Skocz do zawartości

Golsar

Zarejestrowani
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 528 1997
  • Lokalizacja
    Sosnowiec

Osiągnięcia Golsar

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Tak to ewidentnie przód . Dzisiaj sprawdzałem to z kumplem który stał przy aucie , a ja ruszłem i hamowałem. Stuk dochodzi z okolic przedniego koła.
  2. Golsar

    Śląskie

    Chciałbym podzielić się opinią o warsztacie BMCARS . Przyjechałem do nich gdyż podczas przesuwania przedniego fotela kierowcy zapaliła mi się kontrolka aribag . Kiedyś już taka sytuacja miała miejsce. Powiedziałem o tym mechanikowi lecz po podłączeniu komputera stwierdził ze to napinacz pasa bezpieczeństwa . Zaproponował wymiane ( napinacz miał kosztować coś około 400 pln. ) . Zrezygnowałem , pojechałem do innego warsztatu i okazało się że wytarczyło poprawić wtyczkę pod fotelem oraz wykasować błąd. W związku z powyższym NIE POLECAM .
  3. Witam . Co może być przyczyną stukania podczas gwałtownego rusznia i hamowania . Jest to jednorazowy stuk i słychać go z przodu po prawej stronie . Byłem u mechanika wymienił mi wachacze jednak nic się nie zmieniło . sprawdził poduszki pod silnikiem mówi że są ok i nie wie co może być przyczyną . Dodam jeszcze że podczas jazdy na nierównej nawierzchni nic nie słychać . Nie chcę wymieniac połowy dobrego zawieszenia i eksperymentować . Czy może ktoś z Was miał podobny przypadek ??
  4. Witam. Tak mam okrągłą wtyczkę :). Lukasz gdzie miałbym podjechać ??
  5. Witam. Mam takie pytanie czy mozna taniej niz za 50,00 pln skasować błąd airbagu który zapalił mi się po przesunięciu fotela ?? Byłem w Mysłowicach wołają za taka usługę 50,00 . Czy można to zrobić gdzieś taniej w okolicach Katowic ??
  6. Golsar

    wymiana paska wieloklinowego

    Ja na Twoim miejscu odkręcił bym wentylator ( min roboty) i po problemie. Wtedy wyciągasz osłone i masz full miejsca.
  7. Na allegro napewno nic nie dobierzesz do swojego modelu . Teoretycznie kluczyk mozesz uzyskać w serwisie BMW po podaniu vinu i okazaniu dowodu rejestracyjnego + dowód osobisty , warunek ( musisz być włascicielem poazdu )
  8. Sprawdź najpierw tzw "jeża" jak już wcześniej zostało napisane, a napięcie, które zlokalizowałeś to prawdopodobnie prąd wzbudzający (nie powienien występować po wyłączeniu zapłonu Jacku napięcie na alternatorze mierzyłem oczywiście przy wyłączonym zapłonie i wyjętym kluczyku ze stacyjki ( odłączony kabel doprowadzajacy napięcie ładowania z alternatora do akumulatora a w/w zacisk na alternatorze ) . Dlatego podejrzewam ze to wina diody w układzie prostowniczym
  9. No właśnie zrobił sie galimatias , myslałem ze mnie pytasz o model auta.
  10. Sedan , kiedy wyjmowałem bezpiecznik od oswietlenia na ampreomierzu nadal było 0,2 A wiec oswietlenie nie wchodzi w gre. Ja jednak cały czas obstaje przy diodzie dlatego dokładnie opisłem sposób podłączenia miernika do alternatora . I zgodze sie z Zbigniewemst ze jezeli minus pojawia sie na zacisku alternatora po odłączeniu przewodu , to w momencie ponownego podłączenia przewodu zamykam obwód. Załuje tylko ze nie zrobiłem pomiaru odnośnie przepływu prądu w obowodzie po odłączeniu przewodu od akumulatora.
  11. Jacek nie wiem czy to alternator obcowzbudny bo jeszcze go nie demontowałem . A były w bmw montowane inne niż obcowzbudne ?
  12. Zbgnewst nie odpisywałem bo dopiero teraz mogłem włączyć komp. Ładowanie sprawdzałem było OK czyli w granicach 14,2V przy właczonym maksymalnym obcążeniu spada do 13,9 V
  13. Od jakiegoś czasu szukam "złdzieja" prądu. Po wipięciu amperomierza w obwód akumulatora nawet po 1h utrzymuje mi sie pobór prądu wielkości 0,3A wyciągałem wszytskie bezpieczniki po koleii i nic to nie daje. prąd cały czas jest gdzieś upływnosc.Dzisiaj zaczołem zastanawiać sie nad alternatorem czy to ni on jest przyczyną.Powiedzcie mi czy po odłączeniu przewodu od alternatora i wpięciu miernika pomiędzy zacisk na alternatorze a przewód odchodzący do akumulatora może być napięcie?? U mnie jest 11 V . W/g mnie to sprawa uszkodzonej diody prostowniczej i to jest przyczyną rozładowywania akumulatora. Czy ktoś potwierdzi poje przypuszczenia ??
  14. Ja w mojej e39 tez bez problemu mogę otworzyć drzwi z kluczyka pomimo tego że jest centralny zamek.
  15. Otwierasz maskę podłączasz drugi akumulator pod zacisk + przy silniku potem - do masy i otwierasz bagażnik .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.