Znalazłem też nowe turbiny (nie regenerowane) w całkiem ok cenie jeśli by Cię to interesowało.
  6. Na miejscu, ktoś na olx wystawia. Tu jest pokazana krok po kroku wymiana całości.
  7. Nowe turbo/po regeneracji z prawidłowo wyregulowanym wg i zaktualizowanym softem nie powinno tak działać. Poza tym nie ma tu nic ze straszenia, naprawa wg jest stosunkowo prosta i jeśli z turbiną nie dzieje się nic oprócz w.w. terkotania wystarczy kupić zestaw naprawczy i wymienić ramię z talerzykiem, ew. z aktuatorem włącznie.
  8. @cokoto1950 jeśli chcesz namiastkę strzelającego wydechu i coś głośniejszego niż masz teraz, odepnij podciśnienie do klapki w lewym tłumiku. Tu masz krok po kroku jak to zrobić.
  9. Złącze elastyczne/plecionka wydechu - lubią mieć przedmuchy.
  10. Mały update w kwestii formalnej, przy dokładnie 192k wymieniony został kompletny rozrząd (wszystko oem), łącznik elastyczny wydechu oraz zregenerowana turbina (miała już lekkie luzy). Fotek niestety nie ma, jedynie faktura ;) Następne w kolejności jest ogarnięcie pierdół: - fotel pasażera nie rozkłada się całkowicie - wymiana rury od puszki filtra powietrza (lekka nieszczelność) - wymiana podłogi bagażnika na płaską (przygotowanie pod wydech z 335d) Wizualnie wróciły seryjne zegary, m3 są na sell.
  11. W BMW spalanie oleju to normalka, w ostatnich TFSI olej lejesz częściej niż benzynę ;)
  12. Nie boisz się apetytu na olej w tfsi? Czy auto już po serwisach pierścieniowo-tłokowych?
  13. W tym linku masz foto x'ów na różnych sprężynach, sa też eibachy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.