Skocz do zawartości

bajowsado

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 530i 1988

Osiągnięcia bajowsado

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A i czy może to być olej Castrola transmax Z?
  2. Mam jeszcze taki problem, szarpie mi skrzynia przy wysokich obrotach, to znaczy przy 5k rpm zmienia bieg i uderza dosy mocno. Olej jest prawie bezbarwny i rzadki, jaki ma być? Czerwony i gęstawy? Bo wydaje mi się, że jak zmienię to coś pomorze, ale moge się mylić.
  3. Już samo odłączenie aku dziś na 30 min wiele pomogło, odpaliłem na benie dałem D i nie poznałem auta, zaczeło w końcu jakoś jechać, ale to jeszcze nie to bo jak ruszam z miejsca i dam mocniej gazu ewidentnie przerywa, jest wypadanie zapłonów. Zrobię jutro świece, we wtorek dojdą kable i chyba tak zostawię, kopułka wygląda na świeżą. A i powiedzcie mi, rozrząd robi się w tym silniku co ile? 90? Jak już mówiłem, świeży zakup to chyba i rozrząd zrobię.
  4. Witam, chciałbym się pochwalić swoim nowym nabytkiem. Poprzednio też miałem E34 z tym, że tamta to był czysty klasyk, piękna i zadbana, zresztą zobaczcie sami jak wyglądała: Aktualan nie jest może tak piękna, a i fotki nie sa najlepszej jakości bo kupiłem 2 dni temu, no i wygląda tak: http://img25.olx.pl/images_tablicapl/133773567_2_644x461_piekne-bmw-e34-525i-sekwencja-klima-xenon-dodaj-zdjecia_rev006.jpg http://img27.olx.pl/images_tablicapl/133773567_3_644x461_piekne-bmw-e34-525i-sekwencja-klima-xenon-bmw_rev006.jpg http://img26.olx.pl/images_tablicapl/133773567_6_644x461_piekne-bmw-e34-525i-sekwencja-klima-xenon-_rev006.jpg Gdy tylko zrobię lepsze zdjecia to zaraz wrzucę. No i aktualnie męczy mnie ona torszkę, bo niby pali jeździ ale brakuje jej mocy, zaczniemy dłubanie od świec, kabli a później kosmetyka by wyglądała jak ta wyrzej. Najważniejsze to, że nie ma w ogóle oznak korozji na całym autku. :)
  5. A i czy po odpięciu przepływki na benie ma gasnąć? ZNaczy się tak mocno go zmula, że jak dodam gazu to zdechnie. Więc przepływkę podejżewam na sprawną. Została sprawa układu zapłonowego. Jako tako silnik nie kopci ani nie ubywa oleju i płynu, więc obstawiam silnik sprawny, no ale różnie to bywa.
  6. Zacznę od świec i kabli, bo dziś zauważyłem kabel 5 cyl zaizolowany taśmą :duh: Później reszta. Jak to nic nie da to zobaczymy co dalej, na ciepłym troszkę ciężej pali, ale poprzednia M50B30 też ciężej paliła. No ale tam moc była, a tutaj jest tak, że na światłach mnie mały fiat musi gonić, jedynie zmiana na manual i od 4k obr jakoś jedzie.
  7. Witam, mam m20b25 170KM automat z lpg sekwencja, problem jest taki, że dośc mułowato jedzie jak seicento 1.1 natomiast jak dam kickdown nie jest lepiej, delikatnie czuć że coś tam robi i przy redukcji dośc mocno szarpie, czy to może być przepływka, czy coś bardziej poważnego?
  8. Witam, jak w temacie, jaki OBC ważne by był pełny podejdzie do mojego modelu rok 88 m30b30 znalazłem z końcówką 148 http://allegro.pl/bmw-e32-e34-komputer-pokladowy-panel-obc-borg-148-i4082180886.html tylko czy to ten?
  9. Powiedzcie mi panowie o silniku 3.0 R6 M30B30 w e34 z początków produkcji, rok 88. Mam taką, nabyłem za 4 kawałki, stan naprawdę idealny, przebieg 300 tyś. Chciałbym wiedzieć po prostu na co zwracać uwagę przy tej jednostce.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.