Skocz do zawartości

guayre

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    ojdi s5

Osiągnięcia guayre

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Nie wiem czy zauważyłeś, ale ostatnio od projektu w początkowej fazie do ustawy przyjętej zwykle mija jedna noc. :mrgreen: Senat już przyjął nowy projekt, troszkę się pozmieniały tabelki i doszedł współczynnik ponadnormatywnego zużycia. Aż takiej tragedii jak to wszyscy wkoło pieją nie ma - i mówię to z perspektywy osoby, którą to najbardziej dotknie. :8)
  2. Nie trzeba odpalać na zimno, żeby sprawdzić uszczelniacze... wystarczy żeby postał kilkanaście minut. Tak czy siak, myślę, że skoro już Dray sprawdzał, to raczej newralgicznych punktów nie ominął. :mrgreen: Zresztą, bez sprawdzania stawiam skrzynkę, że są na wstępie do zrobienia.
  3. ...bo każdy ogarnięty sprzedawca nie zapłaci więcej akcyzy za takie auto. A Ty zamiast wziąć sobie do serca inne niuanse z tej dyskusji, przyczepiłeś się do akcyzy i wciąż jesteś zainteresowany takim autem. :mad2:
  4. Prędzej czy później będziesz musiał, jak nie było robione... Albo po prostu dolewasz olej i tyle. To sa super silniki, bardzo trwale, nigdzie nie pisalem inaczej, tylko jak kazde maja swoje wady. To nie jest moj wymysl, tylko rzecz naturalna, o ktorej sporo mozna poczytac.;)
  5. Opłaty ok. 3000-3500 zł + na 90% do zrobienia uszczelniacze zaworowe, rurka płynu chłodniczego i wycieki, czyli w zależności od metody naprawy 3-6 tysięcy pakietu startowego. :wink: Ach, no i obowiązkowo bmw check, przebieg (zwłaszcza przy takiej cenie) wątpliwy.
  6. Panowie a o tym co powiecie? http://allegro.pl/bmw-e60-545i-od-hellboy-s-garage-i6163651938.html
  7. Nie wiem czy to ironia/przytyk, czy zwyczajna mysl... niemniej ja staram sie duzo spraw z autem zalatwiac sam, niestety ostatnio brak czasu i warunkow nie zawsze pozwala zdiagnozowac usterke, dokonac naprawy etc. Czasami zamiast tracic kilka godzin na szukanie lub pieniedzy na coraz gorszych mechanikow, mozna uzyskac cenna pomoc na forum. Wyciek zalatwiony, okazalo sie, ze puszczal oring przy termostacie egr, czego nie dostrzeglem (dlugo by pisac...),sciekalo po oslonie i brudzilo po drodze. Natomiast pod wspomniana klapka prawdopobnie saczy sie olej ze skrzyni, w przyszlym tygodniu do weryfikacji.
  8. Dziękuję za odpowiedź. Auto już w serwisie.
  9. Witam, parę dni temu wymieniałem termostaty, bo silnik się nie dogrzewał, do tego momentu było chyba ok, poziom płynu w porządku. Po wymianie termostatów zaczęło się dolewanie płynu, co kilkanaście kilometrów w mieście muszę zapala się kontrolka płynu, niestety pod samochodem widać plamę bezbarwnej tłustej substancji - z racji ubytku w zbiorniczku obstawiam oczywiście płyn chłodniczy. Co ciekawe nie leje się z okoli chłodnicy ani termostatów, a z okolic silnika/turbiny tzn po stronie pasażera, w środkowo-tylnej części. Poza tym widać, że wycieka trochę olej w okolicy trubiny (na łączeniu turbo z wężem). Widać też, że jest mokro pod taką klapką w dolnej osłonie (jest tam jakaś duża śruba z uszczelką). Już powoli mam dosyć tego auta... ciągle 'coś', jak nie urok to sraczka. http://naforum.zapodaj.net/thumbs/42e2c74020e4.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/9dee9d1fb8d3.jpg
  10. Dziękuję bardzo, sprawdzę to wszystko, wymienię filtr i poobserwuję temperaturę chłodziwa. W międzyczasie okazało się, że była nieszczelność w układzie dolotowym, po uszczelnieniu już jest lepiej - z ostatnich 600 kilometrów spalanie 9,8 litra, 60/40 trasa miasto. Wciąż wydaje mi się, że na trasie trochę za wysoko, bo jednak 8-9 litrów nie szarżując specjalnie to jednak sporo (choć nie jest to już 10-11...). A mam jeszcze pytanie dotyczące wskazówki spalania chwilowego, często mam tak, że dojeżdżając do świateł i hamując silnikiem, zrzuca po kolei biegi i na I lub II wskazówka zatrzymuje się na max. spalaniu choć powinna wskazywać zero - nie wiem czy to szwankuje wskaźnik (albo taki już jest), czy rzeczywiście tyle spala auto i wtryski leją choć nie muszą... :(
  11. Poszperałem na forum i znalazłem namiar do pana Jarka z Krakowa (Siarczana), wszystko załatwione, sprawdzone, we środę wymiana dmuchawy. Dzięki za pomoc mimo wszystko. :)
  12. Witam, mam bardzo pilny i poważny problem, dzisiaj po krótkiej jeździe po wertepach (pod pracą) przestała działać dmuchawa, nawiew ani drgnie. Po przełączeniu na 'max' słychać jak pracują klapy nawiewów, ale powietrze nie leci... Bezpieczniki wszystkie sprawdzone, żaden nie jest przepalony. Niestety przy obecnej pogodzie upał/deszcz nie da się jeździć bez nawiewu... Poczytałem, że bywają problem z 'jeżem', ale czy mógłby się rozłączać z powodu wjechania w dziurę...? Bardzo Was proszę o pomoc. :cry2: Auto - e61 525d automat, 2005 rok
  13. Witam, podłączę się do tematu, bo już powoli mam dosyć spalania w 525d (automat)... Auto obecnie w trasie pali 10-11 litrów (sprawdzony wynik z tankowania, mega spokojna jazda). Na kompie żadnych błędów, lambda w porządku, dpf pokazuje jeszcze 70 tysięcy, układ dolotowy szczelny, moc w normie... :mad2: Co może być jeszcze przyczyną tak wysokiego spalania? O dziwo w mieście wynik nie jest kosmicznie wyższy ok. 12-14 litrów. Z góry dzięki za pomoc.
  14. Witam wszystkich serdecznie! Od niedawna posiadam BMW e61, do forum, nie ma co ukrywać, dołączyłem ze względu na problem, który występuje w moim aucie. Niemniej, na pewno pozostanę stałym użytkownikiem! Pozdrawiam wszystkich. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.