Skocz do zawartości

bakub

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bakub

  • Urodziny 28.12.1994

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 318d 2003
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia bakub

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Kupowałem go 2 lata temu a dopiero teraz znalazłem czas, z tego co kojarze to raczej przelozenie 1:1 staralem sie dobrac . Co do stuków flanszy, cos mi świta jak zmieniałem uszczelniacze ze jakis luz tam mógł być. Moge potwierdzić na starym dyfrze jak tylko go dorwe. Co ciekawe jak porównywałem stary vs nowy, to dyfer który wyciągnąłem można było obracać swobodnie za koło które jest połączone z wałem ( wtedy półośki obracaj sie rowniez) a "nowa" używka miala dość spory opór i w sumie zastanawiałem się czy to przez to że tyle przeleżał czy może olej nie był dobrze rozprowadzony. Co do przełożenia, fabrycznie mam 2:47 https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=EU71-EUR-11-2003-E46-BMW-318d&diagId=33_1184
  2. Witam, udało mi się wkońcu zmienic dyfer na inny uzywany w ktorym zmieniłem uszczelniacze + wlalem nowy olej i wkoncu cisza :) zero stuków , tyle lat z nimi jezdzilem ze az teraz dziwnie cicho sie prowadzi. Tak jak wczesniej pisalem, wymieniłem tyleje dyfra, ktore nie pomogly a tak naprawde wystarczylo przysluchac sie w ktorym miejscu jest stuk przy rozbujaniu samochodu na biegu np w kanale za pomoca tylnego stabilizatora i ewidetnie stuk był z dyfra.
  3. Witam i również dołączam do grona pukającego tylnego zawieszenia :lol: Objaw ten sam czyli przy cofaniu , wciśniecie/puszczenie gazu czy nawet na postoju jak rozbujam samochód to słychać pukanie jak dzwonem w kościele. Wymienione 3x tuleje przy dyfrze w tym słynna 9 , dwie podpory wału, łącznik elastyczny. Spece od wałów w Krakowie wyeliminowali wstępnie ze to krzyżaki ( http://mvkcardan.pl/ ) Został dyfer i jego obstawiam ze jest winny, mam już drugi używkę, zmieniłem w nim uszczelniacze + nowy olej i teraz tylko potrzebuje ogarnąć miejsce do wymiany bo bez kanału ciężka zabawa.
  4. witam, przeszukalem forum z podobnym problemem niestety nie znalazlem rozwiazania. Pacjent BMW e46 2003 polift. Zmienilem modul komforu z LOW na HIGH, bez problemu moge zczytac modul GM5 w NCS Exper do pliku .TRC, natomiast przy probie SG_CODIEREN wyskakuje blad: Probowalem rowniez czystym plikiem MAN, na 1 pozycji kluczyka jak i na drugiej, update SPDaten do E46 PS. stary modul LOW moglem normalnie kodowac i nie bylo problemu. Prosilbym o pomoc! Dziekuje
  5. Dobra już wszystko jasne. nie pomyślałem że w kablu są dwa przewody ( zółty i czarny) w przewodzie :) Dzięki za pomoc.
  6. Sory zbyt chaotycznie podszedłem do tematu . Ktoś wstawił tutaj w temacie schemat i wg niego chce podłączyć do E46 . http://images3.imagebam.com/f6/eb/5a/ad82ff120960029.jpg Wszystko tutaj rozumiem oprocz wyjscia "dolnego" z kamery, czyli u mnie ten kabel RCA który posiada te czerwone przewody. Sam kabel RCA jako przesył video to rozumiem że do pinu 13 bo tam jest Video IN oraz mysle ze jedną końcówke czerwonego do 14 pinu ,a z drugiej strony czerwony przewód do czego ?
  7. Witam, zakupiłem kamerke ale nie ogarniam do konca jej podłączenia. o ile power cable to wiadomo + i - , to co to są za kable czerwone przy końcówkach RCA ? kabel głowny RCA rozumiem ze do pinu 13 modułu TV ,czerwony wtedy do 14 pinu ? oraz gdzie wtedy z drugiej strony ten czerwony podpiac ?
  8. Dzieki za info .Haha z tą ceną gościu nieżle poleciał. Akurat miałem antene z kablem ale na wtyk SMA, udało sie kupi przejściówke i juz działa :) Mam jedynie pytanie , ustawiony mam full mode, i podczas włączonej trasy, moja pozycja dojeżdza do samej góry ekranu i dopiero wtedy mapa przesuwa sie o kolejny ekran, a da sie zrobić tak żeby moja pozycja zawsze była na srodku i automatycznie sie przesuwała mapa ?
  9. Witam, zamontowałem u siebie dużą navi 16:9 ale z uciętym kablem od anteny. Antene kupie używke ale jest z samą końcówką. Poszukuje kabla który z jednej strony łączy sie z czytnikiem MK4 a z drugiej z anteną, tutaj pokazany kabel: Ktoś wie gdzie można taki zdobyć albo jakimi hasłami rzucać żeby znależć na alledrogo ?
  10. Co dokladnie moglo pasc ? Problem pojawil sie po urwanym przewodzie dochodzacym do kompresora. Przewod zostal wymieniony, kompresor rozkrecony w celu przeczyszczenia. W pierwszym momencie nie dalo sie krecic wirnikiem dopiero po rozruszeniu.
  11. Witam, u znajomego w bmw e61 nie pompuje zawieszenia tylnego, caly tyl lezy. Przy przejsciu w zaplon przepala bezpiecznik nr 72. Przepala go po podlaczeniu wtyczki z tylu kompresora z 3 przewodami. Niestety nie mozemy odczytac bledow bo cos INPA nie chce sie polaczyc. Ma ktos jakies dobre rady co moze byc nie tak ?
  12. Pisk przy zapalaniu, czasami kangurek przy ruszaniu na jedynce albo przy wrzuceniu dwojki, szarpie silnikiem przy gaszeniu ( chociaz tu wiem ze klapa gaszaca pomoze ) , i na jalowym dziwne "wstrzasy"? , niewiem jak to nazwac , pod siedzeniem czasem czuc taki skok, musze jeszcze lacznik elastyczny zobaczec, a i to nie poduchy bo zmienione na nowe lemfordy.
  13. Ok dzieki , zmotywowałeś mnie do wymiany , kolo corteco zamowione 478 zł i wymiana niedlugo :8)
  14. Witam , nie chce zakładac nowego tematu , wiec prosiłbym o ocene , czy taka guma kwalifikuje sie do natychmiastowej wymiany? http://zapodaj.net/images/bdd6d5dc900fa.png http://zapodaj.net/images/0b32b963d4c70.jpg
  15. bakub

    e46 Poduszki silnika

    Poznajesz wlasnie po drganiach na wolnych. Ja tydzien temu wymienialem poduszki na Lemfordy 2 pod silnikiem i 2 pod skrzynia i efekt jest , zero drgan budy na wolnych obrotach. A siedzialy oryginalne poduszki i nie bylo widac po nich uszkodzen. Po wymianie gdy odpalilem musialem spojrzec na obrotomierz bo nie wiedzialem czy odpalony czy nie :mrgreen: Wiec lepiej wymien wszystkie 4 i masz spokoj.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.