Skocz do zawartości

gromozur

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Siemianowice Śląskie

Osiągnięcia gromozur

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. gromozur

    swap M20 na ETE

    witam mam u siebie silnik m20b20 na starym osprzecie,kupiłem wczoraj silnik od ETY ze skrzynia mam pytanie czy ktos moze wie jakie niespodzianki mnie czekaja przy przekładce a dokładnie ELEKTRONIKA i weze z podcisnienia. Ostatnio słyszałem tez ze zmiana wałka rorzadu z m20b20 do ETY daje pozytywne rezultaty i jeszcze jedno jak poznac super ete od starejetyt
  2. gromozur

    ciezko pali m20b20

    rozrzad mam nowy moze 3tys km ,a jak juz odpali to jak dam na benzyne to działa ciekawi mnie gdzie jest u mnie wtrysk rozruchowy oraz ta przepustnica od powietzra co odpowiada za odpalnie samochodu rozrusznik mam elegancki kreci jak opętany
  3. gromozur

    ciezko pali m20b20

    od pewnego czasu mam problem z odpaleniem mojego samochodu na benzynieobojetnie czy zimny czy ciepły: wymieniłem fiter powietzra ,swiece przewodu kopułke i nic dalej to samo chce dodac ze jest to silnik z apartem zapłonowym w bloku i bez silnika krokowego: moje pytanie brzmi czy moze to byc winna: -zle ustawionego zapłonu (jest mocna a na gazie palo bdb) -przepływomierz -albo na bloku lub gdzies jest czujnik odpowiedzialny za mieszanke silnika w róznych temperatórach dziekuje
  4. ja mam podobnie w m20b20 silnik cięzko pali na zimno i cięzko na ciepło Brak wolnych obrotów.Świece mam nowe kopułka tez nowa jeszcze kable musze zmienic ale to za kilka dni.Obkawy sa takie ze jak krece rozrusznikiem to silnik tak jak by chciał zapalic na początku powoli mozolnie az wyjzie na obroty.Mam pytanie jakie przekazniki wymieniłes??.Prosze o pomoc a moze ktos z okolic sląska bedzie mi w stanie pomuc za opłata
  5. nie wiem jak to zrobił le tak powiedział miejmy nadzieje ze zartował a co przeszła to sam niewiem kupiłem Bmekeee z wada a mianowicie zbierało sie powietrze w układzie chłodzenia i wybijało płyn.Pierwsza mysl termosta ale to nic nie dało a visco działa poprawnie Jak zrzuciłem głowice okazało sie ze uczczelka jest w opłakanaym stanie a głowica juz wiele przeszła Wszystko wyjdzie we wtorek bo idzie na szczelnosc i takie tam bzdety miejmy nadzieje ze wszystkie zabiegi jaki przejdzie owa głowica beda wystarczające i oszczedzaca moja kieszen a mianowicie koszt zakupu nowej ( mam na mysli innej uzywanej) głowice PozDDRoo
  6. gromozur

    chip tuning w e30 320i

    witam jestem szczesliwym posiadaczem e30 z 1986r i przeglądałem ostanio allegro i znalazłem to http://www.motoallegro.pl/item134995852_chip_do_bmw_318is_320i_325i_327i_m3_e30.html Ciekawi mnie czy ktos z forumowiczów posiada owy wynalazek i czy sprawsza sie to w praktyce Dziekuje i pozdrawiam Mod edit Usunąłem drugi post z takim samym linkiem.
  7. mam pytanie o ile idzie splanowac głowice w silniku M20B20 powodem tego planowania jest fakt ze nie jest ona prosta.Wartosc o jaka musi być splanowana to około 1mm I moje pyatanie brzmi jaka moze byc maksymalna wartosc o jaka mozna splanowac głowce aby zawór nie stykał sie z tłokiem oraz czy póniej potrzebuje specjalnej uszczelki pod głowice czy moze byc standardowa.Za z góry dzieki :modlitwa: [/b]
  8. gromozur

    jaki olej do 318 i

    własnie kupiłem BMW 320 CUpe z 89r i własciel powiedział ze jest na mineralnym oleju juz mam zakupionego półsyntetyka z MOBILA i pytanie moje brzmi; idzie jakos wypłukac w wiekszym lub mniejszym stopniu stary olej z silnika uzywając do tego jakiegos preparatu PozDDRo
  9. Witam zakupiłem sobie e30 320 i szukałem na emule tej ksiazki i nie potrafie sciagnac moze znów ktoś wrzuci na server albo ktos ma udostepnione na dc++ chetnie sciagne.Pozdrawiammm
  10. Witam chce zakupic BMW 524 TD , bedzie to moje pierwsze BMW dlatego tez prosze o pomoc.Duzo czasu spedziłem na szukaniu na forum i jakos nie potrafie suie doszukac informacji które dotyczą problemu opisanego poniżej Egzemplarz który ogldałem bardzo ładnie palił czy tez zimny czy gorący Bezproblemu wchodził na obroty na biegu jałowm ale podczas jazdy nie potrafił przekroczyc 3 tys obrotów , jak otworzyłem maske to zauwazyłem ze z turbiny leci olej a dokładnie z takiego przewodu metalowego. Chciałbym tez poznac kogos z okolic Katowic kto posiada taki model BMW z tym silnikiem 2.4 TD w celu ogledzin samochodu oczywisie zapłace za dobra rade w zakupie,poniewaz chce sie urochnic przed strata pieniedzy Dziekuje i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.