Witam wszystkich użytkowników e39 i nie tylko. Mój problem doprowadza mnie do szału, normalnie ręce opadają i nie wiem co dalej. Wymieniłem fajki cewek zapłonowych (BOSCH) na nowe 30 zł za szt., czujnik położenia wałka rozrządu ( SIEMENS) 356 zł, świece zapłonowe ( JAPAN itd) nowe dedykowane 35 zł za szt., rura gumowa do przepustnicy bo myślałem że łapie lewe powietrze i nic nie pomogło. Silnikiem buja jak szatanem, ale nie zawsze. Najgorzej jest na biegu postojowym (p) mam automat albo na biegu gdy zatrzymuje sie na skrzyżowaniu itp. Wtedy to potrafi spaść do 500 obr/min a nawet zgasnąć. pokazuje mi takie błędy : engine roughness : cylinder1 996,00, cylinder5 191.00, cyl3 0.00, cyl6 0.00, cyl2 0.00, cyl4 232.00 , (12) throttle valve potentiometer , (202)i(203) fuel trim limit bank 1 i 2, oraz (65) camshafts-sensor - i tu jestem zdziwiony bo ten czujnik położenia wałka rozrządu został wymiewniony na nowy. Podejrzewam że coś jest nie tak z zapłonem bo prętkośc maksymalna osiąga w mgnieniu oka, ma przyspieszenie, wyprzedzanie nie stanowi nawet najmniejszego problemu, równo pracuje przy obrotach 1000 obr/min i powyżej. Fajki cewek zapłonowych wymieniłem bo w nocy zauważyłem jak iskrzy przy świecach bardzo nisko, lecz po trzech dniach coś mnie tknęło aby tam zajrzeć i oczywiście w ciemności zauważyłem jak cewki iskrzą delikatnie na górze tworzą się niebieskie delikatne świecące ringi , lecz gdzieś wyczytałem że tak ma być, że one delikatnie iskrzą ( wszystkie tak samo w tych samych miejscach ). Posiadam cewki BMW 1748017 BREMI 11860 Made in Germany 23.11.96r ( wszystkie takie same i ten sam rocznik ). Każda pomoc się przyda :cry2: