Udało mi sie z brakującymi czesciamy bo kumpel zna paru handlarzy (tak mi sie wydaje ze tanio kupowałem :) ) a mianowicie: Silnik kompletny z wiązką, komp, ews, stacyjka i wydech (1500zł) Drążek stabilizatora (darmo) Wentylator (80zł) Wężę 3x (50zł) spręzyny 4x m-pakiet (250zł) tarcz sprzęgła (70zł) obudowa filrta powietrza (50zł) i to było by na tyle. Jeszcze czeka mnie wymiana dyfra ale to w lutym. Nie licze olejów, płynów usczelek itp bo z tym trzeba sie liczyc i kazdy kupuje jak uwaza (cenowo) ALe troche mi zwróciło sie ze sprzedaży mojego starego silnika, narazie sprzedałem blok, miske, egr, elektrozawory itp (380zł) i jeszcze troche czesci mam sprawnych wiec moze tez pojda i cos tam sie odzyska (głowica splanowana i sprawdzona, dwumas, kolektry itp)