Skocz do zawartości

dekalski

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 318i 2004 motor n46b20a

Osiągnięcia dekalski

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. wiem i sie z nim nie zgadzam bo n46 w e46 tez montowali!! nie tylko w e90. Ogolnie za duzo nie pomogles...
  2. witam panowie odswizam temat. Pompe vacum uszczelnilem ale dalej smierdzi olejem. Wiem ze uszczelka pokrywy zaworow puszcza. Ciezka jest wymiana I jakie koszty ??Znalazlem kompletna uszczelke na allegro za 190zl ale widze ze ktos tutaj nawet za 100 skas mial wiec pytam. Co do silnika to n46 w e46 byly tez montowane wiem bo sam taki mam
  3. dzieki kolego. wyglada to jakby bylo skomplikowane ale mam nadzieje ze tak nie bedzie. Problem u mnie polega na tym ze dostalem strzal w prawy rog zderzaka i prawa strona jest troche bardziej wsunieta wzgledem lewej. Zagladajac pod zderzak widzialem ze po prawej stronie jest pogiety taki jakby odbojnik i jest on docisniety do zderzaka przez co zderzak jest pekniety
  4. Witam. Ostatnio mialem stluczke wlasciwie gosc wjechal mi w zadek i teraz musze zdemontowac tylni zderzak zeby obejrzec jakie sa uszkodzenia pod zderzakiem. Znalazlem kilka podobnych tematow na ten temat ale w zadnym nie ma dokladnego instruktazu z fotkami. Czy ktos kiedys robil to u siebie i potrafi mi pomoc?? Opis z fotkami?
  5. ok dzieki wielkie za wyjasnienie co i jak :cool2:
  6. Ok dzieki za pomoc. Rozumiem ze jesli sobie tego nie zaznacze to pozniej bede musial to ustawiac na "czuja" Az trafie wypustem w ten walek inaczej pompa nie siadzie? Nie ma mozliwosci zeby pompe przykrecic jesli dobrze nie siadla?
  7. Witam. Szykuje sie do uszczelnienia pompy vacum i mam kilka pytan do tych ktorzy juz to robili. Znalazlem w necie opis po angielsku gdzie gosc uszczelnial pompe w n42 czyli prawie ten sam motor co u mnie. Napisal, ze po odkreceniu pompy od bloku zaznaczyc polozenie jakiegos walka czy cos w tym rodzaju(nie do konca zrozumialem) aby przy ponownym montazu pompa pasowala idealnie. Czy ktos kto to robil orientuje sie o co chodzi?? I drugie pytanie- czy oprocz wymiany 2 origngow nalezy lub czy mozna pompe przesmarowac gdzies jeszcze silikonem??
  8. Panowie odgrzewam temat. Mam e46 318i n46 i w najblizszym czasie chcialbym wymienic odme u siebie. Mam kilka pytan do posiadaczy tego silnika w tym modelu. Czy separator mozna zlokalizowac wizualnie nie rozkrecajac nic? Jesli nie to w ktorym mniej wiecej miejscu on jest? Jakich kluczy bede potrzebowal? Instrukcja widze ze jest ale czy taki mechanik amator sredniej jakosci jak ja da sobie z tym rade we wlasnym garazu?Aha i po co demontowac filtr przeciwpylkowy skoro on jest na podszybiu?
  9. dekalski

    ubytek oleju 318i n46b20a

    Dzisiaj zauwazylem bialy majonez na bagnecie i przy odkrecaniu korka oleju zasysa gn spowrotem. Mozliwe ze to jednak odma? Auto dalej nie kopci ani tez nie buczy po odkreceniu korka olejuu
  10. dekalski

    ubytek oleju 318i n46b20a

    Raczej nie z wtryskow. Auto ladnie rowno chodzi ale sobie cyka. Slyszalem ze to valvetronic i ten silnik tak ma. Napinacz lancucha byl wymieniany. Kedzierzyn-Kozle
  11. dekalski

    ubytek oleju 318i n46b20a

    Jezdzilem glownie po miescie i to w miare spokojnie choc nieraz dalem mu po garach.Ty tez nie masz zadnych innych objawow oprocz ubytku? Wykraczajac troche poza temat skoro trafilem na kogos kto ma taki sam silnik to powiedz mi czy zagrzany silnik na wolnych obrotach tez charakterystycznie cyka?
  12. dekalski

    ubytek oleju 318i n46b20a

    w inncyh autach jak dolewalem to stan sie trzymal bez zadnego dolewania przez 15000. Moze dlatego teraz taka panika bo jednak 300ml na 1000-1200km to chyba nie malo?? ;)
  13. dekalski

    ubytek oleju 318i n46b20a

    Witam. Posiadam bmw 318i 2.0 143km silnik n46.Ostatnio wymienilem olej i po przejechaniu 1000-1200km musialem dolac 300ml oleju. I tutaj sedno sprawy. Jaka moze byc przyczyna takiego ubytku oleju?? Dla ulatwienia dodam ze nie kopci ani ani na bialo ani na niebiesko ani tez na czarno nie ma oleju w rurze wydechowej tzn jest lekki czarny osad ale uwazam to za"norme". Oprocz ubytku nie dostrzegam zadnych niepokojacych oznak. Uprzedzajac niektore odpowiedzi dodam, ze nie mam bialego "majonezu" na korku ani tez po odkreceniu korku z wlewu oleju nie slychac charakterystycznego dzwieku( oprocz lekkiego zejscia z obrotow) dla niesprawnej odmy, gdy wyciagne banet jest ta sama sytuacja. ?Jakies pomysly??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.