Skocz do zawartości

Driver805

Zarejestrowani
  • Postów

    198
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Driver805 w dniu 3 Sierpnia 2023

Użytkownicy przyznają Driver805 punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 540i m62b44
    były
    X3 2.0d
    E39 525i 2001r
    E46 316i
    E46 320d 150kM

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Driver805

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum Unikat

Najnowsze odznaki

5

Reputacja

  1. Problem rozwiązany temat do zamknięcia. Przestawiony rozrząd. Po zrobieniu , autko pracuje idealnie.
  2. Próbowałem. Odpala i buczy tak samo.
  3. Auto odpaliło po wielu próbach. Wydaje się, że jest ospały silnik. Przy dodawaniu gazu buczy od zaciągania powietrza i nieszczelności nie widzę.
  4. Świece czarne jak smoła. Tak jakby przepalał duże ilości oleju. Zawór vanosa chodzi nie jest zakleszczony. Spróbuję sprawdzić jeszcze kompresję. Ciśnienie na cylindrach wszystkie 7.5 - 8 na zimnym. Dlaczego takie niskie i wszędzie prawie takie samo.
  5. Panowie, pacjent nie zapala. Raz odpalił nie zbyt wchodził na obroty i zgasł. Miałem wrażenie, że słychać jakby lekko w dolot strzelał. Ogólnie jakby chciał odpalić trochę łapie .Auto kupione w takim stanie. Błędy z kompa : 2783 sygnał miernika masy powietrza 28b6 rząd 1 walka rozrządu zaworów dolotowych-mechaniczny 28b8 wałek rozrządu wydechu bank1-mechaniczny 27b5 rząd dolotowy sterowanie walka 1 28ac ? Tłumaczone translatorem . Przestawiony rozrząd? Mechaniczne sterowanie vanosami Solenoid ?
  6. Tak więc problem rozwiązany. Spalona cewka uszkodziła tranzystor w komputerze. Wymienione, działa jak trzeba.
  7. Badanie miernikiem pokazało mi uszkodzony jeden z sześciu tranzystorów bts2140. Po wymianie napiszę czy problem znikł.
  8. Wiem , że pewne osoby się tu napracowały ale chyba zmiany nie poszły idealnie w dobrym kierunku. Jestem starej daty i nie jestem i nie muszę być na bieżąco z nowinkami. A tu co wszystko wielkie , rozlazłe , po co temat a w nim zamieszczony początek tematu niby po co , będę chciał wejść to przeczytam a tak dzięki temu zabiegowi widzę kilka tematów i muszę machać palcem by zobaczyć kolejne a kiedyś pierwsza strona i widok kilkunastu czy nawet więcej tematów przejrzyście. Niby jest tryb komputerowy ale to nie to samo. I tak nikt sobie z mojego posta nic nie zrobi bo to żale starego faceta ale już teraz patrząc na forum a konkretnie czekając na odpowiedź ma się wrażenie że forumowicze uciekli czego oczywiście nie życzę. Szkoda.
  9. Panowie auto na drugim cylindrze nie pracuje. Kupiłem ze stopioną cewką w środku w pokrywie. Podmieniam cewki i świece i nie chcę się odezwać drugi gar. Kompresja jest w porządku. Nie dochodzi prąd, tak mi się wydaje na drugi cylinder. Gdzie dalej szukać?
  10. Jest gdzieś dział bądź temat do wyrażania swojej opinii ? Szok grzecznie mówiąc a po młodzieżowemu że nastały takie czasy. Sorry ja się tu nie odnajduje.
  11. Kochani a co tu się porobiło? Wszystko inne , tłumaczone z angielskiego o co tu chodzi ?
  12. Panowie czysto hipotetycznie wiem nie wróżymy ze szklanej kuli ale jeśli pacjent m52b28 na zimnym pracuje jakby na 4 może 5 cylindrów i trzeba dosłownie trzymać lekko gaz bo inaczej zgaśnie a znowu na ciepłym pracuje dobrze, odpala ładnie, ciśnienie oleju - kontrolka szybko gaśnie to możemy mówić o słabej kompresji na cylindrach czy jest odwrotnie, na zimnym dobrze a ciepły silniki szaleje? Nie mam możliwości podłączenia kompa, nie mam pod ręka auta.
  13. Czyli kolejny raz okazuje się prawdą że jak faluje na zimnym a przestaje jak wskazówka temperatury wyjdzie poza niebieskie pole to siedzi vanos. Ok dziękuję za pomoc serdecznie.
  14. Silnik M52B28TU. Chyba znalazłem. Po odłączeniu wtyczki z Vanosa na wydechu auto chodzi równo. Co to oznacza Vanos do regeneracji?
  15. Maniek jak ogarnąć ten wydech. Śruby od nowości nie ruszane. Szukam tej nieszczelności i nie mogę znaleźć. Nie chce się ładować w koszty. Silnik ma 270tkm ale czy to orginał czort wie. Czy w Inpie zobaczę że vanos do regeneracji? Nie wiem jak przyspiesza i ciągnie od dołu ponieważ dopiero sprowadziłem z zagranicy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.