Skocz do zawartości

Zbir

Zarejestrowani
  • Postów

    324
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    brak, było: e46 320dAT, e36 318is, e30 318
  • Lokalizacja
    Opole

Osiągnięcia Zbir

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. dzięki panowie, jeszcze jedno pytanie czy wibruje konkretna strona kierownicy tzn. tylko lewa lub prawa że wiadomo w którą strone ściąga?
  2. Panowie dzięki za odpowiedzi i wyjasnienie sprawy! PS. Ja jechałem superbem z 2016ego i działało to już bardzo fajnie. Pozdrawiam!
  3. Nikt nie wie? W necie nie moge znaleźć nic konkretnego. W Audi to sie nazywało "active lane assist" i mozna to bylo zamontowac w A6 juz od 2012r. W Superbach zaczeli to dawac od 2015ego. Pytam bo jestem na kupnie i F11 podoba mi sie najbardziej ale ten asystent to dla mnie mus.
  4. Witam, mam pytanie do dobrze zorientowanych - czy w F11 była opcja pełnego asystenta kierowania tzn. żeby trzymał sie pasa i korygowal samoczynnie ruchy kierownicą ? Czy tylko był zwykły "lane change warning" czyli wibracja przy zbaczaniu z pasa?
  5. Zbir

    Hak holowniczy - montaż haka.

    wygląda jakby było wszystko oprócz modułu - włącznie z podkładkami pod wsporniki. Nawet zaślepke od zderzaka daje:-) z tym że ona Ci sie chyba nie przyda bo musiałbyś mieć oryginalny zderzak w wersji pod hak - żeby było do czego te zaślepke mocować. Ja zderzaka nie zmieniałem - po prostu wyciąłem otwór na końcówke haka, ale żeby nie wycinać za dużo (normalnie trzeba by wyciąć kawałek tego dolnego spojlerka) to obniżyłem końcówke haka o ok. 2 cm przy pomocy specjalnie dorobionej tulei. Dzieki temu na zdjętej końcówce nie widać że coś było grzebane pomimo braku zaślepki. o, tu widać jak dużo musiałbym wycinać gdybym nie obniżył końcówki: http://allegro.pl/item1191019399_bmw_e46_e_46_sedan_coupe_kombi_hak_holowniczy_orgi.html chociaż teraz tak patrze na te zaślepke i widze że daje równiez ramke... a w katalogu cześci nie wystepuje osobny zderzak pod hak... więc może jakos sie te ramke mocuje do zwykłego zderzaka...
  6. heh jak juz warsztaty z taką specjalizacją powstają to nieźle świadczy o tych silnkach. Ja na szczescie pozbyłem sie już mojej 320d.
  7. nie wiem co tam za navi mieliby Ci wsadzać skoro gps wogóle wszedł na rynek dopiero w 95 r.... :D sorry za OT
  8. to po co w ogóle dział 'spalanie...' na tym forum. i po co diesle w bmw... dobra, nieważne, pojezdzilem troche ostatnio w trybie M i średnie spalanie wyszło takie samo jak na auto. EOT
  9. i to jest najlepszy przykład na to co NAPRAWDE może sie zepsuć/wymagac wymiany w e46 z jakże popularnym w naszych ogłoszeniach przebiegiem 150-200 tys. Ciekawe ze pierwszym wlascicielom nie zdarzają takie dziwne awarie jak pompy, wtryski, rozruszniki, termostaty, nawet jak dochodżą do 300 tys i jezdzą na polskim paliwie (jest tu na forum paru takich). W innym temacie wklejałem link do 320d we wloszech z przebiegiem 600 tys. a wizualnie stan bdb. W polsce przy sprzedazy pewnie by miala 170 tys na blacie. I tak to wyglada w przypadku 90% ogłoszeń diesli, zresztą nie tylko u nas w kraju.
  10. najlepiej poszukaj w necie TIS-a, tam bedzie wszystko opisane jak fabryka przykazała. A tak na szybko to moge ci dać ten link ale po niemiecku: http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread.php?s=e0f09037cb101c72949e21ba1580456d&threadid=221442
  11. nad turbiną. Ściagasz dwie górne osłony silnika (te przednie) i go widzisz po lewej stronie silnika patrząc od przodu. łatwo znaleźć bo idzie do niego ten charaterystyczny, zgięty przewód od turbiny.
  12. z tego co wiem to po tego typu pracach moze sie zapalic kontrolka błędu systemu trakcji, ale po krótkiej przejazdzce powinna też sama zgasnąc. Czy jakoś tak... W kazdym razie podpięcie pod kompa pewnie by zawęziło obszar poszukiwań
  13. Zbir

    Hak holowniczy - montaż haka.

    ja to przerabiałem. Najtrudniejsze było w sumie skompletowanie wszystkich cześci bo dopiero po kupieniu haka dowiedziałem sie że oprócz belki i główki trzeba miec jeszcze wsporniki (które przychodza zamiast odbojników zderzaka). Gdy załatwiłem wsporniki okazało się że jeszcze potrzebne są podkładki pod nie, bo bez nich cały zderzak jest wsunięty o ok. 2 cm wgłąb auta (zderzak mocuje sie na belce haka, belke na wspornikach, a dopiero wsporniki do karoserii) . Elektryke podłączyłem w bagazniku pod kable idące do świateł i żadnych błędów na kompie nie mam (jak to co niektórzy tu sugerowali). Po obu stronach zderzaka, pod lampami są gumowe zaślepki którymi mozna puścic kable. Tylko uważaj przy demontażu zderzaka żeby czegoś nie połamać, trzeba to robić sposobem są tam takie metalowe zaciski trzymające, najlepiej poszukaj w necie instrukcji. Jedynie wtyczki jeszcze porządnie nie zamocowałem, bo nie mam na to pomysłu i na razie wisi sobie na kablu chowana w zderzak. ogólnie prosta sprawa Acha, i ciekawostka - zamontowałem u siebie w touringu hak od sedana, mimo ze wszyscy mówią że te haki są różne i nie pasują wzajemnie....
  14. pier...lenie tam o tych wadliwych pompach. Tu macie przyklad ile przedliftowe 320d wytrzymuje http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290389280188 650 000 km i różne rzeczy są w nim do naprawy ale nie pompa. a teraz zastanowcie sie nad swoimi przebiegami
  15. u mnie to samo co u Gregy76. Najpierw pół roku temu w szybie kierowcy, naprawiłem zalewając ten koralik tzw. 'metalem w kleju'. Teraz to samo stało sie w szybie pasażera, póki co niechce mi sie za to zabierac. Po prostu rewelacja, niemiecka jakość :evil: na schemacie nie ma tego elementu bo nie sprzedają go osobno. Przy okazji czy ktoś wie gdzie dostac te czarną nieschnącą mase klejową, przy pomocy której przymocowane jest wygłuszenie pod tapicerką?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.