Skocz do zawartości

mattrocker

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O mattrocker

  • Urodziny 03.12.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 318 CI
  • Lokalizacja
    Leszno

Osiągnięcia mattrocker

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. na hamulce tez przyjdzie czas. narazie zostawiam bo miesiac przed swapem wymienialem klocki na nowe
  2. Udało mi sie z brakującymi czesciamy bo kumpel zna paru handlarzy (tak mi sie wydaje ze tanio kupowałem :) ) a mianowicie: Silnik kompletny z wiązką, komp, ews, stacyjka i wydech (1500zł) Drążek stabilizatora (darmo) Wentylator (80zł) Wężę 3x (50zł) spręzyny 4x m-pakiet (250zł) tarcz sprzęgła (70zł) obudowa filrta powietrza (50zł) i to było by na tyle. Jeszcze czeka mnie wymiana dyfra ale to w lutym. Nie licze olejów, płynów usczelek itp bo z tym trzeba sie liczyc i kazdy kupuje jak uwaza (cenowo) ALe troche mi zwróciło sie ze sprzedaży mojego starego silnika, narazie sprzedałem blok, miske, egr, elektrozawory itp (380zł) i jeszcze troche czesci mam sprawnych wiec moze tez pojda i cos tam sie odzyska (głowica splanowana i sprawdzona, dwumas, kolektry itp)
  3. Juz wiem od czego on był ;) teraz o SWAPie. Troche to trwało (ze wzgledu tez na moja prace wyjazdowa) ale wkoncu dochodzę do konca. Bawara już pali i jeździ :D tylko została wykonczeniowka. Pas złozyć, zderzak, lampy maska itp. Jak przebiegał SWAP? Było trochę trudności, a mianowicie : inny filrt powietrza (obudowa) inna chłodnica (tzn obudowa i wentylator) inny drążek stabilizatora węże chłodnicy wąż od nagrzewnicy Co dokładnie wymieniłem: komp + ews+ stacyjka wydech chłodnica sprezyny 4x m-pakiet obudowa filrta powietrza drązek stabilizatora m-pakiet jak beema będzie gotowa wrzucę fotki i film jak chodzi. Jak jakieś pytania jak ktoś robi podobną operacje chętnie pomogę :) proszę pisać na PW i standardowa procedura tzn, wymiana oleju, filtrów itp
  4. http://s2.ifotos.pl/mini/IMG201412_wrhnsqa.jpg http://s10.ifotos.pl/mini/IMG201412_wrhnapw.jpg Witam, silnik odpalony, wszystko gra tylko nie wiem gdzie ten wężyk podłączyc co wychodzi z tego na 2 zdjeciu. Pomoze ktos?;)
  5. OK, wszystko opisze jak bd w trakcie montażu i po. Oby było jak najmniej trudności.
  6. Już silnik stoi u mnie w garażu, w sobotę biorę sie za montaż i zobaczymy co wyjdzie :D wymieniam zawieszenie przód, mam kompletny silnik do podłączenia, kluczyk itp, wydech i skrzynia.
  7. czyli skrzynia nie pasuje od mojej?
  8. Witam wszystkich forumowiczów. Wiem że jest pare postów w tym temacie ale ja mam konkretne pytania. W mojej kupejce padła jednostka 1.9 :8) a że mam zadbaną baware to chce wpakowac w nią mocniejsza jednostkę. I wybór padł na 2,8 (myslalem tez nad 2.0). Jutro jadę po kompletny silnik 2.8 (od e46 tez z coupe) z komputerem, stacyjka, wszystkie kable itp. Co dokładnie jeszcze musze wymienic?? Narazie chce zostac przy moim dyfrze, wale i pół osi, to wymienie za jakiś czas jak kasa sie znajdzie. Za wszelkie cenne informacje dziekuje. Pozdrawiam
  9. Okazało się, że chłodnica była nie drożna....dziś będzie wymiana i zobaczymy czy po tym bedzie wszystko ok.
  10. No wlasnie nie przegrzewa sie, temp stoi na 90` a jak sie tylko zatrzymie to wlasnie te wode wywala. To jak to nie bedzie korek to jak sprawdzic czy to jest te cisnienie spalin?
  11. Oki, jutro lub w sobotę bd patrzył z korkiem co się bedzie działo i dam znac co sie okaże. Oby to nie była jednak uszczelka.
  12. no samo wypływa. to mówisz że korek to może byc?
  13. samo wypływa....jak odkreciłem korek to pokazują sie pecherzyki powietrza...
  14. no jak sie zatrzymie i zgasze silnik, to leci tak jakby cos wypychało wode spod korka....może zle odpowietrzony uklad?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.