Skocz do zawartości

bowscher

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 2002 r 325 Ti

Osiągnięcia bowscher

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. bowscher

    Sam Naprawiam BMW E30

    Jak w temacie, może komuś się przyda :) Hasło do wypakowania: dunaj2 Linki: http://getfilesfrom.net/download/348232/QzNzlmM http://tinyfileshost.com/download/348232/QzNzlmM/1 http://filespeedy.net/download/348232/YzJhY http://filebandit.net/download/348232/hmZDcyY2Qz http://hostujmy.pl/download/348232/WYxZTN
  2. Kompresja sprawdzona, zapomnialem dodac bo tyle juz tego było. Co ciekawe samochód teraz zapala normalnie, natomiast delikatnie nie równo chodzi na wolnych, dopóki sie nie zagrzeje.
  3. Witam. Otóż od ponad roku borykam się z pewnym problemem, mianowicie samochód (325 Ti) wchodzi w tryb awaryjny Eml+Asc+Check+Kontrolka ręcznego, nie mam już pomysłów co może byc tego przyczyną, mechanicy w mojej okolicy rozkładaja rece (odwiedziłem lekko licząc 8 warsztatów). Dodam że problem pojawia się bez względu na porę roku i temperature, i bez względu jak samochód pracuje, czy to wolne czy wysokie obroty, nawet potrafi wywalić awaryjny po zwykłym przękręceniu kluczyka na pozycje zapłonu. Co ciekawe, po zgaszeniu samochodu i ponownym odpaleniu, tryb awaryjny znika i można kontynuować jazdę. Ostatnio również doszły nowe objawy, a mianowicie: -od czasu do czasu falowanie obrotów w zakresie od 500 do 1000 -problemy z odpaleniem po nocy, a dokładniej mówiąc auto zapala od pierwszego kopa, ale po 2-3 sekundach gaśnie -może przesadzam, ale wydaje mi się że brakuje mu mocy w niskim zakresie obrótów, do 3 tysiecy Dodam że wymieniłem już 3 razy przepustnice, przepływki tez było ich trochę, odma, uszczelka pod pokrywą zaworów, fajki, świece, sprawdziłem cewki i szczelność dolotu. Po wywaleniu trypu awaryjnego oczywiscie jest cała litania błędów, ale te które się pojawiają najczęściej to wypadanie zapłonu na 4 cylindrze, oraz bład nr 115 i 160, natomiast jest jeszcze jeden błąd gdy na INPIE wejde w moduł DSC a mianowicie : http://zapodaj.net/7542d27d22acf.jpg.html Z góry dziękuję za jakieś sugestie w co dalej uderzać, ewentualnie czy ktoś z okolic Oświęcimia i Bielska był by w stanie wskazać jakiegoś mechanika który taki problem ogarnie a nie jak pewni Panowie z Katowic którzy nie powiedzieli co jest grane, a za naprawę zażyczyli sobie 4.4 tys zł...
  4. Witam. Od roku, czyli od kąd posiadam swoje E46 325 Compact 2002 r nęka mnie pojawiający się niesystematycznie bład silnika wywołujący przechodzenie w tryp awaryjny. Nie ma zależności czy przy deptaniu czy przy manewrach parkingowych, nie ma zaleznosci od temperatury itp itd... Mianowice co jakis czas pojawia się kontrolka EML+RECZNY+KONTROLA TRAKCJI i do czasu do czasu do tego check. Dodam również że wymieniłem odme na nową, wymieniłem przepływke i przepustnice, niestety na uzywki ale wymienione i od roku non stop to samo, raz na tydzien, kilka razy dziennie i tak w koło. Własnie siedze w samochodzie z kompem i przeskanowałem go IMP'ą, z błędów silnika mam jeden : http://pics.tinypic.pl/i/00650/np3mro80ppmm_t.jpg A do tego znalazłem jeszcze 2 błędy w opcji DSC: http://images.tinypic.pl/i/00650/zz29ws65tvg1_t.jpg http://files.tinypic.pl/i/00650/xipyi87wfrhy_t.jpg Za pomoc, lub namiar na kogoś kto w województwie śląskim lub małopolskim, a dokładnie do powiedzmy 100km od Oświęcimia ogarnie temat stawiam/wysyłam kurierem dobrą flache. Pozdrawiam Seba
  5. Mam jeszcze jedmo pytanie. Wytłumaczy mi ktoś łopatologicznie jak zmienić język w INPIE, mianowicie w głownym menu przy wyborze modelu i silnika mam wszystko po angielsku, jak już połacze się z moim e46 reszte mam po niemiecku - przyciski na dole i komunikaty błędów. Czyżbym coś źle pokopiował znów ?
  6. :duh: Taaak... tak to jest jak sie o 2 w nocy po pracy przy piwku coś kombinuje :) Dziękuje kolego wyżej. Pozdrawiam.
  7. Rece opadają.... Normalnie nie mam już sił... Zrobiłem wszystko tak jak w instrukcji, nawet 2 razy... odpalam inpe i nie ma mojego modelu na liscie czyli E46. Sa wszystkie F, E90, E85, E89 a mojego nie. Co robie źle? Dzieki z gory za pomoc...
  8. Nikt nie wie co to za czujnik, za co odpowiedzialny i jak go zdemontowac?
  9. viewtopic.php?f=69&t=117886 Witam, zaznacze na wstepie ze szukalem info w tym temacie jednak nie znalazlem nic interesujacego mnie. Problem dotyczy podejrzewam czujnika temperatury cieczy, o ile to o czym mysle jest wlasnie tym o czym pisze :) Chodzi mi dokładnie o czujnik ktory znajduje sie w wezu dolnym prowadzacym z chlodnicy po prawej stonie samochodu (czy jak kto woli stojac przed samochodem po naszej lewej), i teraz pojawia sie pytanie, czy to faktycznie czujnik temepratury ? A jesli tak to jak to cholerstwo zdemonotwac poniewaz wlasnie w tym miejscu ucieka mi plyn chlodniczy, cos sie rozszczelnilo lub oring pszepuszcza. Samochod to E46 325 compact. Pozdrawiam. dodaje link do tematu w ktorym na zdjeciu pokazany jest wlasnie owe cholerstwo z ktorego leje mi plyn umieszczone w jakims łaczniku czy króćcu plastikowym od chłodnicy : http://acthxtg.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=238744
  10. W roli ścisłości, problem został rozwiązany, przeczyściłem wtyczkę od ECU jak również wtyczki od czujników ABS'u w kołach, i jak na razie kilka tygodni bez błędów. Pozdrawiam.
  11. I skłaniał bym się do poprzednika bo jak na mój rozum to problem jest z jakimś czujnikiem ponieważ samochód przy przęłączeniu na zapłon komunikuje sie ze wszystkimi czujnikami i jesli z któryms bedzie cos nie tak to błąd murowany. Sprawdzę te wtyczki ewentualnie czujniki abs'u.
  12. wiem że EML to problem z elektronika silnika. świece wymienione, sondy ok.
  13. Witam, na wstepie dodam że wałkowałem różne fora i tematy dotyczące problemu z tematu natomiast nigdzie nie znalazłem takich objawów jak u mnie. Do rzeczy, od jakiegoś czasu zapala się kontrolka EML wraz z kontrolkami ASC i Check'iem, dzieje się to w różnych odstepach czasowych, co tydzień, co dwa dni, co kilka godzin i niezaleznie od obciazenia silnika, na wolnych obrotach przy jezdzie 90 km/h czy ostrym bucie, co dziwniejsze wszystko może byc ok przez tydzień, pojade gdzieś, zgaszę samochod na powiedzmy godzine po czym wracam, przekręcam kluczyk w pozycję zapłonu i wywala od razu błąd wraz z wymienionymi kontrolkami. Dodam że przepustnica była już czyszczona i nic nie pomogło, czy może to mieć związek z jakaś elektryką silnika? Gdzie szukać przyczyny bo trochę jestem skołowany, rozumiem że może byc cos nie tak przy zapalonym silniku ale dziwne dla mnie jest to ze silnika nie zapalę i wywala błąd. Powiem jeszcze ze był podpinany pod kompa po wywaleniu błędu, niestety nie jestem w stanie podac kodów ale wiem że przed czyszczeniem przepustnicy błędy były 4 dotyczace przepustnicy, tydzien po czyszczeniu i wywaleniu kontrolek tez było 4 dotyczace przepustnicy, przepływomierza i bład lini can ABS. Samochód jezdzi normalnie, nie jest zamulony, natomiast wiem jeszcze ze niektorzy mieli taki problem i odma była do wymiany, zrobiłem test w postaci odkrecenia korka oleju na zapalonym silniku i nie ma żadnej wiekszej widocznej zmiany pracy silnika po tym zabiegu, korek zasysa do srodka nie wypycha na zewnatrz. Ewentualnie czy ktoś mógłby poradzic jakiegoś fachowca który dał by sobie rade z tematem w jakiejś optymalnej odległosci od Oświecimia? Z góry dziekuję za każdą pomoc. Pozdrawiam Seba.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.