Skocz do zawartości

PiotrekSz

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F25 2016 r.( 2D-B47) - M sport

Osiągnięcia PiotrekSz

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Miałem podobne oznaki na zimnym silniku, były to wtryski - spalanie styków. Pomogło czyszczenie ich
  2. Ja przy 160 tyś. musiałem wymienić skrzynkę. W nowej po 30 tyś olej był już brudny. Ci co regenerują rozdzielcze zalecają bardzo częsta wymianę oleju.
  3. PiotrekSz

    X3 2.0da a autostrada

    Kupiłem nową z silnikiem B47 I jestem zdziwiony bo jest owiele ciszej. I praca silnika i szum powietrza. Badzo przyjemnie się jeździ przy 160 km/h. Może efekt nowych uszczelek, ale silnik jest na pewno cichy i po mieście mniej pali
  4. W lutym odbieram moje nowe x3 z Bawaria Motors wawa i bak pełny i czyściutki. Tylko płyn w spryskiwaczu był letni a było tylko 2 stopnie.
  5. Oczywiście mapy navi w Bmw nadal są beznadziejne. Nowy odcinek s8 i A1 przy Łodzi widzi, ale kieruje innymi drogami przez miasto, a jak już fizycznie jechałem nimi i tak kierowała mnie przez miasto- zjechać z A1 i wjechać za miastem w kierunku Gdańska
  6. Zarejestruj się na ich stronie ConnetedDrive dowiesz się jakie masz wykupione pakiety np. aktualizacja mapy navi. Właśnie ściagnełem sobie nową mapę navi i sam wgrałem wersja 2017/1 zawiera ok. 29 giga
  7. U mnie szarpie coraz bardziej i zastanawiam się czy kupić używkę czy dać do regeneracji - w okolicy Częstochowy są dwa warsztaty co naprawiają skrzynki rozdzielcze ATC 450
  8. Hm, ja mam już 167 tys i nic w serwisie nie mówili tylko, że czuć lekko szarpanie skrzynki rozdzielczej. :(
  9. PiotrekSz

    Tuning silnika X3 2.0d

    Tak Mirek. seria słabo 178 km i 380 Nm
  10. Samo czyszczenie i sprawdzenie turbiny na maszynie 200 zł. Demontaż i montaż robiłem osobiście. A Ty panie Kruk nie przesadzaj ciągle z tym zapieczony cięgnem. Widzę że gdzieś słyszałem o takim przypadku i ciągle powtarzasz to wszystkich dookoła - aby przesmarować sztangę. Rozbierz kiedyś turbinę to zobaczysz co się zbiera na łopatkach. Nagar potrafi nawet uszkodzić turbo wykrzywiając łopatki (poprzez oderwanie się nagaru). A druga sprawa trzeba sprawdzić czy faktycznie wina jest po stronie turbiny (sztangi) czy sterownika.
  11. miałem to samo. Turbina poszła do czyszczenia, a dokładnie zmienna geometria łopatek (była zawalona nagarem). Sterownik nie radził sobie z ciężko chodzącą sztangą nastawu geometrii turbo. Teraz śmiga pięknie.
  12. PiotrekSz

    Tuning silnika X3 2.0d

    Dla mnie bomba ciągnie pieknie
  13. PiotrekSz

    Tuning silnika X3 2.0d

    Teraz po A4 już mogę normalnie śmigać z przyjemnością. Robiłem we wrocławiu ecu projekt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.