Skocz do zawartości

jurek890

Zarejestrowani
  • Postów

    66
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 M52B20TU

Osiągnięcia jurek890

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. czujnik położenia wału wymieniłem (kupiłem zamiennik a teraz widze że lepiej siemens ale nikt nie doradził a później sam doczytałem) i pokasowałem błędy w "read error memory" czyli f1 jest teraz czysto w "read schadow memory" czyli f3 wyskoczyło mi coś takiego: 133 signal can asc 3 35 avtivate realy secondary air pump 62 avtivate solenovid valve secundary air 126 avtivate solenovid valve tank-leck-diagnostic-pump 127 avtivate solenovid valve socking jet pump czy ktoś mi pomoże tym razem?
  2. kupiłem czujnik położęnia wału korbowego czy wie ktoś jak to wymienić? szukam informacji i same sprzeczne teorie co i jak :(
  3. dzięki za odpowiedz :) na jednym forum dostałem info że czujnik położenia wału korbowego nr 8 na foto: http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=DM11-EUR-08-1999-E39-BMW-520i&diagId=11_2167 niemam jeszcze gazu ale może kiedyś założe :| ok ta listwa to wiem co jest i gdzie (ta z tymi paskami) wykecić całkiem ten a'la wentyl? pompkę kupiłem nową i tak założe ale póki co to chyba nie ona (już wezmę się za zakładanie) Pozdrawiam
  4. Witam serdecznie Wróciłem z dłużswzego wyjazdu (7 tyg) i chciałem odpalić swoje auto i niestety kręci ale nie może odpalić. proszę mi pomóc co to może być. e39 520i 99r m52b20tu podpiąłem inpę i sprawdziłem błędy: 239 burning fail cylinder 2 243 burning fail cylinder 6 203 lambda control Bank 2 control block 202 lambda control Bank 1 control block 228 lambda control tolerance Bank 2 to big 227 lambda control tolerance Bank 1 to big 238 burning fail cylinder 1 240 burning fail cylinder 3 mam zrzuty z większa ilością informacji jeśli ktoś by potrzebował gdzież już wyczytałem że to może mieć coś wspólnego z odmą (wymieniałem jakieś 15 tyś km temu za którą zapłaciłem 180zł więc raczej nie najtańsza (chyba febi)) bardzo was proszę o pomoc co to może być. mogę sie nawet odwdzięcczyć tradycyjną flaszką :) za każdą pomoc baaardzo dziękuję! Pozdrawiam!
  5. odświeżam pytanie kolegi ;) czy można podłączyć podświetlanie klamek pod lampki które znajdują sie pod drzwiami? pozdro
  6. numer błędu to 17 Czyli mówicie że na 100% to nie od maty kierowcy?
  7. odświeżam temat żeby nie zakładaś kolejego ;) Jak mogę sprawdzić w inpie z której jest uszodzony czujnik/mata od poduszki?
  8. DZięki postaram się to rozłożyć w poniedziałek ;) Czy muszę je rozcinać czy wystarczy przepięcie wtyczek? (jest taka możliwość wymiany jak w glośnikach?)
  9. Witam Mam e39 z 99r zauważyłem że u mnie na miejscu kierowcy za mną okno się otwiera odwrotnymi komendami tzn ja muszę dać zamykanie żeby się otworzyło i na odwrót. Pasażer ma dobrze u siebie. Dodam że domykanie szyb z kluczyka powoduje otwieranie tej szyby :( Co jest nie tak? czy można to ustawić poprzez kompa i jak? Mam inpe i NCS Pozdrawiam
  10. witam ja mam błąd 17 dotyczący poduszki 17 supply voltage error frequency 1
  11. Witam Ja mam ten sam problem ale z e39. Czy ktoś może podać rozwiązanie problemu? Pozdrawiam
  12. Co masz na myśli mówiąc "skasowałem adaptację"? Pozdrawiam
  13. Pomoże ktoś? Wczoraj sprawdziłem wtyczki i coś tam poruszałem i teraz jest ok. nie ma żadnego błędu jednak wydaje mi się żę to nie zażegnało problemu. Co Panowi obstawiacie skoro raz problem jest a raz niema? Czy nie wystarczy wymienić samego czujnika położenia przepustnicy? Jest wymienny w tym modelu? czy to jest ten sam co tutaj: http://allegro.pl/czujnik-przepustnica-silnika-m52-bmw-e36-e38-e39-i4952202310.html Ja mam m52b20TU Czyli silnik poz mianach Pozdrwiam
  14. Witam przestudiowałem już wiele stron i tematów z inpą i nadal mam problem. niestety nie mogę się połączyć. Cały czas wyskakuje mi brak połączenia z samochodem (nie wykrywa zapłonu i silnika) wszystko poprawie zainstalowane i nie chce dzałać EDIT Cały czas mi wyskakuje RUNING podczas łądowania inpy i czasami się program wiesza i zamyka. Instalowałem juz kilka razy Pozdrawiam
  15. Dzięki za szybką odpowiedz :) Teraz pytanmie czy ten zawór może powodować problemy z przepustnicą czy to tylko tytuł dla mnie na następne poszukiwania? Zepsuta disa może wywalić błąd EML oraz świecącą się kontrole trakcji? Silnik nie wkręca się na obroty, na wolnych chodzi normalnie U mechanika wczoraj pokazał mi się błąd uszkodzonej przepustnicy. Czy komputer może zaliczyć uszkodzoną DISE jako błąd przepustnicy? Przypomne że po wykasowani u błędu wszystko było ok. Dzisiaj chciałem przeczyścić przepustnicę (nie była brudna) ale bład znowu wyskoczył :( Pozdrawiam EDIT Czy to może być tez błąd czujnika położenia przepustnicy? Jak to zdiagnozować? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.