Skocz do zawartości

properdouble

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X3 F25 2.0d XD. B47 .Auto.

Osiągnięcia properdouble

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam Czy mógłbym prosić o sprawdzenie mojego vin. WBAWZ510800U74075 Z góry dziękuje . Pozdrawiam i takie pytanko czy chlodnica uszkodzona może powodować terkotanie w pewnym zakresie obrotów 1400-1800 rpm przy delikatnym dodawaniu gazu.
  2. Zgadza sie u mnie aso nie wierzyło ze mam klapki dopiero data produkcik silniczka sterującego która jest taka sama jak produkcja auta udowadnia ze miałem klapki . Znaczek juz był jak kupilem auto jakis nie ma czasu zeby sie tam dobrać , dobrze widac po zderzakach i bokach ze pełen m pakiet wewnętrzny i zewnętrzny po vinie,łącznie z zawieszeniem nie trzeba znaczka , moze kiedys sie doczeka demontażu . http://imageshack.com/a/img922/9387/Svx9rs.png http://imageshack.com/a/img924/2930/jiadQH.jpg http://imageshack.com/a/img923/2223/ZbFIIK.jpg http://imageshack.com/a/img922/4772/lEntwD.jpg http://imageshack.com/a/img921/508/7jtdER.jpg http://imageshack.com/a/img924/1895/oIgiaR.jpg Pare fotek przed i po czyszczeniu kolektora oraz samego autka. Bede pisał gdyby cos sie wyjaśniło . Jeszcze pytanko czy ktos miał błędy 4CA7 i 4000 błędy czujnika temperatury paliwa i z czym mogą byc związane ? Pozdrawiam
  3. No właśnie według aso mój egzemplarz nie ma klapek . Zdemontowałem kolektor i go wyczyściłem ale była juz nieszczelność w miejscu wyjścia sztycy i łączenia z silniczkiem klap . Że i tak miałem juz zaślepkę na wszelki wypadek usunąłem je głównie ze wzgledu na to . Mam Ista korekty wtrysku wzorowe , do wymiany filtra dpf pokazuje 240 000km . Żona jeździ po mieście duzo i to pewnie jest przyczyną tak ze póki co bede go kontrolował i wypalał Ista ewentualnie sam na diagnozę czy to któryś z czujników czasem nie świruje . Mówiąc duzo po mieście mam na myśli przez Wrocław z jednej strony miasta na druga przez miasto 14km czasami 1 -1.5 h rano szybciej zazwyczaj godzine i to sie wlasnie zaczęło odkąd zmieniła prace wiec by sie zgadzało . W każdym razie autko jest juz umówione na sprawdzenie u specjalistów od bmw , zobaczymy czy cos wiecej uda sie ustalić . https://youtu.be/sa4xpSPHkyw Na tym filmiki troche lepiej słychać z oddali dziwne bo dzis brzmi normalnie , usnułem teorie ze przycina sie napinacz byc moze ze wzgledu na słabe ciśnienie oleju lub zatkany kanalik , przyszedł mi do głowy pomysł zrobic płukankę liqui Molly i wymienić olej chodź był wymieniany w wakacje . Pozdrawiam
  4. Cześć Wszystkim Juz pisałem w tym wątku w 2017 gdzie wklejałem zdjęcia mojego rozrzadu . Szlag mnie chyba trafi z tym silnikiem i autem od 2017 roku wrzesnia minęły 2 lata auto przejechało 27 000km i albo mi sie wydaje albo zaczęło ostatnio chodzic jak młuckarnia . Zreszta wszyscy tu piszą ze chcieliby posluchac różnicy przed i po No i tak sie składa że mam nagrania z przed 6 lat a więc tak : https://youtu.be/PJhCBnHnByg - rok 2013 przebieg 120 000km https://youtu.be/Lmh59V5ktn0 - lipiec 2017 przebieg 172 000km https://youtu.be/rd3pkgk9vWg - wrzesień 2017 po wymianie przebieg 173000km https://youtu.be/-S3ZbXX_KmE - Listopad 2019 przebieg 197000km 25k od wymiany Sam juz nie wiem w którym momencie on brzmiał dobrze , chyba nigdy Haha Teraz brzmi conajmniej dziwnie słychać dwumas troche , w tle pompa wody sie odzywa kolo pasowe pasek i napinacz tez juz niedługo 100 000km stuknie. Wlasnie wywaliłem klapki z kolektora , wymieniłem sprężyny wszystkie 4 rogi na pro kit i amorki bilstein b4sport wraz z mocowaniami góra dol plus odboje tuleje w piascie z tylu . I mam nieszczęsny błąd dpf 480a . Ręce opadają ile to auto kosztuje kasy i nerwów tęsknie za moją starą hondą.
  5. Cześć Wszystkim Od jakiegoś czasu męczy mnie błąd 4CA7 - czujnik temperatury paliwa plausability oraz 4000 czujnik temperatury paliwa signal. Zakupiłem używkę i wymieniłem to ustrojstwo o zgrozo dostęp jest boski . Tak czy siak błąd jest dalej po skasowaniu powrócił , przyjmując że używany czujnik jest sprawny czy to moze być problem z wiązką ??? Jeśli ktoś miał podobną sytuacje to w którym miejscu szukać usterki wiązki ? Objawów żadnych morze troszkę wolniej sie zbiera ale kolektor też do czyszczenia jest wiec to moze nawet nie przez ten czujnik . Czy mozna tak jezdzic czy raczej do ogarnięcia na już ?? Z góry Dziekuje za każdą pomoc w temacie . Pozdrawiam
  6. Coś mocno trze . Tylko co? Wymiana i tak Cie czeka wiec szkoda zwlekać. Ja bym już nie jeździł z tym odgłosem cokolwiek to jest brzmi na wykończeniu . Dzwoń i sie umawiaj 793-027-444 . Ładny kolor chyba Blue Le Mans jak mój. Pozdrawiam
  7. Hejka Sorki ze nie odpisywałem przez chwile. https://youtu.be/rd3pkgk9vWg Dorzucam link do filmiku z dźwiękiem silnika po wymianie kilka stron wcześniej sa 2 filmiki mojego silnika przy przebiegi 110 tys i 172 przed wymiana ten turaj jest z dzis około 100km po wymianie . Według mnie brzmi identycznie. Pozdrawiam
  8. Witam Oczywiście wymieniali zestaw bracia Fąfara , bardzo jestem zadowolony z usługi . Mnostwo ludzi świadczących usługi powinno uczyć sie obsługi klientów od tych panów. A technicznie wymiana dla nich to jak spacer w parku sprawnie sie z nią uporali . Odstawiłem auto rano i o 13 juz było gotowe jak widac na zdjęciach powyżej dostałem swoje części spowrotem na ślizgach jest 2008 rok wiec na bank nikt tam od nowosci nie zaglądał , wszystkim którzy sie wahają proponuje zadzwonić do tych panów i po prostu sie umówić. Nawet gdyby sie okazało ze stan po wyglądzie jest dobry to i tak warto oszczędzać kolo na wale i zafundować sobie nowy rozrzad. Ja juz teraz co 100 000km po prostu bede go wymieniał u tych wlasnie panów. Pozdrawiam
  9. Witam Po dłuższej przerwie , jestem juz po wymianie rozrządu. Po zdemontowaniu moim okiem laika zestaw wyglada dobrze . Silnik był w miarę cichy przed wymiana jak to słychać na filmikach 2 strony wcześniej w tym wątku i tak zostało tez po wymianie . http://i67.tinypic.com/311ql9i.jpg Zdjecie koła zębatego . Auto ma 173000 km przebiegu silnik z oznaczeniem C. Niestety ciezko określić na słuch kiedy to ustrojstwo wymienić mysle ze tak do 200000 o juz górna granica , co ciekawe firma iwis na swojej stronie daje gwarancje na 100000 km na łańcuch. Łańcuch wyglada na solidny i ciężki a ślizgi miały minimalne ślady tarcia w kanalikach jak na łańcuch który po nich sie ślizgał przez tyle kilometrów na wysokich obrotach to według mnie normalne zużycie. Spodziewałem sie większego zużycia. http://i68.tinypic.com/2j2z343.jpg http://i64.tinypic.com/oau5hz.jpg http://i64.tinypic.com/9zx09d.jpg http://i67.tinypic.com/346kvog.jpg http://i66.tinypic.com/xpbmrt.jpg http://i67.tinypic.com/n2o6tz.jpg Kilka zdjęć zdemontowanych części . Ogólnie polecam wymianę dla świetego spokoju i gdyby nie przypadki pękania bez oznak to sugerowałbym czekać az bedzie cos słychać ale nigdy nie wiadomo. Pozdrawiam
  10. Cześć Jesli słychać po prawej to moze to byc mocowanie rury od intercollera przy kolektorze . Sprobój ja przytrzymać ręką i zobacz czy ucichnie . U mnie pojawiło sie od strony pasażera czyli z lewej stojąc na wprost do silnika . Chodź słychać cykanie przez pierwsze 5 sekund zanim ciśnienie oleju zwiększy napięcie w napinaczu. Przy sprawnym napinaczu i nie wyciągniętym łańcuchu tez nie powinno byc tego słychać . Dobre ucho usłyszy tez delikatnie stukające zawory od wyciągniętego łańcucha. Pozdrawiam
  11. Hejka Wiem że stary temat ale dołożę swoje 3 grosze odnośnie szarpania na samym sprzęgle lub z jedynki. Nie uwierzycie pewnie ale u mnie w318d e91 LCI w salonie wymienili zawór EGR i szarpanie zniknęło . Nie jestem pewien czy pressure converter od egr tez ale napewno egr. Najgorsze zd było to w okresie gwarancij i skasowali mnie za ściągnięcie skrzyni zeby sprawdzić sprzęgło . Dziadostwo. Pozdrawiam
  12. Hejka https://youtu.be/Lmh59V5ktn0 Tu jest filmik z dźwiękiem tylu silnika z podbiesiona maska. Mam nadzieje ze dotrwa do wymiany we wrześniu. Pozdrawiam
  13. Hej Wszystkim Jako że przeleciałem wątek i jestem umówiony na wymianę chcialem jakkolwiek abyście posłuchali mojego n47 . Pierwszy link jest to dźwięk silnika z grudnia 2013 przy przebiegu 115 000km https://youtu.be/PJhCBnHnByg Drugi link z teraz przy przebiegu 172 000 km https://youtu.be/KFFwWhGAW5M Mnie sie wydaje ze przyszedł czas gdy przykładam stetoskopem na wtryski pierwszy i drugi od maski to wyraźnie słyszę ze cos tam stuka mocno pewnie zawory od juz troszkę wyciągniętego łańcucha . Z uwagi na to ze słuchałem go przez ostatnie 4 lata regularnie wydaje mi sie ze jest różnica . Jak myślicie czy słychać różnice . Auto odkąd mam ma olej i filtr wymieniany co około 10 -16 000 km. Pozdrawiam wszystkich kochających markę.
  14. Dzieki za odpowiedz. Spoko wątek przejrzalem . Poszedlem do auta silnik ogladnac bo przeczytaniu pari watkow i obejrzeniu zdjec i teraz juz wiem co mi sie poci w oleju to egr zawór , może to powoduje duże spalanie. Zastanawiam soe czy by tego ustrojstwa nie wyczysc i uszczelnic na nowo. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.