Skocz do zawartości

Liptonek13

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Liptonek13

  • Urodziny 25.07.1995

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 535i M62B35 1998r

Osiągnięcia Liptonek13

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. u mnie jest tak ze trzęsie sie tylko na zimnym silniku z rana gdy sie rozgrzeje telepanie ustaje :cry: byłem juz u kilku fachowców i nikt nie potrafi rozwiazac tego problemu
  2. A tak na marginesie z ciekawosci spytam :lol: jaka kompresje powinien miec silnik V8 ??? mam podobny problem co ty kolego lecz dotejpory nie moge tego rozwiązać
  3. Ogolnie moja odma nie wydawała żadnych niepokojących dźwięków ani żadnych objawów niestety po zmianie samej membrany zaczęła ona piszczeć jak na filmie którym wstawiłem wyżej :( W moim przypadku jedynie zostaje zdjęcie kolektora ponieważ odkręcić tego sie nie da na samochodzie próbowałem i wydaje mi sie ze jedna z srub ma uszkodzony łepek i klucz sie przy probie odkręcenia :(
  4. jasne ze warto niestety dostęp do niej jes dosc mocno utrudniony :( kolektor sycą trzeba zdjąć zęby wgl dostać sie do śrub od tej odmy wgl zdejmował z was ktos ten kolektor i mooze wie na co uważać podczas takiej operacji ?? na co zwrócić szczególna uwagę ?
  5. U mnie akurat dzwiek ktory wydaje odma jest podobny do tego co na tym filmie :)
  6. Świece sprawdzone oleju nie ma na wszelki wypadek wymieniłam wszystkie świece niestety poprawy brak Zrobie tak jak kolego piszesz zdejme kolektor dolotowy i poskładam to na nowych uszczelkach :D Prawdopodobnie również do wymiany mam odmę ponieważ wyje jak by ktoś odkurzacz załączył :)
  7. czyszczenie tzn ?? wyjołes wszystkie cewki i wszystkie swiece umyłes je jakimś specyfikiem typu zmywacz do hamulców ??? :) Co do korkowca już został wyczyszczony przeze mnie przepustnica również :)
  8. Kilka błędów z mojego silnika : E R R O R M E M O R Y R E P O R T ------------------------------------- Date: 01/05/17 17:05:50 ECU: DM528DS3 JobStatus: OKAY Variant: DM528DS3 ------------------------------------------------------------- RESULT: 12 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 62 Aussetzererkennung Summenfehler Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Motordrehzahl 680.00 /min Lastsignal 1.50 ms Motortemperatur 68.25 Gr C Fehler aufgetreten vor 0.60 h Maximalwert ueberschritten Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein) Fehler momentan vorhanden statischer Fehler ------------------------------------------------------------- 52 Aussetzererkennung Zylinder 3 Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Motordrehzahl 680.00 /min Lastsignal 1.50 ms Motortemperatur 68.25 Gr C Fehler aufgetreten vor 0.60 h Maximalwert ueberschritten Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein) Fehler momentan vorhanden statischer Fehler ------------------------------------------------------------- 51 Aussetzererkennung Zylinder 2 Error frequency : 1 Logistic counter: 78 Motordrehzahl 1760.00 /min Lastsignal 2.45 ms Motortemperatur 93.75 Gr C Fehler aufgetreten vor 0.40 h Maximalwert ueberschritten Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein) Fehler momentan vorhanden statischer Fehler ------------------------------------------------------------- 10 Lambdasonde vor KAT Error frequency : 2 Logistic counter: 39 Motordrehzahl 1800.00 /min Motortemperatur 94.50 Gr C Sondenspannung vor KAT 0.16 V Fehler aufgetreten vor 0.40 h Wert unplausibel Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein) Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler ------------------------------------------------------------- 50 Aussetzererkennung Zylinder 1 Error frequency : 1 Logistic counter: 78 Motordrehzahl 800.00 /min Lastsignal 2.15 ms Motortemperatur 95.25 Gr C Fehler aufgetreten vor 0.40 h Maximalwert ueberschritten Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein) Fehler momentan vorhanden statischer Fehler ------------------------------------------------------------- 75 Katschaedigende Aussetzer Summenfehler Error frequency : 5 Logistic counter: 40 Motordrehzahl 720.00 /min Lastsignal 1.75 ms Motortemperatur 95.25 Gr C Fehler aufgetreten vor 0.40 h Maximalwert ueberschritten Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein) Abgasrelevanter Fehler MIL blinkt Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler ------------------------------------------------------------- 63 Katschaedigende Aussetzer Zylinder 1 Error frequency : 5 Logistic counter: 40 Motordrehzahl 720.00 /min Lastsignal 1.75 ms Motortemperatur 95.25 Gr C Fehler aufgetreten vor 0.40 h Maximalwert ueberschritten Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein) Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler ------------------------------------------------------------- 66 Katschaedigende Aussetzer Zylinder 4 Error frequency : 4 Logistic counter: 40 Motordrehzahl 720.00 /min Lastsignal 1.75 ms Motortemperatur 95.25 Gr C Fehler aufgetreten vor 0.40 h Maximalwert ueberschritten Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein) Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler ------------------------------------------------------------- 150 Endstufe Einspritzventil Zylinder 1 Error frequency : 0 Logistic counter: 0 Motordrehzahl 0.00 /min Lastsignal 0.00 ms Batteriespannung 0.00 V Fehler aufgetreten vor 2423.20 h Fehler momentan nicht vorhanden statischer Fehler Witam :) Od kiedy kupiłem bunie borykam się z problemem falujących obrotów zarówno na zimnym jak i gorącym silniku choć na zimnym jest duzo gorzej :( W garażu gdy np przegazuje samochód czuc dość duzo nie spalonej benzyny ii czasami bunia potrafi nawet strzelić z wydechu ogolnie na wolnych obrotach bunia az sie cała buja jak łódka na wodzie silnik nie stracił mocy czasami przy mocnym przyspieszaniu silnik potrafi przerwać i szarpnąć samochodem . Bede bardzo wdzięczny jeśli ktoś pomoże rozszyfrować te niemieckie kody błędów Pozdrawiam :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.