Skocz do zawartości

sierzant Baczek

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 316Ti Compact E46 2001r

Osiągnięcia sierzant Baczek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam po dłuższym czasie. Compakcik od pewnego czasu śmiga jak nowy wszystkiemu winny był rozrząd przestawiony także został wymieniony łańcuch napinacz i ślizgi, wszystko ustawione problemy zniknęły pali na dotyk do tego spalanie z 12,5 litra spadło na 7,5:) poza tym pompa paliwa miała tylko pół bara ciśnienia wieć została założona nowa z pierburga i teraz ma 3,5 bara.
  2. Pompa powietrza sprawdzona zawór egr też cewki sprwadzone wymienione świece NGK i dalej to samo.po rozgrzaniu pojezdziłęm nim troche troszke na poczatku poszarpywał przy 2500 tyś obrotów ale pozniej chodził jak burza. rano poszedłem go odpalić do garażu i dalej to samo zapalił i zgasł ponowne uruchomienie zgasł po 3 próbie zapalił ale kulał zero mocy przy dodawaniu gazu totalna zamuła tylko buczenie obroty stały przy delikatnym dodawaniu gazu obroty rosna.czuc benzyne świece mokre jakby go zalewało.odpiąłem wtyczke od valvetronika i zero różnicy.łańcuch ok napinacz też ślizgi całe. nie wiem co jeszcze można sprawdzić...czujnik temperatury? może sondy?? ale błędy wałków ciągle pokazuje w dodatku nie idzie ich wykasować..
  3. Zmieniłem czujniki wałków na bmw do tego olej i .. hmm niewiele sie zmieniło a dokładnie jest tak na zimnym nie chodzi źle pali szrpie gaśnie ale jak tylko osiągnie temperature to jest ok kręci sie do 6500 obr przy jeździe czasem muli troche ale jeździ. błędy dalej wałków hmm. czy to może być od sond czy przy uszkodzonej pompie powietrza też by tak było???
  4. Doszły teraz strzały słychać je jakby z kolektora dolotowego,na wolnych w miare chodzi ale po dodaniu gazu muł i strzał po rozgrzaniu strzały znikają i w trakcje jazdy szrpania i nagły przyrost mocy.. nie mam już siły na to auto od początku cos sie dzieje:/
  5. Dziś jeszcze gorzej dopóki nie osiągnie ok 90 stopni na odpiętej przepływce to szarpie dławi sie i zaczął mrugać check i zgasł po rozgrzaniu rakieta zwłaszcza od 4 tyś obrotów... nie mam już koncepcji... :(
  6. Witam. Panowie poratujcie bo to pechowe auto doprowadza mnie do furii:) silnik to 1.8 N42 b18. do pewnego czasu chodził jak pszczółka aż pewnego razu zacząła cięzej palić jak zapalił to przez chwile jakby na 2 gary, po 5-10 sekundach było juz ok. byłem na diagnostyce wyszło że czujniki wałków ok wymieniłem troche sie poprawiło na jakieś 2 m-ce potem zaczął gasnąć w trakcie jazdy i ciepły ciężko palił okazało sie czujnik wału korbowego wymieniłem i przez kolejny miesiąc auto chodziło bez zastrzeżeń. i ponowna usterka tzn od jakiegoś miesiąca stało sie nieco słabsze i ospałe między 2500 a 3000 obrotów przy dodaniu gazu tylko buczy po przekroczeniu 3tyś ciągnie jezdziałem tak ze 2 tyg spalanie z 8 skoczyło na ok 12 litrów i zapalił sie check i auto jakby nieco ożyło. pojechałem do elektryka podpiął kompa i przez nieuwage wykasował wszystkie błędy:( i zaraz po tym bmka nie chciała już zapalić w końcu zapaliłą ale strasznie kulała nie wkręcała sie muł totalny,gasła.odpiąłem przepływke i jak ręką odjął ciągnie jak nigdy dotad, ma czasem delikatne szarpnięcia ale chodzi, co prawda po 2-3 dniach stania jak ją odpale to kuleje i nie wkręca sie ale chwile pochodzi na luzie złapie nieco temperatury i jezdzi bez problemu. co to może być?? czy to wina Przepływomierza czy jeszcze czegoś??? ktoś miał podobne problemy z tym silnikiem. dodam tylko że przy każdym podłączeniu pod kompa pokazuje czujniki wałków rozrządu, hmm dziwne bo są nowe(Febi Bilstein). Prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.