Skocz do zawartości

AdamKielce

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: E36 325 TDS 1997 Touring; E36 328 Qp 1996;E61 530xd LCI 2008
    Jest F11 530Xd LCI 2015

Osiągnięcia AdamKielce

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Proponują mi w dobrych pieniądzach wynajem F31 2,0 iA 184KM. BMW miałem właściwie tylko w dieslu. Jakiego spalania mogę się spodziewać w tym aucie?
  2. Witam, pacjent E61 530XD 2008r. 235KM Interesuje mnie kompletna usługa: chiptuning, dpf-off, a co z EGR?? Jakie koszta takiego kompletu i ile możemy bezpiecznie wycisnąć?? Pozdrawiam Adam
  3. AdamKielce

    Alufelgi do e61 xd

    Ja przy X-drive nie kombinowałem z ET. Kupiłem drugi komplet z ET 43 czyli tak jak przewiduje fabryka. Bałem się,że zacznie mi wariować X-drive. Na Alledrogo można dostać. Ciężko ale trafiają się. Te z OLX ładne ale cena kosmos. Ja dałem 1700.
  4. Po naładowaniu akumulatora wszystko wróciło do normy. :D
  5. Mam to samo. Spóźnia mi się zegar. Może słaby aku?? Jak chwilę postoi na zapłonie to wyskakuje ikona aku albo wyłącza radio.
  6. U mnie wyskakuje podobny błąd: TRANSMISSION FAULTY Transmission position P not available.Operate parking brake when car stationary. Dalej o sprawdzeniu w serwisie. Błąd pojawia się na sekundę i znika. Po podpięciu pod komp. serwisowy nie ma śladu. Czy to może być od słabego aku??? Raz wywaliło mi błąd : żółta ikona akumulatora. Jak odpalam po wekendzie (stał 2 dni) to wszystko gaśnie i resetuje komputer pokładowy. Chyba aku słaby. Może doładować??
  7. Ja termostat EGR wymieniłem niedawno przy okazji serwisu olejowego. Ostatnio jakiś tydzień temu z ciekawości wszedłem w ukryte menu i włączyłem wskazania temp. cieczy. Jakie było moje zdziwienie jak zobaczyłem wskazania od 62 do max. 73 stopni. Wczoraj wymieniłem termostat główny na FEBI i wracając od mechanika pokazywał 96 do 98 stopni z przewagą 97.
  8. Mam elektronika, który robi też takie rzeczy. Jadąc na Trzuskawicę, rozjazd Dyminy-Trzcianka. Jedzie się prosto w las. Nie pamiętam ulicy. Jak będziesz chciał to sprawdzę dokładnie adres. Wziął 300 PLN - wywalił klapki i przeczyścił EGR. Czy widzę różnicę?? Może lepiej się zbiera? Takie mam odczucia, choć może to też efekt przesiadki z auta słabszego o 100 KM. Przez 1,5 m-ca jeździłem autem żony. Tak czy siak jest różnica czy nie to mam spokojną głowę,że nie urwią się. Jak wywalałem moje to stała E90 z urwaną klapką.
  9. Witam, ja mam identyczny problem w swoim aucie. W kluczyku mam akumulator ładowany indukcyjnie ze "stacyjki".
  10. Witam, ja też dołączę się do tematu. Zaprowadziłem auto na serwis olejowy i Pan naopowiadał mi strasznych rzeczy na temat urywających się klapek. Słyszałem na ten temat trochę. Teraz pytanie: czy w moim 530xd LCI 02.2008 mam się tego bać?? Przebieg 195000km. Wywalać czy nie?? Pan winszuje sobie za to 300 PLN + 150 PLN nowe uszczelki pod kolektor. W cenie wywalenia klapek wyczyści EGR.
  11. Ja mam E61 LCI 530xd prod. 02.2008 i mam 6HP26Z
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.