Skocz do zawartości

mateo2012

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i 2.0 2002 LIFT M-PAKIET

Osiągnięcia mateo2012

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. 1. Dzisiaj odpalając silnik zauważyłem coś niepokojącego, tzn odpalił się normalnie wszystko śmiga, zaraz po 2, 1 minucie, odczułem draganie auta. Oraz jadąc autem odczuwam taką niestabilność, czuje jakieś wibracje czasami coś w ten deseń. ( Jeszcze dziś potestuje ). 2. Tylnie światła ( po lewej stronie) . Zauważyłem, z tyłu że mam przypalony pin od kostki, oraz od tej podstawki z żarówkami, moje pytanie. Gdzie to mogę kupić? Tak samo tę kostkę. Wygląda to tak: 3. Jadąc autem, wjeżdzając w jakąś małą nierówność słyszę od prawej strony skrzypnie ( jakby np amory czy cokolwiek nie były nasmarowane ) Z przodu po prawej stronie (pasażer) viewtopic.php?f=69&t=117886
  2. Jaki rocznik? Mam taki sam silnik.Mógłbym nagrać i wkleić tutaj film, porównałbyś sobie prace silnika. Odnośnie hałasu wewnątrz, ciężko mi stwierdzić co jest w 19s, nie wiem czy to szelest podczas ruszania kamery etc.
  3. mateo2012

    Bmw e46 spalanie

    Następny Jan Brzechwa... Benzyniak ma lepsze kopnięcie niż diesel Może się pościągamy? Twój 6 cylindrowy diesel vs mój 4 cylindrowy benzyniak :8)
  4. To jak z tym napinaczem? Wyguglowałeś już o co chodzi? Czy jeszcze czytasz? :roll: Kolejny własciciel audi Spokojnie :D To była ironia :8) ale się napiąłeś :D Bo ci rozrząd strzeli. Jak kogoś uraziłem to przepraszam PS: Audi jest bee i wgl. Pewnie latasz tylko do Kościoła więc,a w długie trasy to pewnie autobusem. :8)
  5. Kolejny fanboj... Jak znajdziesz silnik 320 143km to zapłacę ci milion dolaruf.. Jest tylko 318i 143 dwulitrowy 4 cylindry. 143 konny silnik awaryjny? Eh, kolejny baran. Pozwól, że nie skomentuje tego. Nie porównuj diesla do benzyny, bo to wielka różnica w kosztach utrzymania ośle. Co do Audi, służy u mnie na wsi do orania pola i przewożenia gnoju , poza tym jest dla ciot i właścicieli skody :8)
  6. Przejechane ok 500 km - zero problemów. Mam odczucie większej mocy. Udam się na bieżnie i porównamy rezultaty.
  7. Oczywiście, ale po co miałbym to pisać? Pytacie odpowiadam. Historia autentyczna. Śmiem twierdzić, że mechanicy wlewali tak, ponieważ klienci tak sobie życzyli, ale będąc mechanikiem trzeba im powiedzieć, że jest odwrotnie.
  8. Olej wymieniłem już kilka dni temu w serwisie. Nie był zmieniany od początku jego istnienia (chyba) lany non stop castrol. Silnik bardzo dobry stan. Zależało mi na usunięciu syfu z silnika i wlaniu lepszego oleju, by przedłużyć jego żywot. Co do Mechaników, opowiadali mi o gościach którzy tak zrobili i dlatego mi odradzili. Pytanie, Dlaczego? Skoro są fachowcami to powinni wiedzieć, że płyn należy wlewać do oleju, a nie na czysto. Po co mi takie gadki i historie od nich? Są mechanikami to muszą wiedzieć co i jak, a nie kierować się opinią jakiegoś czubka, który nie miał chęci przeczytać instrukcji. Mechaników znam, wiedzieli że będę ich klient bo umawiałem się na konkretną godzinę. Myślę, że to nie są fachowcy, a zwykli pracownicy z narzędziami i z możliwością wykonywania prostych rzeczy, jak wymiana opon etc. Chociaż wymiana oleju... też nie jest trudna, ale to nic. Cóż nasłuchali się historii... FAKT FAKTEM, ale źle robili płukankę. Oczywiście wytłumaczyłem im, a oni ( jakby ich olsniło ) No właśnie tak trzeba zrobić, ale mniejsza. Byłem w serwisie, to normalny zabieg. I mechanika zapytałem czy to szkodzi silnikowi? A on: Nie, praktycznie kazdy kto zmienia u nas olej, korzysta z płukania.
  9. Spokojnie. Stwierdziłeś kilka postów wyżej, że przez płukanie silnik wymieniasz, a teraz że przyśpieszyło to jego rozpad. Spoczko kumam, ale wyjasnie Ci dlaczego napisałem, że nie przeczytałeś instrukcji. Byłem kilka dni temu u mechaników, by wymienić olej.. Wspomniałem im o płukance, żeby zrobili. KATEGORYCZNIE MI ZABRONILI BO ZNISZCZĘ SILNIK, zniszczę warstwy jakieś ochronne coś takiego.. Okej. Więc pytam Panów dlaczego tak sądzą, że silnik się od tego zniszczy. Odpowiadają mi, że robili takie płukanki ludziom i każdemu prawie silnik padał. Pytam dalej jak robiliście te płukankę? A oni, że wylewamy olej, wlewamy ten płyn, spuszczamy i wlewamy nowy. Parchnołem śmiechem... Wsiadałem do samochodu i pojechałem do serwisu, gdzie wymienili, zrobili płukanie, i wyssali syf. Jest to skrócona wersja mojego spotkania, mówili mi o przypadkach jak ktoś z ich rodzinki robił płukanie i silnik zepsuł.. Więc pomyślałem, że kolejna banda pseudoznawców Ci wkręca kit. Dużo osób źle wykonuje tak prostą czynność... Co do mojego silnika. Żadnych problemów.
  10. Powiedzcie coś na temat dbania o lakier :)
  11. Witam, kolego niedługo w swojej beatce też chciałbym naprawić "rdze" etc. Możesz mi powiedzieć jakiego sposobu użyłeś i jeśli możesz wysłać zdjęcie miejsca gdzie była ta rdza ( jaki efekt uzyskałeś ) Co do Twojej betki. Jest piękna :)
  12. Witajcie, borykam się z takimi o to myślami. Moje Beata posiada fabryczny m-pakiet, problem polega na tym, że chciałbym dodać np: drewno w środku auta - ogólnie poprawić wizualny komfort :) Zadam wam kilka pytań, proszę o cierpliwe podejście do sprawy, bo jestem cielęciem. 1. Moje auto ma ok 12 lat ( wiadomo wygląda jakby dopiero wyszła z salonu :D ). Muszę poprawić lakier, występuje w niektórych miejscach rdza zakryta czarnym sprejem hehe - niewidoczne z normalnego punktu widzę. Więc - Co preferujecie, aby zneutralizować coś takiego i zakryć/naprawić. Boję się szpachli. Miejsca, gdzie występuje rdza to jakies 5cm długości.. małe. 2. Chciałbym zmienić Radio, ale takie które jest już wmontowane pasuje mi, tylko brakuje usb i odczytu kilku ważnych funkcji. Chcę podpiąć jakąś tubę, wzmacniacz, głośniki. Myślę sobie, że jak na wiek tego auta będzie to średnio możliwe - wiadomo stara technologia. Co mogę z tym zrobić? Nie chce wrzucać jakiegoś kolorowego radia, bo to nie będzie pasować. Najlepiej takie, które będzie wyglądać tak samo tylko, żeby miało to więcej funkcji. Wiecie o co chodzi. 3. Czy warto coś zmieniać w m-pakiecie - chodzi mi o kontekst wartości - wiecie fabryczne to więcej warte :) z punktu czasowego, ale że auta nie mam zamiaru sprzedać. To chciałbym dodać w nim nieco skórki, drewna. Skóra już jest ale ALCATARA coś takiego. Wygląda fajnie, ale dla zwykłego usera to zwykła tapicerka. 4. Byłem ostatnio na myjni, umyłem wypolerowałem autko - takiej samoobsługowej - ręcznej ( taka z kijem :D ). Przeszedłem do 4 kroku - nabłyszczania, nie wiem albo mi się zdaje albo efekt jest odwrotny, powstały jakieś smugi etc. Może, źle spłukałem wcześniej, ale w To wątpię. Do 3 kroku auto wyglądało lepiej. Polecacie ten zabieg? Z góry przepraszam za tak głupie pytania, ale chciałbym uzyskać na nie odpowiedzi :)
  13. Witaj, podoba mi się Twój grillek, cały wymieniałeś aby uzyskać barwy m-pakietu? Czy pomalowałeś sobie :D
  14. Witam wszystkich. Dziękuje za odpowiedzi. Wybrałem motula, kupiłem go w sprawdzonym sklepie gdzie zapłaciłem o wiele więcej, ale przynajmniej mam pewność, że to prawdziwy motul, a nie żadna lewatywa :) Dodatkowo została zrobiona płukanka, taką jaką mi polecaliście. Ciekawostka: Otrzymałem informację od mechanika, że olej, a dokładnie Castrol nie był wymienny od długiego czasu, ale stan silnik pomimo tego, jest w bardzo dobry stanie. Myślę, że z nowym olejem będzie mu jeszcze lepiej niż u Niemca :8) Ja Ci powiem, że po takiej płukance właśnie wymieniam silnik w swojej lalce... Z tego co widzę, masz dwulitrowego diesla, który jest najbardziej awaryjnym silnikiem w tym modelu. Więc bardzo w to wątpię,że przez płukankę silnik Ci padł :) Może nie przeczytałeś instrukcji obsługi? :duh: :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.